تحلیل بایننس درباره بازار خرسی رمزارز

روند قیمت رمزارز خبر از پایان بازار خرسی می دهد : تحقیقات بایننس

از تحلیل های جدید از سوی صرافی رمزارز بایننس در 11 آپریل به این صورت نتیجه گیری شده که قیمت بیت کوین و قیمت آلت کوین ها ممکن بود تا به حال کمترین قیمتی که به خود دیده اند را بشکنند.

در جدیدترین نسخه از نکات مهم این تحقیق، بازوی تحلیلی ویژه صرافی بایننس، Binance Research درباره پدیده ها و روند های فعلی در بازار رمزارز تحقیق کرده است.

در بین این تحقیقات، رابطه بین قیمت بیت کوین و آلت کوین ها بررسی شد و داده هایی که بین سال 2014 تا 2019 جمع آوری شده نشان می دهد که 90 روز مانده به اواسط ماه مارس طولانی ترین بازه در تاریخ این بازار بوده که بین قیمت بیت کوین و آلت کوین چنین وابستگی وجود داشته است.

با توجه به سابقه چنین روند هایی، چنین بازه هایی باعث بروز یک چرخش در روند قیمت می شود. دوره 90 روزه تا اواسط مارس باعث شد تا قیمت بیت کوین از 6,500 به حدود 3,100 دلار برسد و بنابراین بایننس بر این عقیده است که بازار ممکن است همین روند را به صورت برعکس طی کند.

از خیلی وقت است که بایننس در حال بررسی وابستگی بین قیمت بیت کوین و قیمت آلت کوین ها است و نتیجه گیری بر این است که قیمت آلت کوین ها کم کم وابستگی اش به بیت کوین کمتر شده ولی در برابر دلار آمریکا بیشتر شده است.

آخرین بولتن همچنین اشاره دارد که سرمایه گذاران سازمانی حدود 7 درصد از عرضه را در اختیار دارند که تقریبا برابر با یک سیزدهم کنترل سازمانی بر روی بازار سهام آمریکاست.

هفته پیش هم یک شخصیت شناخته شده دیگر هم این روایت را که بازار رمزارز به کف خود رسیده است را تایید کرد.

توماس لی، تحلیلگر ارشد بازار و یکی از بنیانگذاران مشاوران جهانی Fundstrat، به Bitcoin Misery Index (BMI) به عنوان یک سند احتمالی برای این که دیگر افتی رخ نمی دهد، اشاره کرده است.

نکته مهم این است که شواهد نشان می دهد که بازار خرسی بیت کوین در قیمت 3,000 دلار به پایان رسید

توماس لی – پنج شنبه در توییتر

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments