مشارکت در اکوسیستم ارزهای دیجیتال

در پنج سال آینده یک میلیارد نفر در اکوسیستم ارزهای دیجیتال مشارکت خواهند داشت

خبرگزاری اینترنتی TechCrunch روز 7 سپتامبر گزارش داد که برایان آرمسترانگ، مدیر عامل صرافی Coinbase، پیش بینی نموده است که تعداد افرادی که در اکوسیستم ارزهای دیجیتال مشارکت دارند از 40 میلیون نفر تا 1 میلیارد نفر در پنج سال آینده رشد خواهد داشت.

آرمسترانگ در مصاحبه ای با TechCrunch پیش بینی کرد که اکوسیستم ارزهای دیجیتال و میزان پذیرش آنها در آینده ای نزدیک به طور قابل توجهی توسعه خواهد یافت و دلیل این رشد روزافزون نیز سازمان های تجاری خواهند بود که توکن های مخصوص خود را توسعه می دهند. طبق گزارشات، توکن ها می توانند به عنوان یک سیستم سرمایه گذاری جایگزین برای سهام و اوراق بهادار عمل نمایند. آرمسترانگ توضیح داد:

این منطقی خواهد بود که کمپانی هایی با دارایی های مختلف از قبیل سهام و اوراق مشارکت باید دارای توکن شخصی خود باشند. هر کدام از پروژه های متن باز، موسسات خیریه، به طور بالقوه هر صندوق سرمایه گذاری و یا سازمان غیرمتمرکز همگی توکن های مخصوص خود را دارند.

آرمسترانگ با اشاره به موضوع مقررات ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از عوامل مهم جهت تحقق یافتن دیدگاهش، آن را یک “پرسش بزرگ باز” نامید و خاطر نشان کرد که هنوز بسیاری از توکن ها به عنوان مسئله امنیتی شناخته می شوند. در حالی که او بر این باور است که زیرمجموعه های منشعب از توکن ها یک مسئله امنیتی هستند.

آرمسترانگ در ادامه صحبت های خود افزود که صرافی Coinbase می تواند صدها توکن در سال و به طور بالقوه میلیون ها توکن در آینده را میزبانی کند. در حال حاضر Coinbase به منظور تبدیل شدن به یک کارگزار و فروشنده بر اساس قوانین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) شرکت های Keystone Capital Corp، Venovate Marketplace و Digital Wealth LLC را خریداری نموده است تا بتواند در زمینه هایی به غیر از ارز دیجیتال نیز خدمات خود را توسعه دهد.

روز گذشته صرافی Coinbase اعلام کرد که فروش چهار ارز رمزپایه دیگر را با پوند استرلینگ (GBP) آغاز خواهد نمود. مشتریان بریتانیایی در حال حاضر قادر خواهند بود تا ارزهای دیجیتال بیت کوین (BTC)، لایت کوین (LTC)، اتریوم (ETH)، اتریوم کلاسیک (ETC) و بیت کوین کش (BCH) را با پوند انگلستان مبادله کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments