این هفته 3 ارز دیجیتال کمتر از 0.10 دلار را زیر نظر بگیرید!

این هفته 3 ارز دیجیتال کمتر از 0.10 دلار را زیر نظر بگیرید!

در بحبوحه نوسانات ذاتی بازار ارزهای دیجیتال، یک پنجره مجزا از فرصت برای سرمایه گذارانی که به دنبال نقاط ورود استراتژیک هستند، فرا می رسد.
برخی از ارزهای دیجیتال که در حال حاضر کمتر از 0.10 دلار قیمت دارند، توجه سرمایه گذاران مشتاق بازار را به خود جلب کرده‌ اند.
با پشتوانه اصول بنیادین مناسب و حمایت جوامع پر جنب‌ و جوش، در 13 اکتبر سه دارایی دیجیتال را شناسایی کردیم که برای سرمایه‌ گذاران با مهارت تحلیل تکنیکال می تواند جذاب باشد.

توکن وراسیتی (VRA)

توکن وراسیتی (VRA) یک اکوسیستم دفتر کل باز است که برای مبارزه با کلاهبرداری تبلیغاتی و ارائه دسترسی آزاد به زیرساخت‌ها برای ناشران و تبلیغ‌ کنندگان از طریق استفاده از هوش مصنوعی (AI)، یادگیری ماشین (ML) و فناوری‌های بلاک چین توسعه یافته است.

طبق داده‌های CoinCodex، در سال گذشته، قیمت توکن VRA به اندازه 27 درصد افزایش یافت و در آن دوره تا 82 درصد از 100 ارز دیجیتال برتر پیشی گرفت.

دارایی کریپتو در 30 روز گذشته (50 درصد) 15 روز سبز ثبت کرده است و بر اساس ارزش بازار فعلی خود دارای نقدینگی قوی است. در حال حاضر، VRA با 95 درصد کاهش قیمت در مقایسه با بالاترین رکورد خود معامله می‌کند، که در صورت بازگشت بازار ارزهای دیجیتال، پتانسیل صعودی را نشان می‌دهد.

چارت سالانه توکن وراسیتی (VRA)

Verasity در حال حاضر با قیمت 0.005031 دلار معامله می شود که 3.5 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. همچنین بر اساس داده های سایت کوین مارکت کپ توکن وراسیتی از سال 2019 که راه اندازی شده است و تاکنون، سودآوری معادل 2202.14 درصد برای سرمایه گذاران اولیه خود به همراه داشته است.

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین (DOGE)، محبوب‌ ترین و بزرگ‌ ترین میم کوین جهان، اخیراً در تلاش برای دستیابی به یک پیشرفت بزرگ قیمت بوده است و در هفته‌های اخیر در حال فشرده شدن است. چرا که در یک کانال رنج نوسان دارد. 

همراه با قیمت آن، تراکنش های روزانه DOGE نیز کاهش داشته است، با میانگین روزانه حدود 37000، که نشان دهنده عدم تمایل سرمایه گذاران به خرید دوج کوین است. 

با وجود این، تحلیلگران IntoTheBlock همچنان نسبت به سکه الهام گرفته از میم خوش‌ بین هستند و افزایش احتمالی نقل و انتقالات دوج کوین را پیش‌ بینی می‌کنند.

در همین حال، Kabosu – سگ ژاپنی Shiba Inu که الهام‌ بخش توسعه ارز دیجیتال دوج کوین بود – ماه آینده مجسمه خود را در ساکورا ژاپن دریافت می‌کند. این اقدام پس از یک کمپین جمع‌آوری کمک مالی برای مجسمه در سال گذشته صورت می‌گیرد، و برخی معتقد بودند که این رویداد می‌تواند باعث افزایش علاقه به دارایی رمزنگاری شود.

دوج کوین در زمان انتشار این مقاله با قیمت 0.0598 دلار معامله می شود که 0.68 درصد در روز افزایش داشت، اما در هفته به اندازه 1 درصد کاهش را تجربه کرده است.

چارت سالانه دوج کوین

این هفته، بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران، جامعه دوج کوین را به دلیل عدم بهره وری آن مورد انتقاد قرار داد و افزود که توسعه برای بلاک چین DOGE تنها باعث “درد و استرس” می شود. اگرچه اظهارات مارکوس منفی است، اما این احتمال وجود دارد که توسعه دهندگان را ترغیب کند تا تلاش های خود را افزایش داده و پروژه های جدیدی را در بلاک چین معرفی کنند.

سوئیت اکونومی (SWEAT)

سوئیت اکونومی که معمولا با نام SWEAT شناخته می شود، یک پروژه ارز دیجیتال است که از اپلیکیشن تناسب اندام معروف Sweatcoin تکامل یافته است.

Sweatcoin که در سال 2016 به بازار معرفی شد، با موفقیت بیش از 110 میلیون کاربر را در سراسر جهان جذب کرد. ماموریت اصلی آن حول محور ایجاد انگیزه و ترویج زندگی سالم تر با ارائه پاداش به کاربران برای تلاش های فیزیکی روزانه آنها می باشد. در حال حاضر، SWEAT سومین دارایی رمزنگاری پرطرفدار در CoinCodex است. در جایگاه بعدی لوم نتورک (LOOM) و ریپل (XRP) هستند. 

با قیمت فعلی بازار، این توکن بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) خود معامله می‌شود و قیمت آن در 20 روز معاملاتی در 30 روز گذشته (67 درصد) افزایش یافته است.

چارت سالانه سوئیت اکونومی

از سوی دیگر، خطرات خاصی در رابطه با SWEAT وجود دارد، از جمله نوسانات بالا و عملکرد ضعیف آن در مقایسه با 100 ارز دیجیتال برتر دیگر. با این حال، اگر SWEAT بتواند توجه طرفداران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند، ممکن است معلوم شود که قیمت فعلی آن در واقع یک فرصت سرمایه گذاری است.

این توکن در زمان انتشار با قیمت 0.009949 دلار معامله می شود. 

ارزهای رمزنگاری شده فوق پتانسیل افزایش قیمت را نشان داده اند، حتی در مواجهه با نوسانات کم بازار که بر دارایی های مالی غیرمتمرکز (DeFi) تاثیر گذاشته است.

با این وجود، یادآوری این نکته ضروری است که چشم انداز ارزهای دیجیتال می تواند دستخوش تغییرات سریع و چشمگیر شود. بنابراین، انجام تحقیقات کامل و آگاه ماندن برای هر کسی که به دنبال حرکت در این فضای پویا است حیاتی است.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments