یاندکس مانی

از این پس Yandex.Money از چند ارز به طور همزمان پشتیبانی می کند

سرویس پرداخت Yandex.Money سرویس جدیدی را معرفی کرد که در آن حساب ها و کارت هایش علاوه بر روبل روسیه از سایر واحد های ارزی هم پشتیبانی می کند؛ این سرویس به مشتریان این سرویس دهنده این امکان را می دهد که پول خود را به 10 نوع واحد پولی مختلف نگهدارند یا آن را خرج کنند.

این واحد های پولی عبارتند از دلار آمریکا، یورو، پوند بریتانیا، ین ژاپن، یوآن چین، فرانک سوئیس، کرون جکهوری چک، زلوتی لهستان، روبل بلاروس و تنگ قزاقستان.

یاندکس مانی اولین کمپانی در روسیه است که امکان بازگشت وجه 10 ارز مختلف را فراهم کرده است.

کاربران برای خرید های خارجی با استفاده از کارت یاندکس مانی نیازی نیست تا واحد پولی کارت خود را تغییر دهند چرا که این سرویس خودش واحد پولی را تشخیص می دهد و به این ترتیب می توانید در کشور های مختلف از این کارت ها استفاده کنید.

ما انتظار داریم که کارت های چند ارزی یاندکس مانی در بین طیف وسیعی از کاربران محبوب شود. مردم ساکن یا سفر کرده به کشور های خارجی احساسی راحتی برای پرداخت هایشان خواهند داشت چرا که نیازی به تبدیل ارز یا صرف زمان ندارند. همچنین امکان بازگشت وجه برای این کاربران نیز وجود دارد. همچنین فریلنسر ها می توانند درآمد های خود را از طریق واحد های پولی دیگر نیز دریافت کنند.

آلا ساوچنکو، مسئول بخش محصولات در یاندکس مانی

پیش از این که یاندکس مانی کار خود را با واحد های پولی خارجی شروع کند، کابران می بایست هزینه ها را به روبل پرداخت می کردند. در سال 2018، حدود 37 درصد از تراکنش های کارت خارجی برای برداشت وجه از خودپرداز ها در سراسر جهان بوده که از این میزان 17 درصد برای خدمات، 16 درصد برای پرداخت در فروشگاه ها، 15 درصد برای خوراک و 4 درصد برای پوشاک بوده است.

روی هم رفته، یاندکس مانی به 46 میلیون کیف پول ثبت شده و 800 هزار کارت فیزیکی و 17 میلیون کارت مجازی در سیستم پرداخت مسترکارت سرویس ارائه می کند.

از کارت های فیزیکی یاندکس مانی می شود در پرداخت های آفلاین و آنلاین استفاده کرد که شامل پرداخت های اپل پی، سامسونگ پی، گوگل پی و گارمین پی نیز می شود.

همچنین می توانید در روسیه و کشور های خارجی پول نقد برداشت کنید. کابران احراز هویت شده می توانند بدون پرداخت کارمزد از خودپرداز های سراسر جهان پول برداشت کنند.

در ابتدا این سرویس جدید فقط برای برخی از کابران در دسترس خواهد بود؛ کابرانی که می خواهند عضو گروه آزمایش باشند باید درخواست ثبت کنند. پس از مرحله آزمایش، حساب های چند ارزی برای تمامی کاربران احراز هویت شده در دسترس خواهد بود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
reza
reza
3 سال قبل

سلام ایا میتونیم روبل های یاندکس رو در این سایت نقد کنیم

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  reza
3 سال قبل

با سلام و احترام.
در حال حاضر خدمات یاندکس مانی در سایت پشتیبانی نمیشود.