کریپتودایجست

کریپتودایجست 16 فروردین 98: افزایش قیمت بیت کوین پس از شش ماه

هفته ای که گذشت، با خبر های هیجان انگیزی در نمودار قیمت های ارز دیجیتال همراه بود. شاید بتوان گفت مهم ترین خبر کریپتودایجست این هفته، رشد بی سابقه قیمت بیت کوین است.

بیت کوین به عنوان یکی از محبوب ترین ارز های دیجیتال در هفته گذشته رشد بی سابقه ای را تجربه کرد. هرچند این رشد محدود به بیت کوین نبود. تقریبا تمامی ارز های دیجیتال رشد خوبی را داشته اند. بیت کوین کش و دوج کوین بالاترین سطح افزایش قیمت را داشته اند. علت این رشد بی سابقه اخبار مثبت حوزه ارز دیجیتال است و همچنین توسعه شبکه و تراکنش‌ها و ثبات قیمت بیت کوین در بالای ۴۰۰۰ دلار است.

یاندکس مانی به عنون بزرگترین سیستم پرداخت روسیه شناخته می شود. اگر فروشگاهی قصد داشته باشد به مشتریان خارجی سرویس ارائه دهد، با استفاده از Yandex.Checkout می توانید درگاه پرداخت آنلاین داشته باشد که هزینه خدمات یا محصول را از مشتریان بدون محدودیتی دریافت کند. پیش تر یاندکس مانی فقط از روبل روسیه برای پرداخت هزینه ها استفاده می کرد اما اکنون ارز های زیادی را پوشش داده است:
دلار آمریکا، یورو، پوند بریتانیا، ین ژاپن، یوآن چین، فرانک سوئیس، کرون جکهوری چک، زلوتی لهستان، روبل بلاروس و تنگ قزاقستان.

جایزه خالق ترون به هوادارنش در توییتر

جاستین سان، خالق ارز دیجیتال ترون وعده اهدا خودرو تسلا به هوادارانش در توییتر را داد. در جمعه گذشته، در یک قرعه کشی انلاین اکانت uzgaroth برنده جایزه شد. اما چندی بعد جاستین سان در یک توییت اعلام کرد که سیستم قرعه کشی دچار اشکال شده است و قرعه کشی مجدد انجام می شود. این خبر که جنجال های زیادی را در پی داشت، سبب شد خالق ترون اعلام کند دو خودرو ترون به دنبال کنندگان خود در توییتر اهدا می کند. جاستین سان پیشتر نیز با اهدا جوایز جالب خود خبر ساز شده بود.

13 میلیون دلار ایاس (EOS) از صرافی به نام بیسام در کره جنوبی به سرقت رفت. این کمپانی اعلام کرده است که این هک از داخل صورت گرفته چرا که هیچ شواهدی مبنی بر نفوذ به سیستم وجود ندارد. این کمپانی همچنین می گوید که با دیگر صرافی ها به امید بازگرداندن بخشی از این مبلغ در همکاری است. باقی مانده دارایی بیسام در کیف پول گرم به کیف پول سرد (آفلاین) منتقل شده تا از دست درازی های آینده جلوگیری شود تا این که روش دسترسی مشخص شود و جلوی این آسیب پذیری گرفته شود.

بیت مین یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده سخت افزار استخراج ارز دیجیتال است. ماینر های این شرکت قبل تر مورد توجه استخراج کننده های ارز دیجیتال قرار گرفته بودند. این بار این شرکت خبر از ماینر جدید خود به نام S17 داده است. سری جدید انت ماینر ها قرار است از چیپ های اسیک ماینینگ 7 نانومتری بهره مند شود؛ این چیپ برای استخراج رمز ارز هایی که از الگوریتم SHA256 استفاده می کنند و ساز و کار اثبات کار دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله رمز ارز هایی که از این الگوریتم پشتیبانی می کنند، بیت کوین و بیت کوین کش هستند. این سری از ماینر ها که بیست فروردین عرضه می شوند، انرژی کمتری مصرف می کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments