کتاب آموزش تحلیل تکنیکال فرهاد سلطانی

کتاب فارسی آموزش تحلیل تکنیکال : دانلود به صورت فایل PDF

تحلیل تکنیکال ابزار بسیار مهمی در معاملات به حساب می آید و بدون بهره گیری از این نوع تحلیل می توان گفت شانسی برای بهره وری از معامله خود نخواهید داشت. در صورتی که تازه وارد دنیای معاملات شده اید و نمی دانید از کجا یادگیری را شروع کنید، پیشنهاد ما دانلود کتاب فارسی آموزش تحلیل تکنیکال است که شما را از ابتدا با تمامی اصطلاحات و مفاهیم مهم در این نوع تحلیل آشنا می کند.

تحلیل تکنیکال با اعداد و ارقام سر و کار دارد و صرفا پیش بینی در این نوع تحلیل بر اساس قیمت و نمودار قیمت یک بازار صورت می گیرد.

بر خلاف تحلیل فاندامنتال یا بنیادی که در آن از عواملی چون وضعیت بازار نیز تبعیت می شود.

کتابی که در ادامه می توانید دانلود کنید، به نوشته آقای فرهاد سلطانی است که تمامی موارد مهم و کاربردی در زمینه تحلیل تکنیکال را در یک فایل PDF به صورت تصویری جمع آوری کرده است.

در ﺳﺎﻟﻬﺎي ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ اوﻟﻮﯾﺖ ﺑﻨﺪي اﻫﺪاﻓﻢ، علاقه ای به پر رنگ شدن در بازار بورس و… ﻧﺪاﺷﺘﻢ و ﻃﺒﯿﻌﺘﺎ ﻫﻢ ﺗﻬﯿﻪ ﺟﺰوه و ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ در ﮔﺮوه ها و …زﻣﺎﻧﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻧﺸﺪه ﺑﻮد و ﻧﺘﯿﺠﺘﺎ ﻓﻌﺎﻟﯿﺘﯽ ﻫﻢ ﻧﺪاﺷﺘﻢ. ﭼﻮن ﺑﯿﺸﺘﺮ اﻧﺮژي ﺑﻨﺪه در زﻣﯿﻨﻪ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ و ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﻮده اﺳﺖ. اﻣﺎ اﯾﻦ ﺷﺮاﯾﻂ زﻣﺎﻧﯽ، ﺑﺮاي ﺑﻨﺪه ﻓﺮاﻫﻢ ﺷﺪه ﺗﺎ ﺗﺠﺮﺑﯿﺎت و ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﺧﻮدم را ﺑﯿﻦ ﻋﻼﻗﻤﻨﺪان ﺑﻪ ﺣﻮزه ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺗﮑﻨﯿﮑﺎل در ﻣﯿﺎن ﺑﮕﺬارم. اﯾﻦ ﺟﺰوه ﺣﺎﺻﻞ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ، ﺗﺤﻘﯿﻖ، ﺗﺪرﯾﺲ و ﺟﻤﻊ آوري از ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻣﺨﺘﻠﻒ اﺳﺖ و اﯾﻦ اوﻟﯿﻦ ﺟﺰوه رﺳﻤﯽ ﺑﻨﺪه ﺑﻮده و اﯾﻦ ﻧﻮﺷﺘﺎر را ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺷﺮوع اﯾﻦ رﺳﺎﻟﺖ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﺑﻨﺪه در ﻧﻈﺮ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ. ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ در اﯾﻦ ﻣﺴﯿﺮ ﺑﺎ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات و اﻧﺘﻘﺎدات ﺧﻮدﺗﺎن، راﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ.

ﺑﺎﺗﺸﮑﺮ

فرهاد سلطانی – پاییز 95

مقدمه کتاب تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته

منابع زیادی در اینترنت به صورت نوشتاری و به زبان پارسی برای آشنایی و یادگیری تحلیل تکنیکال وجود ندارد و به عناون نمونه ای دیگر می توان به نسخه PDF کتاب تحلیل تکنیکال جان مورفی اشاره کرد که تنها نسخه انگلیسی زبان آن یافت می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments