سه ارز دیجیتال ارزان زیر 1 دلار که هفته آینده باید زیر نظر داشته باشید!!

سه ارز دیجیتال ارزان زیر 1 دلار که هفته آینده باید زیر نظر داشته باشید!!

از آنجایی که هفته جاری به پایان خود نزدیک شده است و به هفته آینده نزدیک می شویم، بسیاری از دارایی ها در بخش ارزهای دیجیتال تا حدودی از رشد قبلی خود کاسته شده اند، اما برخی دیگر همچنان قوی هستند و برخی از آنها هنوز با قیمت های زیر 1 دلار در دسترس هستند. 

با در نظر گرفتن این موضوع، سایت فینبولد حوزه کریپتو را تجزیه و تحلیل کرده است تا فهرستی از سه ارز دیجیتال ارزان را تهیه کند که در حال حاضر قیمت هر کدام کمتر از یک دلار است، اما ممکن است یکی از بهترین گزینه‌ های خرید برای معامله‌ گران و سرمایه‌ گذاران کریپتو در هفته آینده باشند.

ارز فچ ای آی (FET)

ارز دیجیتال فچ ای آی (FET)، که نقطه اوج رشد قابل توجه آن در سال 2023 بود، پس از رسیدن به بالاترین سطح سالانه خود، هیجان را در میان معامله گران برانگیخت که معتقدند روند صعودی این ارز دیجیتال تازه شروع شده است. کارشناس ارزهای دیجیتال Crypto Tony انتظارات خود را در یک پست X در 13 دسامبر به اشتراک گذاشت.

چارت روزانه ارز FET

در حال حاضر، ارز FET با قیمت 0.63 دلار در حال نوسان است که نشان دهنده افزایش 14 درصدی در روز است که به افزایش 19.93 درصدی در هفته قبل و افزایش 54.9 درصدی انباشته شده در ماه گذشته، طبق داده ها اضافه شده است.

کاردانو (ADA)

در همین حال، یکی از دارایی‌های دیجیتالی که در روزهای اخیر بیشترین سود را به ثبت رسانده است، کاردانو (ADA) است که از زمان کاهش ناگهانی کیف پول‌های کوچک چهار هفته پیش، بیش از 65 درصد افزایش یافت و به همراه حجم، احساسات مثبت سرمایه گذاران برای خرید کاردانو با بهترین قیمت، بالاترین رقم 1.5 را ثبت کرد. و نرخ را به بالاترین سطح خود در سال 2023 می رسد.

کاردانو (ADA)

همانطور که اتفاق می افتد، قیمت Cardano در زمان نگارش این مقاله عدد 0.6553 دلار را نشان می دهد و پیشرفت روزانه 12 درصدی را ثبت کرد، علاوه بر این، طبق آخرین داده ها، 50 در نمودار هفتگی افزایش یافت و رشد نزدیک به 80 درصد در ماه گذشته را به خود اختصاص داد.

الگوراند (ALGO)

آخرین اما نه کم‌ اهمیت، الگوراند (ALGO) نیز به ویژه پس از مشارکت با برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) برای ایجاد یک آکادمی بلاک چین سازمان ملل متحد، نوید بخش است. علاوه بر این، همانطور که Santiment اشاره کرد، در سال 2023 به همراه کاردانو و سولانا (SOL) تسلط اجتماعی بیشتری را نشان داد.

الگوراند (ALGO)

همانطور که اوضاع پیش می‌رود، الگوراند در حال حاضر با قیمت 0.2099 دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران برای خرید ارز Algo با رشد 11 درصدی در 24 ساعت گذشته و رشد 32 درصدی نسبت به هفت روز گذشته است. 

جمع بندی

به طور کلی، ارزهای دیجیتال فوق برای خرید در هفته آینده با قیمت کمتر از 1 دلار، در واقع پتانسیل زیادی برای سود بیشتر نشان می دهند، به همین دلیل است که خرید آنها زودتر از دیرتر ممکن است سود آور باشد. با این حال، همه چیز در این بخش ممکن است به دلخواه تغییر کند، بنابراین انجام تحقیقات و تجزیه و تحلیل ریسک شخصی ضروری است.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 7 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments