پیش بینی قیمت بیت کوین

تحلیلگری که حال امروز بیت کوین را پیش بینی کرده بود، آینده درخشانی برای آن می بیند

تیموتی پیترسون، شاید تنها تحلیلگری است که به درستی قیمت آخر سال بیت کوین را پیش بینی کرده بود. او در ماه مارس امسال گفته بود که تا پایان ماه دسامبر، قیمت این رمزارز به 7,800 دلار می رسد. اگر بیت کوین طبق پیش بینی آقای پیترسون پیش برود، باید تا آخر سال 2021 به بالاترین قیمت خود برسد.

با گام های کوچک رو به بالا

تیموتی پیترسون پیش بینی کرده است که در دسامبر 2019 قیمت بیت کوین در نزدیک 7,800 حرکت کند. محدوده ای که او در پیش بینی خود مشخص کرده تا حد زیادی دقیق بوده است چرا که پس از یک افزایش ناگهانی در روز چهارشنبه، بیت کوین حالا با قیمتی حدود 7,513 دلار معامله می شود.

توییت تیموتی پیترسون درباره پیش بینی اش

بیت کوین ماه را با قیمت 7,300 دلار آغاز کرد، در یک افزایش قیمت به 7,400 دلار رسید و سپس به حدود 7,000 دلار افت کرد. اما پیش بینی بلندمدت برای این کوین همچنان گاوی است با امید به قیمت 1 میلیون دلار که همچنان توسط پیترسون و تعدادی دیگر از مدل های پیش بینی مطرح می شود.

در این میان برخی دیگر از پیش بینی های بلندمدت بیت کوین انتقادی است؛ قیمت نوسان دارد، بازار دستکاری می شود و فشار بازار مشتقات شک به وجود می آورد.

بیت کوین دائم در حال کشف قیمت خود با یک ساز و کار جدید است که شامل بازار های نقدی و آتی می شود. شاید پیش بینی پیترسون فقط و فقط حالا درست باشد.

ولی قیمت بیت کوین این توانایی را دارد که از مدل ها و پیش بینی هایی که بر پایه خودباوری هستند پیروی کند. پیترسون بر این باور است که قیمت بیت کوین از قانون متکالف زمان و رشد پیروی می کند و احتمالا به ارزش بیشتری می رسد.

مدلی که مطرح شده بزرگترین افزایش قیمت بیت کوین را در نظر نگرفته چرا که از نظر پیترسون آن ها با دستکاری در یک سری صرافی خاص به وجود آمده اند. یک منحنی بر اساس روز های معامله و تغییرات قیمت به همراه محدوده عادی کم نوسان قیمت بیت کوین را در حال ساخت یک الگوی افزایشی می بینید تا یک منحنی پارابولیک که به سوی قیمت های بیشتر حرکت می کند.

اگر این درست باشد، قیمت بیت کوین هنوز مانده که دوباره به 10,000 دلار برسد. تا به اینجای کار، بیشتر مدل های بیت کوین منطقی به نظر می رسند ولی قیمت ها همچنان غیر قابل پیش بینی باقی می مانند.

قیمت بیت کوین در کوتاه مدت نوسانی است

بار دیگر، افزایش قیمت بیت کوین به 7,400 تا 7,500 دلار باعث شد تا بیت کوین از یک سناریو خرسی دیگر نجات پیدا کند. ولی قیمت بیت کوین با نوسان در کوتاه مدت روبروست و این احتمال هم وجود دارد که به یک محدوده پایین تر برگردد.

نوسان های قیمت بیت کوین در پی کاهش آهسته حجم معاملات 24 ساعت که در حدود 18 میلیارد دلار است نیز اتفاق میافتد. حجم کمتر همچنین می تواند باعث نوسان های کوتاه مدت شود.

شما درباره پیش بینی قیمتی که توسط تیموتی پیترسون انجام گرفته چه فکر می کنید؟ دیدگاه خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
موفقیت نزدیک است
موفقیت نزدیک است
4 سال قبل

سود ریپل خیلی بیشتر از بیت کویینه تا دوسال دیگه ریپل انقلابی بپا خواهد کرد

masi
masi
4 سال قبل

بنظرمن هرکی پول اضافه ای داره بیت بخره بزاره بمونه چون ازسال ۲۰۲۰ ب بعد بیت وحشتناک بالا میره ورشدبشدت صعودی داره وخدای ثروت میشه.طی ۵سال آینده تمام سیستمهای پولی و ارزی وبانکی متحول میشه ورو به سمت ارزهای دیجیتال میره.

Mazda
Mazda
4 سال قبل

از اونجایی که بیشتر تحلیل ها افزایش بیت کوین را در سالهای آینده پیش بینی میکنند کسانی که تمایل به استخراج بیت کوین دارند می‌توانند به این کانال تلگرام مراجعه کنند