سقوط بیت کوین اس وی

کریگ رایت به کلید های خصوصی دسترسی ندارد؛ بیت کوین اس وی 40 درصد افت کرد

آلت کوین بحث برانگیز بیت کوین اس (BSV) پس از این که رهبر اصلی آن نتوانست ثابت کند که به 9 میلیارد دلار بیت کوین دسترسی دارد، در طی یک شب 17 درصد افت کرد.

داده های وبسایت Coin360 بیست و چهار ساعت سختی را برای دارندگان بیت کوین اس وی نشان می دهد؛ آن هایی که در طی هفته گذشته پس از ادعا های مطرح شده از سوی کریگ رایت در دادگاه، شاهد افزایش قیمت این کوین بودند.

در شواهدی که رایت ارائه کرده خبری از کلید خصوصی نیست

پس از این که رایت وعده داد که اثبات کند کنترل دارایی هایی که مرتبط با سازنده بیت کوین ساتوشی ناکاموتو است را بر عهده دارد، بیت کوین اس وی، هاردفورک بیت کوین، که او ادعا می کند بیت کوین واقعی است، به 436 دلار رسید.

فایلی که او دریافت کرده است هیچ کلید خصوصی ندارد.

آندرس ریورو – وکیل کریگ رایت
نمودار قیمت 7 روزه بیت کوین اس وی
نمودار قیمت 7 روزه بیت کوین اس وی

حتی پیش از این که این اطلاعات عمومی شود، بیت کوین اس وی از بیشترین خود شروع به افت کرد تا این که در حال حاضر 263 دلار معامله می شود.

بیت کوین کش مارکت کپ خود پس می گیرد

در حالی که بیت کوین در روز ها و هفته های گذشته سطوح بالاتری را برای خود به ثبت رسانده است، ظاهرا بخت و اقبال بیت کوین اس وی به رایت بستگی دارد.

بیت کوین اس وی حالا جایگاه خود را به عنوان چهارمین رمزارز بزرگ از نظر حجم بازار از دست داده است؛ این کوین حالا پایین تر از هاردفورک دیگر یعنی بیت کوین کش (BCH) است. برعکس، بیت کوین کش در طی 24 ساعت گذشته 7 درصد افزایش داشته است.

در 20 ارز برتر، فقط دش (DASH) مطابق با افت های بیت کوین اس وی است که پس از افزایش های ناگهانی در همین ماه، حالا 15 درصد افت کرده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments