کیف پول زیل پی

همه چیز درباره کیف پول Zilpay

هر سرمایه گذاری میداند که برای نگهداری و ذخیره انواع ارز های دیجیتال به کیف پول نیاز دارد. کیف پول ها انواع مختلفی دارند و هر کیف پول از مجموعه ای از ارزها پشتیبانی میکند و باید دقت داشته باشید تا کیف پول انتخابی از ارز مورد نظر شما پشتیبانی کند. یکی از کیف پول هایی که از ارز زیلیکا پشتیبانی میکند کیف پول Zilpay است که در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت.

کیف پول زیل پی (Zilpay) چیست؟

کیف پول zilpay دارای دو کاربرد است هم کیف پول و هم مرورگر! زیل پی یک زبانه مرورگر است که می تواند در مرورگرهای Chrome ،Firefox ،Opera و Brave استفاده شود و امکان  اتصال به بلاک چین Zillqa را بدون اجرای گره کامل فراهم می کند. از آنجا که این امر یک پل ارتباطی بین مرورگر و بلاک چین است، استفاده از Zilliqa را ساده می کند و به کاربران امکان می دهد برنامه های Zilliqa را از داخل مرورگرهای خود اجرا کنند. 

کیف پول زیل پی بهترین راه ورود برای علاقه مندان جدید بلاک چین و همچنین کاربران با تجربه است و شما را به دنیای غیر متمرکز متصل می کند.

استفاده از کاربری مرورگر به این شکل است که شما می توانید دارایی های دیجیتالی خود را خریداری، ارسال مبادله کنید و به هرکس و هر جای دیگر دنیا پرداخت کنید. نه تنها این مورد بلکه شما می توانید به طور ایمن وارد وب سایت ها شوید و دارایی معامله کنید، بازی کنید، محتوایی منتشر کنید، هنرهای دیجیتال کمیاب (NFT) بخرید.

زیل پی یک کیف پول HD است و با نگه داشتن کلیدهای خصوصی که فقط در مرورگر خود کاربران ذخیره شده است، امنیت آن را حفظ می کند. و این یک کیف پول از نوع منبع باز است که به اجماع برای مرور کد جهت اطمینان از ایمنی آن اجازه میدهد و همچنین یک کیف پول غیر حضوری است، به این معنی که کاربر دسترسی کامل و مسئولیت کلید خصوصی خود را دارد.

کیف پول Zilpay چه ویژگی هایی دارد؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت رسمی ZilPay، این کیف پول دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • کاوش برنامه های غیرمتمرکز: میتوانید بخشی از یک دنیای دیجیتال غیرمتمرکز امن باشید و شروع به کاوش دارایی های ZRC2 و کاربردهای آنها کنید
  • خرید، ارسال، فروش و مبادله توکن ها: به عنوان یک برنامه فرعی مرورگر و تلفن همراه، ZilPay شما را به یک کیف پول امن، صرافی توکن و بسیاری موارد دیگر مجهز می کند.
  • قابلیت همکاری: با وارد کردن حساب از هر کیف پول خارجی در زنجیره، میتوانید توکن را به هر کسی و در هر مکانی پرداخت کنید.

کیف پول Zilpay چه خدماتی میدهد؟

خدمات ارائه شده توسط این والت عبارتند از:

  • کیف پول غیرمتمرکز: شما بر تمام دارایی های خود مالکیت کامل خواهید داشت
  • پورتالی برای dApps: شما قادر خواهید بود به تمام dApp های اصلی در بلاک چین Zilliqa دسترسی پیدا کنید
  • مالکیت داده های خود: شما همیشه می توانید به حساب خود دسترسی پیدا کنید
  • امنیت چند لایه: دارایی های شما همیشه ایمن خواهند بود
  • بازنشانی معامله: می توانید اسم خود را در هر زمان مشخص دوباره تنظیم کنید
  • تجربه یکپارچه: شما همیشه یک تجربه پایدار و قابل اعتماد خواهید داشت

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضا
رضا
2 سال قبل

سلام و ممنون بابت مطالب
من مقداری زیلیکا در کیف پول اتمیک استیک کردم و حالا که می خوام پاداش رو برداشت بکنم به مشکل برخوردم تا حالا 5 بار رخواست برداشت پاداش رو انجام دادم و موفق نشدم به پشتیبانی ایمیل زدم و 8 بار ایمیل رد و بدل شده و بعد از کلی راهنمایی از طرف پشتیبانی اتمیک که شامل استفاده کردن از وی پی ان و دوباره نصب کردن کیف پول و … به جایی نرسدم و آخرش گفتن که از طریق همین zilpay اقدام بکن که بعد از نصب اون هم نمی تونم پیدا بکنم که موجودی من کجا است لطفا در صورت امکان راهنمایی فرمایید
سپاس گزارم

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  رضا
2 سال قبل

با سلام و احترام
شما تنها می توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی مشکلتان را رفع کنید. این مسئله مربوط به کیف پولتان است و تنها با مکاتبه با ساپورت کیف پولتان نتیجه بگیرید.