ربات هوش مصنوعی قیمت توکن FTT را پس از انفجار 250 درصدی آن پیش‌ بینی می‌کند!

ربات هوش مصنوعی قیمت توکن FTT را پس از انفجار 250 درصدی آن پیش‌ بینی می‌کند!

توکن FTT در عرض یک هفته پس از افزایش علاقه مجدد سرمایه گذاران برای خرید صرافی ارز دیجیتال ورشکسته پس از محکومیت سام بنکمن-فرید، 250 درصد افزایش یافت.

فینبولد در 11 نوامبر به سه ابزار هوش مصنوعی (AI) روی آورد تا تحلیل های تکنیکال و بنیادی را در مورد قیمت FTT در حال حرکت رو به جلو جمع آوری کند. هر سه ابزار مورد بررسی، احتیاط و یک رالی رنج یا نزولی را پیشنهاد می‌کنند. اساساً، در حال حاضر وقت خرید ارز FTT نیست. 

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی یا همان RSI، ارز FTT را در وضعیت اشباع خرید در بازه‌های زمانی متعدد نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که پویایی بازار بیشتر ناشی از حدس و گمان در مورد رویدادی است که می‌تواند «با شایعه بخر، با خبر بفروش» باشد.

همچنین مهم است که بگوییم سایت کوین مارکت کپ در صفحه خود هشداری را در مورد دارایی افشا کرده است:

پرونده ورشکستگی FTX در حال بررسی است. توکن FTT دیگر هیچ کاربردی ندارد و ممکن است توسط دارایی برای پرداخت به طلبکاران فروخته شود. لطفا با احتیاط بخرید.

🔺احتمال صفر شدن ارز FTT چقدر است؟ سرنوشت صرافی FTX چه خواهد شد؟🔺

تحلیل تکنیکال ارز FTT توسط ربات هوش مصنوعی

از دیدگاه تحلیل تکنیکال، الگوریتم‌های یادگیری ماشینی CoinCodex پیش‌ بینی می‌ کنند که FTT در 30 روز آینده با قیمت 4.37 دلار معامله شود. این به معنای افزایش خنثی 0.14٪ در قیمت فعلی 4.10 دلار در هر توکن است.

قابل ذکر است که میانگین متحرک 50 روزه و 200 روزه هر دو 1.23 دلار و 1.20 دلار قیمت دارند، در حالی که شاخص RSI در بازه زمانی 14 روزه عدد 95 را نشان می دهد و در وضعیت اشباع خرید است. علیرغم امتیاز 70 در شاخص ترس و طمع، هوش مصنوعی همچنین احساسات خنثی را برای توکن FTX در نظر گرفته است.

♦️علت سقوط ارز FTT چیست؟ آیا سرنوشت لونا کلاسیک تکرار خواهد شد؟♦️

تحلیل فاندامنتال توکن FTX

در مورد دیدگاه فاندامنتال و رویداد محور، Finbold هم ChatGPT-4 و هم Google Bard AI را با اخبار و داده های اخیر در مورد توکن FTX ترکیب کرد.

تحلیل ارز FTT توسط ChatGPT

به طور خاص، ChatGPT-4 یک تحلیل عینی از کل وضعیت بدون اهداف قیمت مشخص انجام داد. هوش مصنوعی توصیه کرد که احتیاط کنید و گفت: “سرمایه گذاران باید مراقب نوسانات و خطرات زیاد مرتبط با سرمایه گذاری در دارایی هایی باشند که مشمول مراحل قانونی پیچیده و مسائل قانونی احتمالی هستند.”

علاوه بر این، به نگرانی‌های امنیتی در مورد استقرار FTT توسط یک قرارداد هوشمند اشاره کرد که در آن کلیدهای خصوصی می‌توانست توسط Bankman-Fried که اکنون به اتهام کلاهبرداری محکوم شده است، شناخته شود. ChatGPT همچنین در مورد هشدار CoinMarketCap صحبت کرد:

هشدار در مورد ارز FTT اشاره می‌کند که این توکن دیگر هیچ هدف کاربردی در زمینه عملیات FTX ندارد و ممکن است طبق روند ورشکستگی در حال انجام برای پرداخت به طلبکاران نقد شود. این نشان دهنده فقدان ارزش ذاتی یا کاربردی است که می تواند بر دوام طولانی مدت توکن تأثیر بگذارد.

تحلیل ربات هوش مصنوعی Google Bard در مورد توکن FTX

از سوی دیگر، Google Bard تحلیل های کوتاه مدت و میان مدت کمی در مورد توکن FTX ارائه کرد:

🔺تحلیل کوتاه مدت: قیمت ارز FTT احتمالاً در کوتاه‌ مدت بالا باقی می‌ماند، زیرا سرمایه‌ گذاران همچنان در مورد احتمال کمک مالی یا خرید FTX گمانه‌ زنی می‌کنند. با این حال، RSI به منطقه اشباع خرید در بازه های زمانی 4 ساعته و 1 روزه رسیده است که ممکن است رالی نزولی نزدیک باشد. 
🔺تحلیل میان مدت: چشم انداز میان مدت ارز FTT نامشخص است. اگر روند ورشکستگی FTX طولانی شود و اگر تأیید شود که توکن FTT دیگر کاربرد ندارد، قیمت توکن ممکن است به شدت کاهش یابد. با این حال، اگر FTX بتواند کمک مالی یا اکتساب را تضمین کند، و اگر توکن FTT حفظ شود، قیمت توکن ممکن است افزایش یابد.

با در نظر گرفتن همه موارد، Google Bard به صراحت می گوید “در حال حاضر خرید FTT را توصیه نمی کند.” با این وجود، سرمایه گذاران باید تحقیقات خود را انجام دهند و خودشان تصمیم بگیرند که آیا می خواهند در مورد شایعات مربوط به آینده FTX حدس بزنند یا خیر.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments