الکسیس اوهانیان

بنیان گذار ردیت : قیمت اتریوم امسال به 15,000 دلار می رسد

وبسایت خبری Fortune دیروز گزارش داده است که الکس اوهانیان، یکی از بنیان گذاران وبسایت ردیت گفته است که پیش بینی می کند قیمت اتریوم (ETH) در سال 2018 به 15,000 دلار می رسد.

اوهانیان که در شرکت سرمایه گذاری به نام Initialized Capital به صورت تمام وقت کار می کند در طی یک مصاحبه گفته بود “در پایان سال، بیت کوین به 20,000 و اتریوم هم به 15,000 دلار می رسد. حالا اگر کسی فکر می کند که من اشتباه می کنم می تواند با من تماس بگیرد”. او گفت که نگاه خوش بینانه او به اتریوم به این دلیل است که “مردم روی آن [اتریوم] حساب می کنند”.

برای این که پیش بینی اوهانیان به واقعیت تبدیل شود باید سهم بازار اتریوم از 67 میلیارد دلار به حدود 2.5 تریلیون دلار برسد و این در حالی است که بیت کوین باید به موقعیت خود در سال گذشته از نظر قیمت و سهم بازار 340 میلیارد برسد.

شرکت Initialized Capital اوهانیان بیش از 250 میلیون دلار دارایی تحت مدیریت دارد و در صرافی بزرگ ارز های رمزپایه، Coinbase سرمایه گذاری کرده است. اوهانیان در مصاحبه ای گفت که سرمایه گذاری در فناوری نو ظهور و خلاقانه برای این کمپانی یک اولویت به حساب می آید. او همچنین افزود که فناوری زنجیره بلاک اگر چه امیدوار کننده است ولی یک تا دو سال زمان نیاز دارد تا به پتانسیل حقیق خود برسد.

امسال، همه چیز درباره فناوری زنجیره بلاک خواهد بود. خیلی از بخش های آن خنده دار و بی مصرف است و این همان چیزی است که با فناوری هایی مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی تجربه کردیم. بخش بزرگی از زیر ساخت های پایه، در سطح پروتکل و واقعا مهم پیرامون زنجیره بلاک و نرم افزار باید به صورت ذاتی ایجاد شود. سال آینده یا سال بعدش دیدن Web 3.0 به وقع خواهد پیوست… این ها چیز هایی هستند که پایه اینترنتی بهتر و متفاوت تر را می سازند.

اوهانیان وبسایت ردیت را در سال 2006 به دلیل نامشخص بین 10 تا 20 میلیون دلار به انتشارات Conde Nast فروخت.

در ماه آپریل، مدیر عامل شرکت مشاوره مالی مستقل deVere Group Nigel Green پیش بینی کرد که قیمت اتریوم تا پایان سال 2018 به 2,500 دلار می رسد. Green می گوید که رشد چهار برابری برای نحقق این پیش بینی به عنوان نتیجه افزایش پذیرش اتریوم به اندازه کاربرد قرارداد های هوشمند است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments