پیش بینی قیمت بیت کوین سال 2019

پیش بینی قیمت 10 هزار دلاری بیت کوین در پایان سال 2019

پیش بینی قیمت بیت کوین یکی از جذاب ترین پیشگویی ها در میان ارز های دیجیتال است. یک پیش بینی درست، تریدی سودآور را به همراه خواهد داشت. بنیان گذار و مدیر پلتفرم معاملات ارز دیجیتال بیتمکس آقای آرتور هیز، قیمت بیت کوین را در انتهای سال 2019، ده هزار دلار پیش بینی کرده است.

طبق پیش بینی اعلام شده در تاریخ 22 مارس برابر 2 فروردین 97؛ تمامی ارز های دیجیتال در سه ماه آخر سال 2019 روندی مثبت و صعودی را دنبال می کنند.

هرچند تغییر روند در سال 2019 به سختی اتفاق می افتد اما بازار بیت کوین بار دیگر به قیمت 10 هزار دلار می رسد. این مانع روانی بسیار بزرگی است. برگشتن قیمت به ۲۰ هزار دلار روند بهبود را تکمیل خواهد کرد. هرچند ۱۱ ماه طول کشید تا قیمت از ۱,۰۰۰ دلار به ۱۰ هزار دلار برسد، اما در کمتر از یک ماه از ۱۰ هزار دلار به ۲۰ هزار و سپس دوباره به ۱۰,۰۰۰ دلار برگشت.

در اوایل ماه مارس، بخش تحقیقات بیتمکس از یک خطای بالقوه در فول نود پریتی اتریوم خبر داد که به موجب آن نود پریتی با اینکه چند صدهزار بلاک از زنجیره اصلی جا می‌ماند، همگام شدن با بلاک چین را اعلام می‌کرد.

ارائه‌ دهندگان گزارش مدعی شدند که این باگ می‌تواند توسط مهاجمی در برخی شرایط اجرا شده باشد اما وقوع این اتفاق بسیار نا محتمل است.

در گزارش دیگر منتشر شده از سوی بیتمکس، ارزش توکن هایی که به تیم های پروژه اختصاص داده شده بودند از 24.2 میلیارد در زمان عرضه به حدود 5 میلیارد کاهش یافته است.

بیتمکس معتقد است که مسئول 54 درصد از ضرر های اعلام شده، بازار ارز دیجیتال در سال 2019 بوده است.

همچنین ۱.۵ میلیارد دلار وجه انتقال یافته به آدرس‌های خارجی و برخی عوامل دیگر نیز ارزش دارایی پروژه‌ها را بیش از پیش پایین‌تر کشیده‌اند.

همچنین این گزارش با استفاده از بیشترین قیمت هر توکن، مجموع بالاترین ارزش توکن‌های مورد بررسی را بیش از ۸۰ میلیارد دلار تخمین زد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments