ارز دیجیتال بیت کوین

نوسان شدید قیمت بیت کوین در 23000 دلار

قیمت بیت کوین علی رغم اقدام بزرگ جدید Grayscale در چند دقیقه به 23 هزار دلار کاهش یافت.

Grayscale، پنجاه درصد از مبلغ پاداش ماهانه ماینرها را در یک روز اضافه کرد اما کنش قیمتی کاملا ضعیف است. بیت کوین (BTC) در 23 دسامبر در کمتر از یک ساعت در حدود هزار دلار کاهش یافت ، زیرا بازارهای محلی از قبول خبرهای خوب جدید از سرمایه گذاران موسسه ای خودداری کردند.

داده های بازارهای کوین تلگراف ، کوین 360 و تریدینگ فصلی ناگهانی از معاملات نزولی بیت کوین را در روز چهارشنبه نشان داد که با پایین ترین سطح 22،800 دلار روبرو شد.

قیمت ارز های دیجیتال

قیمت BTC نزدیک به دیوار فروش$ 24،000 متوقف شد

کمتر از شصت دقیقه طول کشید تا قیمت دلاری بیت کوین از بالاترین سطح 23،718 دلار کاهش پیدا کند، این موضوع به نقش نوسانات به عنوان یکی از ویژگی های چشم انداز فعلی و همچنین فشار فروش اطراف 24000 $ تأیید دارد.

در زمان انتشار، این ارز دیجیتال در محدوده 23000 دلار نوسان دارد تا به بازار قبل از باز شدن وال استریت فرجه کوتاهی بدهد تا مسیر را معین کند.

🔹 Grayscale دویست و هشتاد و میلیون دلار BTC در یک روز اضافه کرد.

این حرکت در تضاد با رشد صعودی است که در بخشهای موسسه ای ادامه دارد، در حالی که Grayscale روز سه شنبه BTC بیشتری نسبت به کل هفته گذشته به دارایی های تحت مدیریت خود اضافه کرد. اگرچه پایین تر از آن افزایش یک هفته ای، همچنان شاهد بالاترین قیمت برای بیت کوین هستیم.

Grayscale در روز سه شنبه 12319 بیت کوین (284.5 میلیون دلار) اضافه کرد ، در حالی که میزان افرایش در هفته گذشته 11512 بیت کوین(266.1 میلیون دلار) بود. برای این شرایط، استخراج کنندگان بیت کوین در حال حاضر می توانند حدود 28،000 BTC در ماه را به عنوان پاداش بلوکی آزاد کنند.

کوین روک ، تحلیلگر، “اخبار بد برای حرکت نزولی بیت کوین” برای تداوم  تعهد Grayscale به خریدهای بیت کوین اینگونه اظهار نظر کرد:

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد ، طبق گزارشات ، MicroStrategy ، که اکنون بیش از 70000 BTC را در اختیار دارد، هفته گذشته زمانی که ذخایر خود را 650 میلیون دلار افزایش داد، بازار را با خرید یکجا حرکت نداد.

در همین حال ، روز چهارشنبه نشانه های دیگری از معاملات جدید موسسه مشاهده شد ، کوین بیس شاهد خروج ناگهانی زیادی بود که یک تحلیلگر مضنون به یک خرید OTC شد

کی یانگ جو ، مدیر عامل پلت فرم تحلیلی برچین CryptoQuant ، در توییتی نوشت:

چند ساعت پیش 12006 دلار بیت کوین از کوین بیس بیرون رفت. همانطور که گفتم، این پول به کیف پول های شبیه حفاظتی رفت. به نظر می رسد که کوین بیس پس از معامله OTC برای موسسات ، برای هر مشتری کیف پول سرد جدیدی ایجاد می کند. من در BTC $ بسیار صعودی هستم.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments