پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2019

پیش بینی قیمت بیت کوین: کامل ترین تحلیل سال 2019

با توجه به نظرات مثبتی که در مورد بیت کوین وجود دارد، هنوز معلوم نیست آیا ارزش آن تا انتهای سال افزایش می یابد یا تغییری نخواهد کرد. بسیاری از ارزهای دیگر در چند هفته گذشته رشد کرده اند. به همین دلیل است که سرمایه گذارها به ارزهای دیجیتالی نظر مثبت پیدا کرده اند و گمان می کنند که ارزش آنها بیشتر می شود. بسیاری از افراد علاقه مند، عقیده دارند که این ارزها ارزش بیشتری پیدا خواهند کرد. در این مقاله قصد داریم با تکیه بر نظرات تحلیل گران مطرح دنیا، به پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2019 بپردازیم.

قیمت امروز بیت کوین

قیمت بیت کوین

هیچ خبر خوب یا بدی وجود نداشته است و همان قیمت معمول را در بازار می بینیم. به هرحال سعی می کنیم تا پیش بینی کنیم که قیمت بیت کوین در آینده کم یا زیاد می شود.


بیت کوین محدود به کشورها نیست و می توان در هر کشوری از آن استفاده کرد. بیت کوین در اختیار دولت نیست عرضه آن ثابت است و قیمت آن توسط تقاضای بازار آزاد تعیین می شود. دیگر نیازی به سیستم های سنتی بانکداری و نظارت نیست.


نظر متخصصین در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2019

  • ساموئل لیچ: مدیرعامل و بنیانگذار ییلد کوین (Yeild Coin)

“پس از تجربه ای پر فراز و نشیب در سال 2018 (با کاهش قیمت از 15000 در ژانویه به 3000 دلار) به عقیده من قیمت بیت کوین به 10000 تا 15000 دلار می رسد.

ناپایداری ذاتی ارزهای دیجیتال به این معنی است که پیش بینی آن بسیار مشکل است و نتیجه حوادث آینده تاثیر زیادی بر تعیین قیمت ها خواهد داشت.

بورس بین المللی، اپراتور بازار بورس نیویورک سعی دارد تا Bakkt (بازاری که می توان در آن ارزهای دیجیتال را به طور ایمن خرید و فروش و ذخیره سازی کرد) را ارائه دهد. Bakkt توسط شرکت های بزرگی مانند مایکروسافت حمایت می شود و هدف ان ایجاد ایمنی و شفافیت در بازار است.

” به همین صورت، بازار ارز (ErisX) اخیرا 27.5 میلیون دلار از شرکت های نزدک (Nasdaq) و فیدلیتی (Fidelity) گرفته است تا مشتقات ارز رمپایه را در نیمه دوم سال 2019 راه اندازی کند. فیدلیتی یکی از بزرگ ترین مدیرهای جهان است که منابعی با ارزش 2.5 ترلیون دلار را کنترل می کند. به همین صورت، نزدک دومین بازار بورس دنیا را پس از بورس نیویورک اداره می کند.

“سرمایه گذاری این موسسات بزرگ در محصولات ارز دیجیتال منجر به ترقی بازار بیت کوین می شود”.

همچنین مقرراتی ارائه می شود که منجر به بهبود قیمت بیت کوین می شود. این مقررات امنیت بازار را افزایش می دهد. همچنین ممکن است موسسات سرمایه گذاری کنند.

  • ژوئل کروگر: استراتژيست‌ بازار ارز LMAX

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2019 امیدوارانه تر است. در انتهای 2017 هشدار داده بودیم که بیش از حد معقول، سودآوری داشته و به زودی در حباب بازار و چالش های فراوان سقوط خواد کرد.

با رسیدن سال 2019، همان حرکت قبلی را ادامه می دهد و با رسیدن به 6000 دلار انتظار می رود همانند سپتامبر 2017 به 2.975 دلار برسد.

اگرچه انتظار داریم بیت کوین به 2000 برسد اما می دانیم که قیمت در این حد نمی ماند و دوباره رشد می کند.

بازار ارز دیجیتال تمایل زیادی دارد تا بیت کوین را به عنوان انبار دارایی ها قلمداد کند، اما هنوز بیت کوین در دهمین سالگردش به اندازه ای قوی نیست که بتواند این کار را انجام دهد. با این حال هنوز اعتقاد داریم که برای سیاست های پولی خطر وجود دارد و سود سرمایه گذاران باعث ایجاد امنیت می شود. از سوی دیگر اعتقاد داریم که بیت کوین پتانسیل بالایی برای  برگشتن به سطح بالای بازار را دارد. این امر به ما نشان می دهد که در نیمه اول 2019 بیت کوین هنوز این ضعف ها را قبل از تثبیت بازار خواهد داشت اما انتظار موج جدیدی از دارایی های دیجیتالی را داریم. پیش بینی قیمت بیت کوین از دید ما، این است که امسال به 5000 تا 8000 برسد.

  • در ادامه چند پیش بینی سنتی را ارائه می دهیم:

از سال 2009 بیت کوین مسیر زیادی را پیموده است. در برخی نقاط دنیا بیت کوین ارز قانونی محسوب می شود. همچنین در کشورهای پیشرفته، دولت ها به ارزهای دیجیتالی کمک می کنند. کشورهایی مانند آمریکا تمایل دارند تا با ایجاد بازارهای ایمن، بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را به سیستم مالی خود بسط دهند

تیم دراپر شخصا در  بیت کوین سرمایه گذاری کرده است و بنابراین مواردی را که بیان می کند جالب هستند. اما نظرات ما را هم در مورد بیت کوین مد نظر داشته باشید زیرا نظرات ما بی طرفانه هستند.

به گفته تحلیلگران قیمت بیت کوین در سال 2019 همانند ارزهایی چون اتریوم، لایت کوین و ریپل 2 برابر می شود

قیمت بیت کوین در شش ماه دوبرابر می شود و مقام قبلی اش را دوباره بدست می آورد. این نظر تحلیلگری است که ادعا کرده است می تواند الگوری رفتاری بازار بیت کوین را کشف کند. هرفردی که می تواند قیمت ارز رمزپایه را به دقت پیش بینی کند بسیار ثروتمند می شود و با خرید سکه در زمان ارزانی و فروش در زمان گرانی سود کند. با تحلیل قیمت ارز دیجیتال، می توان دانش پیش بینی قیمت بیت کوین را بدست آورد.

اما بیت کوین، اثریوم و دیگر ارزها نوسان دارند به این معنی که پیش بینی دقیق ممکن نیست. طبق تحلیل 22 رابطه ارزی از 2010، توماس لی انتظار دارد تا جولای رکورد قیمت بیت کوین شکسته شود.

سال گذشته ارزش ارز دیجیتال بیش از 1.300 درصد رشد داشت و در دسامبر به 20000 دلار رسید و سپس 70% سقوط کرد. به گفته ی وی” بازیابی بیت کوین 1.7 برابر زمان بیشتری از زمان سقوط می گیرد و این امر نشان می دهد که 85 روز برای رسیدن به قله لازم است.

مایلز ایکرز، تحلیلگر ارشد بازار بیان می کند که افزایش بیت کوین با رقابت در بازار جهانی بورس هم زمان شده است.

امسال بیت کوین با برخی از نظرات منفی در مورد افزایش نظارت قوانین درگیر بوده است. همچنین چند مورد هک در مورد بیت کوین انجام شده است که آخرین آن، سرقت ارز دیجیتال به ارزش 532.9 میلیون دلار از بازار بورس توکیو بوده است.

دیروزعضو هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا، یووس مرچ، در پاریس هشدار داد که بیت کوین ارز محسوب نمی شود بلکه یک دارایی دیجیتالی است. وی افزود که ارزهای دیجیتال ممکن است هر لحظه بی ارزش شوند. مرچ گفت که جای تعجب نیست که ارزهای مجازی به عنوان صورت پرداخت مورد قبول نیستند.

پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین در 2019: قیمت بیت کوین در سال 2019 چقدر خواهد بود؟
بیش از 1 میلیون یا کمتر از 100 دلار؟

قیمت بیت کوین در سال 2019 نوسان داشته است که این امر پیش بینی قیمت بیت کوین را در کوتاه مدت مقداری حتی برای تحلیلگران خبره مشکل کرده است. پس از خبر گوگل مبتنی بر اینکه در گوگل نمی توان تبلیغات ارز رمزپایه انجام داد، قیمت بیت کوین از 10 هزار به 8 هزار رسید. تا کنون هنوز در سال 2019 نوساناتی مانند سال 218 مشاهده نکردیم.

تاریخ دوباره تکرار می شود اما بیت کوین تاریخچه های زیادی دارد که این امر هم پیش بینی قیمت را مشکل می کند. برای پیش بینی قیمت بیت کوین تنها مطالعه گذشته لازم نیست پس این مقاله را با ایده برخی از تحلیلگران به پایان می بریم.

تحلیلگران، افراد علاقه مند و شخصیت های صنعتی نظرات مختلفی در مورد قیمت بیت کوین دارند. نظرات خوشبینانه در این مورد بیشتر است و گزارش سازمان مالی بریتانیا بیان می کند که افراد زیادی سکه می خرند به امید اینکه در آینده قیمت آن افزایش خواهد یافت.

به هرحال باید به یک نکته توجه کرد. باید نوسانات قیمتی زیادی را انتظار داشت. تا انتهای سال 2019 نوسانات زیادی برای بیت کوین اتفاق می افتد.

جان مکافی پشتیبان بیت کوین و پدید آورنده نرم افزار مکآفی در مورد بیت کوین نظر مثبت دارد و پیش بینی می کند که بیت کوین تا سال 2020 به قیمت 1 میلیون دلار برسد. پیش بینی وی در مورد رسیدن به 7000 دلار در سال پیش درست بود.

وقتی پیش بینی 500000 دلار را تا انتهای سال 2020 می کنم، از همان مدل پیش بینی برای انتهای سال 2017 استفاده کردم. بیت کوین از مدل من سریع تر رشد کرد.

جان مکافی

اکنون پیش بینی می کند که در سال 2020 به 1 میلیون برسد.

پرتال پیش بینی قیمت بیت کوین تحلیلی را انجام داد و توضیح می دهد که بیت کوین باید هر روز 0.4840957034310259%  رشد کند تا پیش بینی مکافی درست باشد. به هرحال طبق این پیش بینی بیت کوین باید امسال به بیش از 29 هزار دلار برسد. به جز مشکلات اقتصادی در مورد عرضه بیت کوین، پیش بینی وی عامل هایی مانند استفاده زیاد از بیت کوین و بلاک چین و رسیدن بازار ارزها به 162 میلیارد دلار را در نظر می گیرد .

انتظار ثبات تنها پس از 10 سال

کریستین دکلوا

این تحلیلگر سوئیسی باعث می شود که ما پس از یک دهه نوسان نفس راحتی بکشیم. به نظر او بیت کوین حتی در چین هم به عنوان ارز قابل قبول پذیرفته می شود. اگرچه این امر به معنی جایگزینی ارزی نیست.

به نظر من حداقل 10 سال طول میکشد تا ثبات را ببینیم، در کوتاه مدت احساسات در بسیاری از موارد باعث کاهش قیمت شده اند، یک شایعه کوچک تاثیر بزرگی می گذارد.

کریستین دکلوا

بیتکوین به 100 دلار میرسد. کنت روگوف

کنت روگوف (استاد دانشگاه هاروارد)

کنت روگوف که به خاطر نظرات منفی اش در مورد بیت کوین معروف است. آب سردی بر روی نظرات مربوط به بیت کوین ریخته است و بیان می کند که : به گمان من 10 سال دیگر بیت کوین یک دهم ارزش فعلی را ندارد من 100 دلار را از 100000 دلار محتمل تر می بینم. پیش بینی او مبتنی بر این امر است که دولت ها در برابر ارزهای دیجیتال نالمعلوم مخالفت می کنند. به گفته ی وی مقررات دولتی حباب بیت کوین را خواهند ترکاند اما متخصصین بیت کوین در وال استریت طرز فکر دیگری دارند.

بیتکوین به 50000 می رسد.  جیت سینگ

جیت سینگ (مدیر دارایی ارز دیجیتال)

جیت سینگ پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین به 50000 دلار می رسد. او درمورد نوسان شدید هشدارداد که به نظر وی برای بازار رو به رشد بیت کوین طبیعی است.

مطمئنا بیت کوین می توانست در 2018 به 50000 دلار برسد. برای رسیدن به 10000 دلار مطمئنا دوباره وارد نوسان می شویم. همانند لی، به گفته سینگ بیت کوین نه تنها در بازار سیاه بلکه در موسسات و سراسر دنیا استفاده می شود.

اگر 50 هزار خوشبینانه به نظر می رسد نظر نوستراداموس بازار در مورد 100 هزار دلار چگونه است؟

بیتکوین به 40 هزار دلار می رسد!

لیو کلاسن (مدیر اجرایی سازمان بیت کوین)

کلاسن  بیان کرد که بیت کوین دقیقا رشد صعودی ندارد اما به 40000 دلار خواهد رسید. اگرچه دیدگاه او برای برخی از سهام داران الت کوین خوشایند نبود، وی بیان کرد که ارز دیجیتال ریسک دارد زیرا جذاب است.

روزی بیت کوین به 320000 دلار می رسد.

کامرون ویکلووس

ویکلووس اخیرا بیان کرده است که روزی قیمت بیت کوین 40 درصد رشد می کند. شاید امسال؟ نه احتمالا. ولی برادرش 10-20 سال را بیان می کنند.

بیت کوین در مرحله عرضه است پس نایاب نیست و به گونه ای ارزش طلا را دارد. به نظر ما علی رغم نوسان قیمت ها چند هفته، هنوز ارزش واقعی آن شناخته نشده است.”
وی که چهارمین سرمایه گذار ارز دیجیتال در دنیاست، طلا  را در مقابل بیت کوین قرار می دهد و می گوید که “به عقیده ی ما بیت کوین طلا را شکست می دهد”.

بیت کوین به 1 میلیون می رسد.

بابی لی (مدیر بورس BTCC)

به گفته ی لی قیمت بیت کوین به 2 میلیون دلار می رسد اما برخلاف مکافی، وی این دوره را 20 ساله تعیین می کند.
“به نظر من هر بیت کوین به 1 میلیون می رسد اکنون قیمت 10 هزار سپس 100 هزار، 200 هزار و 500 هزار و … می شود”.

به طور خلاصه؛ تعدادی از تحلیلگران نظرات خود را با کلمات کمی بیان کرده اند به هرحال گرایش های عمومی در نظراتشان دیدم.

پیش بینی قیمت بیت کوین

انتظار نوسانات قیمت

در این مرحله بیت کوین و ارزهای دیجیتال از نظرات تاثیر می پذیرند. حتی تعیر در سنت و دولت بر آنها تاثیر می گذارد. به نظر بیشتر نوسانات نرمال هستند و در طولانی مدت تاثیر نمی گذارند.

دیدگاه بلند مدت

متخصصین ترجیح می دهند در بلند مدت پیش بینی کنند. بهتر است در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020 یا 10-20 سال دیگر صحبت کنیم.

  • بیت کوین معیار ارزهای مجازی خواهد بود.

اگرچه ممکن است بیت کوین استفاده محدود داشته یاشد، اما پادشاه ارزهای دیجیتال خواهد بود. البته اینجور نیست که هر آلت کوین چند بیت کوین می ارزد. این نکته هم درست است که فناوری بیت کوین نسبت به سایر ارزها همانند اتریوم ضعیف تر است.

  • بیت کوین محل ذخیره دارایی

به تدریج بیت کوین محل ذخیره دارایی می شود و با طلا و سایر دارایی ها مقایسه می شود. اصولا بیت کوین به عنوان ارز جایگزین طراحی شد تا دارایی غیر قابل ذخیره را بتوان ذخیره کرد. بیشتر افراد مهم و متخصصین مالی بیت کوین را ذخیره دارایی می دانند نه وسیله مبادله.

  • بسیاری از آلت کوین ها ضرر می کنند.

بخشی از فرایند قبول ارزهای دیجیتال شامل بی فایده دانستن برخی از ارزها است. تعداد زیادی از این 2000 ارز نابود می شوند زیرا ارزش آنها از بین می رود و به گفته برند گارلینگ هوس (مدیر ریپل) و لیو کلاسن  تنها برخی از آنها در بین ارزهای مقبول قرار می گیرند.

  • اقتصاد کمیاب

عرضه کم بیت کوین -21 میلیون- نقش مهمی در پیش بینی قیمت بیت کوین دارد. اگر الان این طور نیست در آینده این طور خواهد بود.

  • عامل های خارجی نقش مهمی بازی می کنند.

بسیاری عقیده دارند که عامل های خارجی موثر بر بیت کوین سرانجام قیمت را در کوتاه مدت تعیین می کنند. مثلا ایجاد و عملرد بازارهای آینده بر قیمت ها تاثیر می گذارد.

  • هنوز نگرانی هایی در مورد بیت کوین های مورد استفاده برای اهداف غیرقانونی وجود دارد.

به دلیل عدم شناسایی تراکنش های بیت کوین، بیت کوین برای انجام فعالیت های غیرقانونی استفاده شده است که تصویر بدی از بیت کوین ایجاد می کند. به گقته تحلیلگران این تصویر بر استفاده و اهداف آینده آن تاثیر می گذارد.

  • سرانجام، مراقب ریسک های دارایی خود باشید.

سرمایه گذاری ارز دیجیتال جدید و ریسکی است. به یاد داشته باشید که پایه گذار اتریوم گفته است که ارزهای دیجیتالی بسیار ریسکی هستند و ممکن است به صفر برسند. البته این امر عملی نیست اما پیام آن آشکار است. سرمایه زندگی خود را صرف ارزهای دیجیتالی نکنید. همانطور که جان دراپر بیان کرد، هنوز باید با ارزهای رایج وسایل خود را بخرید. پس اگرچه ممکن است در آینده بیت کوین ارزش بالایی داشته باشد، اما . . .

آینده بیت کوین در سال 2019



تا جایی که قدرت ترمیم شکست را دارید در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments