کاردانو و کوین بیس

افزایش چشمگیرحجم بازار کاردانو با پذیرش این ارز توسط صرافی کوین بیس

در دنیای ارزهای دیجیتال، حجم بازار یک دارایی، می تواند با پذیرش توسط یک صرافی بزرگ و شناخته شده، افزایش پیدا کند.

طبق یک گزارش جدید، کوین بیس (Coinbase) به کاربران خود اعلام کرد که از حالا می توانند سپرده های کاردانو (ADA) در حساب های خود در کوین بیس با سطح Pro، داشته باشند. پذیرش سومین ارز دیجیتال با ارزش دنیا، در تمام صرافی های رسمی و تایید شده، قابل دسترسی خواهد بود. معامله آن از 18 مارس (28 اسفند) از ساعت 9 صبح به وقت اقیانوس آرام، به محض ایجاد شرایط نقدینگی آغاز خواهد شد.

بنا به اعلامیه کوین بیس، کاردانو (Cardano) از اصلاح قیمت 15 روزه خود فراتر رفته و با شکست مقاوت، دارای افزایش بوده است. طبق داده های کوین مارکت کپ، این پلتفرم قرارداد های هوشمند در یک بازه 24 ساعته، با صعود از 1 دلار به 1.29 دلار، دارای 28 % افزایش بوده است.

کوین بیس در ادامه اعلام کرد که کاردانو (ADA) تنها در اکانتهای با سطح پرو (Coinbase pro) قابل دسترس خواهد بود. این صرافی همچنین ذکر کرد که در صورت تصمیم گیری مبنی بر قرار دادن این آلت کوین در وبسایت Coinbase.com، اعلامیه جداگانه ای ارائه خواهد داد.

این کیف پول مستقر در ایالات متحده آمریکا، همچنین تاکید کرد که در حال حاضر، فقط برداشت به یک کیف پول کاردانو، پشتیبانی می شود.

در حال حاضر، فقط کاربران سطح Pro می توانند برداشت به آدرس های Shelley (آدرس بار هایی که با addr1 شروع می شوند) داشته باشند. پذیرش کامل برای تمام آدرس های کاردانو (Byron & Shelley) به زودی در دسترس خواهد بود.

لیست کاردانو، چند روز پس از این که کوین بیس به طور ناگهانی پشتیبانی از پولیگون (MATIC)، اسکیل نتورک (SKL) و سوشی سواپ (SUSHI) را راه اندازی کرد، ارائه می شود. هر سه آلت کوین ذکر شده، پس از ورود به لیست کوین بیس، در بخش سبز رنگ بازار قرار گرفتند و معامله شدند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments