سه ارز دیجیتال زیر 10 دلار که این هفته باید زیر نظر بگیرید!

سه ارز دیجیتال زیر 10 دلار که این هفته باید زیر نظر بگیرید!

بازار ارزهای دیجیتال همچنان به ارائه فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری مختلف ادامه می‌ دهد که اخیراً به رهبری بیت کوین (BTC) افزایش یافته است. علیرغم این تصور که دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین به دلیل قیمت واحدهای بالای آن ها اغلب برای بسیاری از سرمایه گذاران دور از دسترس تلقی می شوند، گزینه های مقرون به صرفه متعددی هنوز در بازار موجود است.

با ورود به هفته جدید، سرمایه‌ گذاران ممکن است فرصت‌ های بالقوه‌ ای را در ارزهای دیجیتال با ارزش کمتر از 10 دلار پیدا کنند. بنابراین، Finbold فهرستی از سه دارایی دیجیتال امیدوار کننده ای را آماده کرده است که می تواند در این هفته برای سرمایه گذاری مناسب باشد.

نیر پروتکل (Near)

توکن بومی نیر پروتکل (NEAR)، پلتفرمی که محیطی مقیاس‌ پذیر و سازگار با توسعه‌ دهندگان را برای برنامه‌ های غیرمتمرکز (DApps) ارائه می‌دهد، به عنوان یکی از پروژه‌ های ارز دیجیتال برتر در هفته گذشته ظاهر شده است. قابل توجه است که NEAR در نمودار هفتگی سودهای دو رقمی را به ثبت رسانده است و معیارهای درون زنجیره ای خوش بینانه ای دارد، که نشان می دهد این سودها ممکن است در روزهای آینده پایدار باشند.

لیست ارزهای دیجیتال ترند

به عنوان مثال، تعداد آدرس‌های فعال روزانه در شبکه افزایش 975 درصدی را تجربه کرده است که از 1 دسامبر تا 19 دسامبر از 93000 به بیش از یک میلیون رسیده است. به طور همزمان، کل تراکنش‌های روزانه شبکه از 3 دسامبر 170 درصد افزایش یافته است.

در عین حال، داده‌ های درون زنجیره‌ ای از Santiment نشان‌ دهنده افزایش بالقوه قیمت NEAR است که ناشی از ترس از دست دادن (FOMO) است، زیرا این ارز دیجیتال در سراسر پلتفرم‌ های اجتماعی مورد توجه قرار می‌گیرد. Santiment گسترش هیاهو در اطراف ارز NEAR را در مکالمات اصلی برجسته می کند.

با افزایش فشار خرید ارز NEAR، هدف خود را برای رسیدن به 4 دلار تا پایان سال 2023 تعیین کرده است. با بررسی روندهای اخیر قیمت، ارز دیجیتال NEAR یک گزینه جذاب برای کسانی است که به دنبال فرصت های شکست هستند.

در زمان انتشار، ارز دیجیتال Near به اندازه 3.39 دلار ارزش گذاری شده است که نشان دهنده افزایش هفتگی نزدیک به 50٪ است.

چارت هفتگی ارز دیجیتال near

ارز اینترنت کامپیوتر (ICP)

اینترنت کامپیوتر (ICP) اخیراً به عنوان یک عملکرد برجسته در بازار عمومی ارزهای دیجیتال ظاهر شده است. اگرچه، در کوتاه مدت، ICP سقوط کرده است، اما سرمایه گذارانی که ماه پیش برای خرید ارز ICP اقدام کرده بودند، در حال حاضر این دارایی همچنان سود ماهیانه 107 درصدی دارد.

در حالی که محرک دقیق برای افزایش ICP ناشناخته است، پیش‌ بینی می‌شود که مشارکت‌های استراتژیک این شبکه به ارزش‌ گذاری آن کمک کند.

یکی از همکاری های قابل توجه شامل رایانه های اینترنتی، Gaudi Knowledge و Moon Labs است که عمدتاً بر بازسازی معماری و هنرهای گائودی در متاورس در ICP متمرکز است.

به طور همزمان، تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال اینترنت کامپیوتر (ICP) اولین زیرشبکه اروپایی را معرفی کرده است که زیرساخت منطبق با GDPR را برای برنامه های غیر متمرکز (dApps) فراهم می کند. به عنوان یک پروتکل غیر متمرکز ابری 3.0، ICP به دنبال توانمند سازی توسعه دهندگان برای ایجاد سرویس های ضد دستکاری و سیستم های سازمانی به طور مستقیم بر روی یک بلاک چین عمومی مقیاس پذیر است و تعاملات غیر قابل اعتماد با محیط خارجی را امکان پذیر می کند.

قابل ذکر است، با دستاوردهای اخیر، گمانه زنی هایی در مورد توقف بعدی برای ICP وجود دارد. در این راستا، World of Charts، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، حدس می‌زند که حرکت بعدی ICP می‌تواند آن را به سمت سطح مقاومت 17.5 دلاری سوق دهد.

چارت روزانه ارز icp

در زمان انتشار، ICP با قیمت 9.62 دلار معامله می شود و در بازه زمانی روزانه حدود 2 درصد سود را تجربه می کند.

چارت هفتگی ارز ICP

در زمان انتشار، ارز دیجیتال ICP با قیمت 9.15 دلار معامله می شود و در بازه زمانی روزانه حدود 5 درصد ضرر را تجربه می کند.

اپتیمیسم (OP)

در هفته‌های اخیر، خوش‌ بینی (OP) افزایش قابل‌ توجهی را تجربه کرده است، که با روند کلی بازار هماهنگ شده و به نقاط عطف مهم در معیارهای زنجیره‌ ای رسیده است.

این افزایش ارزش مصادف با دوره ای بود که در آن خوش بینی شاهد افزایش تعداد آدرس ها بود. تا 21 دسامبر، Optimism دارای بیش از 5.9 میلیون آدرس بود که نشان دهنده افزایش قابل توجهی 391 درصدی نسبت به 1.2 میلیون ثبت شده در ژانویه است.

شایان ذکر است که OP با توجه به تحقق مستمر هدف اصلی خود که به عنوان وسیله ای برای پردازش کارمزدهای تراکنش است، پتانسیل رشد بیشتری دارد. OP Mainnet با سرعت، پایداری و مقیاس‌ پذیری متمایز است و راه‌ حل بلاک چین لایه 2 را ارائه می‌ کند که توسط توسعه‌ دهندگان اتریوم (ETH) به‌ طور خاص برای جامعه اتریوم توسعه یافته است.

خوش بینی وجود دارد که OP چشم انداز مثبتی برای روزهای آینده دارد و آن را به یک دارایی ارزشمند تبدیل می کند. همکاری لیسک (LSK) با Optimism این چشم انداز مثبت را بیشتر تقویت می کند. این همکاری شاهد تغییر Lisk از لایه 1 به راه حل لایه 2 اتریوم خواهد بود. در این انتقال، Lisk قصد دارد توکن‌های LSK خود را به پلتفرم اتریوم منتقل کند.

Lisk یک پلتفرم برنامه بلاک چین با یک SDK است که ابزارهایی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد و فرآیند ایجاد برنامه های بلاک چین را ساده می کند.

در آخرین بروزرسانی، قیمت OP به میزان 3.55 دلار ارزش گذاری شده است که منعکس کننده سود هفتگی تقریباً 69 درصدی است.

چارت هفتگی ارز op

اگرچه ارزهای رمزنگاری شده برجسته شده پتانسیل صعودی را نشان داده اند، اما شایان ذکر است که آنها در برابر احساسات فراگیر بازار که می تواند قیمت ها را در هر جهتی تحت تاثیر قرار دهد، حساس هستند.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
غلامی
غلامی
4 ماه قبل

مطلب خیلی اموزنده ای بود واقعا مختصر و زیبا