بلومبرگ: قیمت اتریوم ممکن است به 1700 دلار سقوط کند!

بلومبرگ: قیمت اتریوم ممکن است به 1700 دلار سقوط کند!

سقوط بازار کریپتو در ژانویه باعث شد که بسیاری از دارایی ها این ماه را منفی به پایان برسانند. اتر (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در ژانویه با 27 درصد کاهش نسبت به دسامبر بسته شد.

در حالی که اتریوم (ETH) بازدهی مثبتی را در ماه فوریه منتشر کرده است، ممکن است خطر کاهش مجدد قیمت تمام نشده باشد. تحلیل بلومبرگ احتمال کاهش قیمت ETH به 1700 دلار را می بیند. اما تحلیلگران می گویند که این اصول صعودی اتریوم را دست نخورده باقی می گذارد.

بلومبرگ اینتلیجنس فکر می کند قیمت اتریوم ممکن است به 1700 دلار کاهش یابد

در چشم انداز رمزنگاری بلومبرگ اینتلیجنس برای ماه فوریه، تحلیلگران برجسته صنعت اعلام کرده اند که این احتمال وجود دارد که قیمت توکن بومی شبکه اتریوم یعنی اتر به سطوح قیمتی زیر 2000 دلار کاهش یابد.

تحلیلگران به رهبری مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا، اظهار داشتند که بازار ETH در پایان یک بازار صعودی در مرحله تثبیت بوده است. این امر با این واقعیت نشان می دهد که بازار با معامله در محدوده قیمتی بین 2000 تا 4000 دلار، هم برای خریداران و هم برای فروشندگان سود می برد.

با این حال، مقادیر نگران هستند که سطح قیمت ممکن است به سطوح کمتر از 2000 دلار شکسته شود. این تحلیل این احتمال را در نظر میگیرد که اتریوم بتواند اقدام قیمتی تابستان گذشته خود را تکرار کند و از سطوح قیمتی 1700 دلاری بازدید کند.

این نگرانی ناشی از تکنیک‌هایی است که نشان می‌دهد قیمت اتریوم در حال کاهش به زیر آستانه حمایتی است که در سطوح قیمتی زیر میانگین متحرک ۵۲ هفته‌ای آن یافت می‌شود.

تحلیل ما اتریوم را در حال حرکت به سمت پایین محدوده و نزدیک شدن به آستانه پشتیبانی حدود 30 درصد کمتر از میانگین متحرک 52 هفته ای خود نشان می دهد. تحلیلگران می گویند که اتریوم تابستان گذشته می تواند تکرار شود و حدود 1700 دلار دوباره بازدید کند.

صرف نظر از این، کارشناس‌ها خاطرنشان می‌کنند که اصول صعودی اتریوم دست نخورده باقی می‌مانند، بنابراین کاهش قیمت به 1700 دلار در کل برای اتر صعودی خواهد بود. حتی ممکن است لازم باشد که مانند سال گذشته “موقعیت های خرید اهرمی ضعیف تر” را حذف کنیم.

فاندامنتال صعودی در حال حاضر در بازار پخش شده است

در حال حاضر، به نظر می رسد قیمت اتر این نگرانی را کم اهمیت جلوه می دهد. اتریوم از سطح قیمت 3000 دلار عبور کرده است که در چند روز گذشته حدود 19.7 درصد افزایش یافته است. ETH در حدود 3190 دلار معامله می شود که 3.22 درصد در روز در زمان نگارش مقاله افزایش یافته است.

بقیه بازار کریپتو در چند روز گذشته در فضای سبز معامله شده است و بیت کوین (BTC) دوباره از 40000 دلار عبور کرده است. بیت کوین، که تحلیل بلومبرگ انتظار دارد به عنوان سطح بعدی قیمت برای غلبه بر آن، 100,000 دلار قفل شده باشد، در حال حاضر با قیمت 44,000 دلار معامله می شود و در 7 روز گذشته سودهای دو رقمی مانند ETH را ثبت کرده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments