چرا خرید فلوکی اینو می تواند سرمایه گذاری ارزشمندی باشد؟ بررسی 3 دلیل کلیدی

چرا خرید فلوکی اینو می تواند سرمایه گذاری ارزشمندی باشد؟ بررسی 3 دلیل کلیدی

به دنبال تقاضای اخیر پس از فهرست بایننس، قیمت فلوکی اینو می تواند فرصتی برای شکستن مقاومت و پامپ فضایی را داشته باشد.

پس از اضافه شدن این توکن به معاملات بدون کارمزد در صرافی بایننس، قیمت فلوکی اینو جهش عظیمی را نشان داد، اگرچه برای مدت طولانی دوام نیاورد. پیش از این، CoinGape گزارش داده بود که بایننس میم کوین pepe و فلوکی را در منطقه نوآوری فهرست کرده است. این لیست شدن در بحبوحه تقاضای مجدد برای میم کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال اتفاق افتاد، در حالی که PEPE Coin به طور پیوسته افزایش یافت و به پنجاه و هفتمین ارز دیجیتال در رتبه بندی ارزش بازار تبدیل شد.

تجزیه و تحلیل قیمت CoinGape نشان داد که به دنبال تقاضای اخیر پس از فهرست بایننس، قیمت فلوکی اینو فرصتی برای شکستن مقاومت 0.0000685 دلاری دارد. از طرف دیگر، میم کوین pepe نیز پس از افزایش ناگهانی فهرست بایننس، مقداری اصلاح را نشان داد.

اکوسیستم فلوکی اینو

توسعه دهندگان Floki Inu ادعا می کنند که در حال توسعه یک راه حل سه جانبه برای گسترش دامنه دسترسی خود به بازار ارزهای دیجیتال هستند. بازی برای کسب درآمد Valhalla به گیمرها اجازه می دهد تا از طریق بازی های بلاک چین درآمد کسب کنند. این پروژه قرار است در سال 2023 روی شبکه اصلی راه اندازی شود. این میم کوین همچنین بر روی بازی غیرمتمرکز مالی (DeFi) متمرکز شده است. اکوسیستم FlokiFi بر ایجاد راه حل های مفید DeFi متمرکز شده است. علاوه بر این، پلتفرم آموزشی کریپتو دانشگاه فلوکی، ورودی‌های جدید را با آموزش‌هایی در بازار کریپتو نیرو می‌دهد. مهمتر از همه، هر سه پیشنهاد توسط توکن FLOKI ارائه می‌شوند، که در صورت جذب بیشتر سرمایه گذاران برای خرید فلوکی اینو، می‌تواند به طور بالقوه منابع نقدینگی جدیدی را ایجاد کند.

به طور کلی، فلوکی اینو نیز تحت تأثیر ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا است، که اخیراً پستی را به اشتراک گذاشته است که فلوکی را «مدیر عامل جدید توییتر» توصیف کرده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments