کت کوین (CAT) راه اندازی شد

ارائه کوینی جدید به نام کت (CAT) توسط فعال حقوق حیوانات Carole Baskin

فعال حقوق حیوانات و مدیر عامل شرکت Big Cat Rescue، خانم Carole Baskin کوین خود تحت عنوان CAT را با وعده پاداش به هولدر های آن، راه اندازی کرد.

در پی انتشار خبر بحث برانگیز راه اندازی کوین CAT، وضعیت دوج کوین به عنوان برترین میم کوین حالا کمی تهدید شده به نظر می آید (که البته این تهدید چندان جدی به شمار نمی آید).

توییت big cat rescue

کارول باسکین، با انتشار یک پست مهم از طریق شرکت Big Cat Rescue، اعلام کرد که توکن اجتماعی خود را به کمک یک شبکه باز که به افراد اجازه خلق کوین بر روی بلاک چین اتریوم را می دهد، راه اندازی کرده است. هرچند، او تاکید کرد که این کوین، یک ابزار سرمایه گذاری نیست.

کت کوین (CAT) یک ابزار برای سرمایه گذاری نیست، بلکه صدای هواداران برای نشان دادن علاقه خود به گربه ها است و راهی برای گرد هم آوردن مزایای شرکای پیش اندیش و آینده نگر ما، با هدف خلق جهانی آزاد برای تمام گربه های وحشی می باشد.

البته با توجه به اظهار نظری که این چهره معروف قبلاً در خصوص ارزهای دیجیتال ارائه داده بود، به نظر می آید که او جدا از بحث دفاع از حقوق حیوانات، به تکنولوژی کریپتو کارنسی ها علاقه مند بوده است.

او قبلاً به این موضوع اشاره کرده بود که ترجیح می دهد قدرت پولی، به جای بانک ها و دولت ها، در دستان مردم باشد.

گذشته از صعود سرمایه جدید او، به نظر می رسد هنوز ابهاماتی در مورد ویژگی های بیت کوین و سایر آلت کوین ها برای کارول باسکین وجود دارد؛ چرا که او گفت در حال حاضر، دلار آمریکا و بیت کوین، هر دو ارز فیات تلقی می شوند و همه روزه شاهد پذیرش گسترده تر آلتکوین ها در زندگی روزمره خود هستیم.

هم اکنون کت کوین (CAT)، دارای 123,600 کوین در گردش می باشد و قیمت آن معادل 8.20 دلار است.

دارندگان رمز ارز CAT برای پاداش هایی مثل امکان مکالمه زنده با Carole Baskin و تیم او، تخفیف ها و دسترسی اولیه به کالا ها و فعالیت های جدید، واجد شرایط می باشند.

این اولین باری نیست که شاهد فعالیت های کارول باسکین در حوزه ارزهای دیجیتال هستیم. در آوریل (فروردین) سال گذشته، او شروع به پذیرش کمک های مالی در قالب بیت کوین، بیت کوین کش و اتریوم از طریق Bitpay کرد.

فعلاً باید منتظر ماند و دید که ببر پادشاه او (نماد کوین CAT) چه نقشی در آینده تکنولوژی بلاک چین ایفا خواهد کرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments