افزایش ارزش بازار ارزهای دیجیتال

بازار کریپتو پس از مدت ها کاهش، با افزایش مواجه گردید

ارزش بازار کریپتو در حالی که در روز های گذشته دائماً با روند کاهشی روبرو شده بود، سرانجام امروز یک افزایش را شاهد بود. با توجه به داده های کوین مارکت کپ، ارزش بازار امروز معادل 2.06 تریلیون دلار بوده است.

در بازه زمانی 24 ساعت گذشته، حجم کوین های معامله شده در 75.44 میلیارد دلار قرار دارد که رشد 27.28 درصدی را نشان می دهد.

حجم معاملات استیبل کوین ها در 60.63 میلیارد دلار قرار دارد که 80.01 درصد از مجموع بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته را تشکیل می دهد. در حالی که تریدرهای بسیاری به نگه داشتن کوین های خود ادامه دادند، حجم معاملات جهانی کریپتو با افت چشمگیری مواجه شد.

نیوز18

به دلیل نوع جدید ویروس کرونا (امیکرون) سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال امتناع کردند. برای پیشگیری از ریسک، آنها به سرمایه گذاری در دارایی های با ریسک بسیار پایین تر پرداختند. به همین دلیل، مدتی است بازار کریپتو در سیری نزولی قرار گرفت.

افزایش چشمگیر در روز شنبه

10در روز شنبه،  کوین برتر بازار، به غیر از USD و تتر (USDT) در ارزش خود شاهد افزایش بودند.

با توجه به داده های کوین مارکت کپ، یک واحد بیت کوین (BTC) شاهد 2.44 درصد افزایش در قیمت خود در 24 ساعت گذشته بود؛ این در حالی است که این کوین، در 7 روز گذشته خود تنها 2.79 درصد رشد داشته است. با این شرایط، قیمت BTC به 43,065 دلار افزایش پیدا کرد.

اتریوم (ETH) نیز در حالی که در 7 روز گذشته خود تنها 3.16 درصد افزایش داشته است، توانست طی 24 ساعت گذشته 3.42 درصد رشد داشته باشد.

به غیر از این ها، Megatech بیشترین افزایش را امروز شاهد بود و با رشد فوق العاده 1,314.69 درصدی مواجه گردید. Dogelana و NDN هم به ترتیب با 485.63 و 468.06 درصد، دیگر افزایش یافته های بزرگ امروز بودند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رامین یزدی
رامین یزدی
2 سال قبل

مطالب عالیست.Dogelana ,megatech را چگونه بخرم؟؟؟

پرستو کاشانی
پاسخ به  رامین یزدی
2 سال قبل

با سلام و احترام. با استفاده از صرافی های غیر متمرکز.