این سه ارز سرمایه گذاری 100 دلاری شما را 10 برابر می کنند!

این سه ارز سرمایه گذاری 100 دلاری شما را 10 برابر می کنند!

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر در مرحله تثبیت به سر می برد که توسط بیت کوین (BTC) رهبری می شود، که در روزهای اخیر به طور مداوم موقعیت خود را بالای سطح حمایت 42000 دلار حفظ کرده است. همانطور که سرمایه گذاران در حال بررسی نوسانات فعلی هستند، آنها به شدت در حال مشاهده دارایی هایی هستند که می توانند بازده قابل توجهی در صورت افزایش قیمت داشته باشند.

شایان ذکر است، بازار در حال پیش بینی احساسات صعودی می باشد که توسط عواملی مانند هاوینگ بیت کوین در آینده و معرفی احتمالی صندوق قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) تقویت می شود.

در همین حال، صنعت کریپتو دارای ارزهای دیجیتال مختلفی است که در صورت ورود سرمایه گذاران به قیمت فعلی، فرصت هایی را برای بازدهی قابل توجه ارائه می دهند. به همین دلیل، سایت فینبولد سه ارز دیجیتال با پتانسیل تبدیل سرمایه گذاری 100 دلاری شما به 1000 دلار (یعنی 10 برابر شدن سرمایه اولیه) را پیشنهاد کرده است که در ادامه این مقاله به بررسی هر کدام پرداخته ایم.

سولانا (SOL)

سولانا (SOL) که اغلب به عنوان “قاتل اتریوم” شناخته می‌شود، در ماه‌ های اخیر شاهد رشد قابل توجهی بوده است که عمدتاً ناشی از افزایش فعالیت شبکه و افزایش سرمایه گذاری در سولانا است. این پس از غلبه SOL بر چالش‌های ناشی از سقوط صرافی FTX صورت می‌ گیرد. این توکن در سال گذشته افزایش قابل توجهی را تجربه کرد و به بالاترین قیمت سالانه بیش از 121 دلار رسید.

افزایش اخیر قیمت آن را می توان به تقاضا برای سکه های میم شبکه Solana نسبت داد که اخیراً محبوبیت پیدا کرده است. به عنوان مثال، اخرین میم کوین، WEN، به کاربران عرضه شد، که تا حدی به افزایش قابل توجه آدرس های Solana کمک کرد و موجب شد در ژانویه 2024 حداقل 10 میلیون آدرس اضافه شود.

در همان زمان، این شبکه با موفقیت گوشی هوشمند Saga توجه را به خود جلب کرد. پس از پاسخ مثبت به گوشی هوشمند اولیه سولانا، پیش‌ سفارش‌ های نسخه دوم به سرعت در عرض یک ساعت به 30000 دستگاه رسید که نشان‌ دهنده افزایش تقاضا است.

تحولات اخیر همچنین نشان دهنده افزایش فشار خرید در شبکه است که با نقاط عطفی مانند حجم تراکنش مشخص شده است. در ژانویه، حجم معاملات به بالاترین حد چند ساله خود به 1 تریلیون دلار رسید که نشان دهنده رشد 30 درصدی نسبت به رقم دسامبر 2023 است.

این فعالیت افزایش یافته احتمالاً سطوح حمایتی قوی تری ایجاد می کند و به طور بالقوه باعث افزایش قیمت SOL می شود. علاوه بر این، روند صعودی گسترده تر بازار می تواند یک محرک کلیدی برای افزایش پایدار قیمت باشد و به طور بالقوه یک سرمایه گذاری 100 دلاری را به 1000 دلار تبدیل کند.

در زمان انتشار این مقاله سولانا با قیمت 95.75 دلار با ضرر هفتگی حدود 5.15 درصد معامله می شود.

چارت هفتگی سولانا
چارت هفتگی سولانا (SOL)

چین لینک (LINK)

چین لینک (LINK) نقش خود را به عنوان یک عنصر حیاتی در بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi) با ارائه خدمات اوراکل غیرمتمرکز که قراردادهای هوشمند و داده‌های دنیای واقعی را به هم متصل می‌کند، تقویت کرده است. قابلیت اطمینان و امنیت اوراکل های غیر متمرکز Chainlink، آن را به عنوان یک مولفه حیاتی در پروژه های زنجیره بلاکی متعددی قرار داده است که به صعود مداوم ارزش توکن LINK کمک می کند.

در روزهای اخیر، LINK افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است و بازار آلت کوین را به ارتفاعات جدیدی سوق داده است. این افزایش فشار خرید باعث شد که LINK از ترون (TRX) پیشی بگیرد و به یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار تبدیل شود.

در حال حاضر، چین لینک به قیمت 20 دلار به عنوان هدف بعدی چشم دوخته است، که توسط فعالیت های زنجیره ای قابل توجه هدایت می شود.

در این راستا داده‌ های Santiment نشان می‌ دهد که کیف پول‌ هایی که قبلاً غیرفعال بودند، افزایش یافته است که منجر به جهش شاخص Age Consumed برای Chainlink با اندازه 5.38 میلیارد شده است. شاخص Age Consumed با ضرب حرکت سکه ها در تعداد روزهایی که آن سکه ها غیرفعال بوده اند، به دست می آید. این هجوم LINK به گردش شبکه نقش اساسی در رشد اخیر داشته است.

شاخص Age Consumed

با گسترش تقاضا برای راه‌ حل‌ های مالی غیر متمرکز، Chainlink از نظر استراتژیک برای بهره‌مندی از اکوسیستم رو به رشد DeFi قرار گرفته است. این امر آن را به سرمایه گذاری جذابی برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال خرید یک ارز دیجیتال آینده دار در حوزه امور مالی غیر متمرکز هستند.

چارت هفتگی ارز دیجیتال چین لینک
چارت هفتگی ارز دیجیتال چین لینک (LINK)

در زمان انتشار، LINK با 18.37 دلار معامله می شود و روزانه بیش از 2 درصد سود به همراه داشته است.

پالیگان (MATIC)

پالیگان به عنوان یک راه حل مقیاس پذیری لایه 2 برای اتریوم، به طور گسترده برای مقابله موثر با چالش های مقیاس پذیری در شبکه اتریوم تحسین شده است.

پالیگان با ارائه چارچوبی که اتصال شبکه های بلاک چین سازگار با اتریوم را تسهیل می کند، عملکرد و کارایی برنامه های غیر متمرکز را افزایش می دهد. با ادامه محبوبیت پلتفرم و خرید ارز ماتیک با بهترین قیمت، توکن بومی آن یعنی MATIC افزایش قیمت قابل توجهی را نشان داده است.

با طیف متنوعی از پروژه‌ها که به طور فعال در پلتفرم Polygon در حال توسعه هستند، یک سرمایه‌ گذاری 100 دلاری در MATIC می‌تواند از اهمیت روز افزون شبکه در چشم‌ انداز وسیع‌ تر بلاک چین بهره‌ مند شود. علاوه بر این، MATIC با توجه به تمایل تاریخی خود به همسویی نزدیک با روندهای کلی بازار، به طور بالقوه می تواند یک رالی را در طول دوره صعودی تجربه کند.

در زمان انتشار، ارز دیجیتال ماتیک 0.7902 دلار با ضرر هفتگی حدود 2.52 درصد معامله می شود.

چارت هفتگی ماتیک
چارت هفتگی پالیگان (MATIC)

در نهایت، در حالی که این پروژه‌ ها فرصت‌ های امیدوار کننده‌ ای را ارائه می‌ دهند که توسط اصول بنیادی قوی پشتیبانی می‌ شوند، تاکید بر این امر ضروری است که موفقیت آنها در درجه اول به احساسات حاکم بر بازار بستگی دارد.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فرهاد
فرهاد
2 ماه قبل

ولی من مطمئنم باز دوباره چن وق دیگه بازار جامپ میکنه نیازیم خیلی به این پپه و شیبا و … نیست

helya
helya
2 ماه قبل

چین لینک فقط رو شبکه خودش قابل انتقاله!!؟

سبحان
سبحان
2 ماه قبل

من از ریسک میم کوینا یکم میترسم ایا wen قابل اطمینانه؟