جمع آوری خیریه توسط موسسات دیجیتالی

ظهور موسسات خیریه کریپتو: فعالیت Elongate و Munch در راستای اهداف بشردوستانه

جامعه ارزهای دیجیتالی در میان بازار گاوی اخیر با ادامه به کمک های خیرخواهانه سخاوتمندی خود را نشان می دهند. دو پروژه ارز دیجیتالی که با یکدیگر بی ارتباط هستند در این ماه بیش از 3 میلیون دلار برای مشارکت های خیرخواهانه جمع آوری کرده اند و این امر تأکید بر پتانسیل دارایی های دیجیتال در کمک به موسسات غیر دولتی با محوریت اقدامات بشر دوستانه در سراسر جهان دارد.

Elongate ، یک پروژه ارز دیجیتالی است که به عنوان تمسخر و با اشاره به ایلان ماسک و رسوایی واترگیت آغاز شد و از طریق بنیادهای مختلف 2 میلیون دلار برای انواع برنامه های غذایی و پشتیبانی عمومی جمع آوری کرده است. همچنین یک پروژه امدادی Covid-19 در کشورهای  آسیای جنوبی در پی جهش ویرانگر عفونت های جدید را در دست کار دارد.

(حسن عزیز) ، مدیر ارشد فناوری پروژه :

“فقط در طی یک ماه ، اکوسیستم Elongate رشد و نمو پیدا کرده تا چهره تجارت خیرات و رمزنگاری را تغییر دهد.”

Elongate همچنین اعلام کرد که معاملات توکن آن در  BitMart از دوشنبه ، 10 مه آغاز شده است. علی رغم شروع کار به عنوان میم ، Elongate به عنوان یک چهره ی اصلی در بازار خیریه های مبتنی بر کریپتو ظهور کرده است. این پروژه ادعا می کند بیش از 400000 هولدر در سراسر جهان دارد.

در همین حال ، پروژه DeFi Munch بیش از 1 میلیون دلار برای کمک به اهداف مختلف در کشورهای در حال توسعه از طریق صندوق خیریه مالی GiveWell جمع آوری کرده است. طی سالهای گذشته ، این صندوق خیریه ده ها میلیون دلار به مبارزه با مالاریا و سایر بیماری ها در آفریقا اختصاص داده است. پروژه Munch توانست بودجه را از طریق کارمزد معاملات اتریوم در هر سفارش خرید و فروش انجام شده در سیستم عامل خود جمع کند. کارمزد معامله که 10٪ بود به طور مساوی بین دارندگان توکن آن و موسسه خیریه توزیع شد.

جامعه ارزهای دیجیتالی در یک راه بزرگ برای توزیع ثروت خود در اهداف خوب قدم برمی دارد. همانطور که اخیراً Cointelegraph گزارش داده است ، The Giving Block اقدام به شروع خیریه جدیدی کرده است تا اعضای جامعه را تشویق کند هر سال حداقل 1٪ از دارایی های رمز ارزی خود را به خیریه ها اهدا کنند. پیش از این چندین پیشکسوت برجسته صنعت کریپتو به این طرح پیوسته اند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments