پشتیبانی اسکریل از ریپل

اسکریل به طور رسمی ریپل را به سیستم خود اضافه کرد

سیستم پرداخت اینترنتی، اسکریل اخیرا اعلام کرد که ارز رمزپایه ریپل (XRP) را به فهرست ارز های رمزپایه مورد پشتیبانی اضافه کرده است. طبق گفته این کمپانی، آن ها این تصمیم را بر اساس خواسته تعداد زیادی از دارندگان دومین ارز رمزپایه بر اساس حجم بازار یعنی ریپل گرفته اند.

اسکریل این خبر را به طور رسمی از طریق صفحه توییتر خود 6 روز پیش منتشر کرد. در این توییت آمده است که:

از این که ریپل به فهرست ارز های رمزپایه ای که می توانید با اسکریل آن را خرید و فروش کنید، اضافه شده است، بسیار هیجان زده هستیم. از تمام کسانی که در این باره از ما درخواست کرده بودند، سپاسگزاریم.

در ادامه این توییت هم از کاربران دعوت شده تا در سیستم اسکریل عضو شوند.

این کمپانی قبل تر هم تایید کرده بود که امکان معامله 4 ارز رمزپایه اصلی در بازار از طریق این پلتفرم امکان پذیر است.

ارز های دیجیتالی که در حال حاضر در این پلتفرم موجود هستند عبارتند از بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین و اضافه شدن ریپل این تعداد را به 5 می رساند.

لورنزو پلگرینو، مدیر عامل اسکریل و نتلر عقیده رسمی خود را درباره معامله و ارز های رمزپایه اخیرا با دیگران به اشتراک گذاشته بود.

دنیای معامله ارز های رمزپایه جذاب و پویاست و بنابراین خدمات کیف پول الکترونیکی ما بسیار خود را متکی به این فضا می داند. من مطمئن هستم که معامله با ارز های رمزپایه از طریق اسکریل خیلی زود تبدیل به خواسته مشتریان حال و آینده می شود.

ما می دانیم که خیلی از کاربران دوست دارند تا معامله ارز های رمزپایه را تجربه کنند ولی نمی دانند از کجا باید شروع کنند. ما این فرآیند را ساده سازی کرده ایم.

بنابراین کاربران ایرانی که دارای حساب اسکریل هستند، می توانند از طریق شارژ حساب اسکریل خود علاوه بر 4 ارز رمزپایه ای که پیش از این پشتیبانی می شده است، ریپل را هم معامله کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments