بیت کوین و مستر کارت

مستر کارت از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند.

مسترکارت تقریبا به یک میلیارد کاربر خود اجازه می دهد، از ارز های دیجیتال در بیش از 30 میلیون فعالیت تجاری استفاده کنند، اگرچه هنوز مشخص نکرده است که از کدام ارز ها پشتیبانی می کند.

مسترکارت از برنامه خود برای پشتیبانی از ارز های دیجیتال در سال 2021 خبر داد و اعلام کرد که زمینه را برای نزدیک به یک میلیارد کاربر خود برای استفاده از دارایی های دیجیتال در بیش از 30 میلیون فعالیت تجاری، فراهم کرده است.

این شرکت معتقد است که این امر می تواند سبب شود بسیاری از فعالیت های تجاری، مشتریان جدیدی را بدست آورند و حتی همراهی و وفاداری مشتریان قدیمی که حالا از ارزهای فیات به ارزهای دیجیتالی روی آورند، ادامه دار کند.

این یک انتخاب است. مسترکارت هیچگاه نمی گوید که از ارز های دیجیتال استفاده کنید اما ما اینجا هستیم تا این قابلیت را نیز در اختیار مشتریان، مشاغل و .. قرار دهیم تا بتوانند ارزهای دیجیتال نیز منتقل کنند.

در حالی که غول پرداخت جهانی، خاطر نشان کرد که به دلیل “قابلیت اطمینان و امنیت” آنها قصد دارند از استیبل کوین ها استفاده کنند، مستر کارت از نام بردن ارز دیجیتال خاصی، خودداری کرد.

با این حال مسترکارت چهار معیار اصلی ارائه کرده است که به وسیله آن دارایی های احتمالی ارزیابی می شود: حفاظت از مصرف کننده از جمله حریم خصوصی و امنیت، انطباق دقیق با KYC ، پایبندی به قوانین و مقررات محلی، ثبات قیمتی به عنوان یک روش پرداخت.

در این اطلاعایه مستر کارت، همچنین از افزایش تقاضا برای دارایی های دیجیتال در مشتریان خود خبر داد و خاطر نشان کرد که بسیاری از کاربران در میان بازار صعودی کنونی، دارایی ها دیجیتال خود را با مستر کارت خریده اند.

مستر کارت در ادامه گفت که دارایی های دیجیتال در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از جهان پرداخت هستند.

ما در اینجا هستیم تا مشتریان، فعالیت های تجاری و بیزینس های مختلف قابلیت انتقال دارایی های خود به صورت دیجیتالی – چه دارایی های سنتی چه ارز های دیجیتال – هر طور که بخواهند داشته باشند. این حق انتخاب برای آنان در نظر گرفته شده است.

مسترکارت در حال حاضر منابع قابل توجهی را برای تحقیق بر روی تکنولوژی دفتر توزیع شده اختصاص داده است؛ با این حال این شرکت در حال حاضر 89 پتنت ثبت شده در حوزه بلاک چین دارد و 285 اپلیکیشن دیگر نیز در دست بررسی می باشد.

این ارائه دهنده پراخت مدتیست که در جریان مشارکت با Wirex و BitPay به دنبال ایجاد کارت های رمز ارز است که پرداخت های رمز نگاری شده انجام شود. اگرچه هنوز هیچ ارز دیجیتالی از طریق شبکه مسترکارت منتقل نشده است.

گمانه زنی هایی وجود دارد که سایر شرکت های فناوری نیز به دنبال ورود به دنیای ارز دیجیتال هستند. با توجه به آنچه RBC Capital Market عنوان کرد، اگر اپل نیز به بازار ارز دیجیتال وجود پیدا کند، رشد قابل ملاحظه ای در این حوزه به وجود خواهد آمد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments