چرا قیمت لونا کلاسیک افزایش یافت؟

چرا قیمت لونا کلاسیک افزایش یافت؟ بررسی 5 دلیل اصلی

لونا کلاسیک شاهد افزایش 25 درصدی قیمت در چند روز اخیر بوده است. در اینجا 5 دلیل کلیدی موثر بر افزایش قیمت LUNC آورده شده است.
افزایش اخیر قیمت لونا کلاسیک (LUNC) گواهی بر قدرت جامعه و انعطاف پذیری زنجیره است. با وجود چالش‌ها و FUD، تیم توسعه دهنده لونا کلاسیک تلاش می‌کند تا تکامل و رشد را در این شبکه به ارمغان بیاورد. دارندگان در بحبوحه بهبود بازار کریپتو صعودی هستند.

دلایل افزایش اخیر قیمت لونا کلاسیک

دلایل افزایش اخیر قیمت لونا کلاسیک

قیمت لونا کلاسیک (LUNC) در ماه فوریه، 25 درصد افزایش یافت. LUNC با بیشترین سود در این هفته به دلیل تصمیم گیری جامعه در مورد تصمیمات مهم، دیروز به بالاترین سطح 0.0001225 دلار رسید.

توکن سوزی لونا کلاسیک توسط بایننس 

یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت، توکن سوزی لونا کلاسیک توسط صرافی بایننس است. بزرگترین صرافی رمز ارز جهان، بایننس، 2.1 میلیارد توکن LUNC را در هجدهمین مرحله به عنوان بخشی از تعهد خود سوزاند. کل LUNC سوزانده شده توسط صرافی کریپتو تا به امروز به بیش از 50 میلیارد می رسد که 52.1٪ از LUNC خالص سوزانده شده توسط انجمن Terra Luna Classic است.

قابل ذکر است که کل توکن های LUNC سوزانده شده، توسط جامعه لونا کلاسیک به 100 میلیارد می رسد. در حال حاضر، تقریباً 98.5 میلیارد LUNC است.

جهش قیمت لونا کلاسیک به بالای خط روند نزولی

سایت تحلیلی کوین گیپ در 4 فوریه گزارش کرد که قیمت LUNC از خط روند نزولی خود خارج شده است. سطح حمایت در دسترس 0.0001 دلار است که پایداری روند را برای ادامه دار شدن رالی صعودی تایید می کند. همچنین حجم معاملات روزانه ارز دیجیتال LUNC به بیش از 1000 درصد رسید.

چارت روزانه لونا کلاسیک

علاوه بر این، آخرین تحلیل پیش‌ بینی می‌ کند که Terra Classic در حال تثبیت است و قبل از شکست نهایی به 0.0002 دلار تحت فشار قرار می‌ گیرد.

پیشنهادات تصویب شده توسط انجمن لونا کلاسیک

علاوه بر این، پیشنهادات تصویب شده توسط جامعه Terra Luna Classic نیز به افزایش قیمت LUNC کمک کرده است. پیشنهاد 12033 که مربوط به “احراز هویت اجباری برای همه توسعه دهندگان L1” است، توسط انجمن تأیید شد که با حاشیه کمی تصویب شد. این پیشنهاد با مشارکت گسترده 90.5 درصدی آراء همراه بود.

هدف این پیشنهاد معرفی KYC برای همه توسعه دهندگان L1، جلوگیری از فروش لونا کلاسیک و افزایش امنیت و ایمنی است.

در همین حال، انجمن Genuine Labs، یک گروه توسعه‌ دهنده جدید را برای رفع مشکلات زنجیره تأیید کرد. جامعه همچنین یک پیشنهاد هزینه را تصویب کرد زیرا توسعه دهندگان با موفقیت تمام پیشرفت ها را تکمیل کردند.

🔸پیش بینی قیمت لونا کلاسیک در سال 2024 🔸

انحلال قراردادهای آتی فروش (Short)

در این هفته تعداد زیادی معامله فروش لونا کلاسیک به همراه افزایش فعالیت معاملاتی منحل شد. تقاضا برای LUNC افزایش می یابد زیرا احساسات کلی بازار در حال حاضر کاملاً صعودی است و بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران انتظار بهبودی قوی پس از اصلاحات اخیر بازار را دارند.

انحلال قراردادهای آتی فروش (Short)

استیکینگ لونا کلاسیک به بالای 1 تریلیون دلار رسید!

پس از کاهش توکن های استیک شده LUNC به نزدیک 950 میلیارد در دسامبر و ژانویه، میزان استیکینگ توکن های LUNC اخیراً دوباره افزایش یافته است. عرضه توکن های استیک شده در حال حاضر بیش از 1.027 تریلیون LUNC است که این هفته به طور مداوم در حال افزایش است. از این رو نسبت سهام به 15.09 درصد رسیده است.

عرضه توکن های استیک شده لونا کلاسیک
عرضه توکن های استیک شده لونا کلاسیک

استیکینگ LUNC برای اعتبار سنجی و پروژه بسیار مهم است. این فرآیندی است که در آن کاربران دارایی‌های خود را با اعتبارسنجی قفل می‌کنند تا پاداش کسب کنند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.8 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آرین
آرین
2 ماه قبل

در مورد سوزوندن توکن بلاگ داری

morad
morad
2 ماه قبل

امیدوارم زودتر بره بالا اون بندگان خدایی که ضرر کردن جبران شه لااقل

نازنین
نازنین
2 ماه قبل

بایننس به این افزایش خععلی کمک کرد.