تائو بائو ICO ها را بن می کند

تائو بائوی علی بابا ICO ها و خدمات مرتبط با آن را مسدود می کند

طبق خبری که در روز سه شنبه فروردین منتشر شده، وبسایت فروشگاهی آنلاین چینی، تائو بائو که زیر مجموعه غول خرده فروشی علی بابا است، فروشگاه هایی را که در این پلتفرم خدمات مربوط به ICO یا همان ارز اولیه سکه ارائه می کنند را مسدود می کند.

این بیانیه رسمی در واقع بروزرسانی تازه ای برای محدودیت های قبلی می باشد که بر روی موارد مرتبط با ارز های رمزپایه اعمال شده است که مشتریان تائو بائو را از دریافت خدماتی مانند بیت کوین (BTC) و همچنین آموزش و دستگاه های استخراج ارز های رمزپایه و دیگر سخت افزار های مرتبط منع می کند.

این قوانین جدید که از 28 فروردین به اجرا در می آید، دو تغییر بزرگ را به وجود می آورد. اول این که قانون جدید، مفهوم ارز های مجازی را با دخالت دادن ICO ها و دیگر “محصولات دیجیتال مشابه” گسترش می دهد. دوم این که آن ها کنترل خود را بر روی خدمات مشتق شده از محصولات دیجیتال بر پایه فناوری بلاک چین بیشتر می کنند.

با اضافه کردن این قوانین جدید، تائو بائو سعی دارد تا مشتریان را در برابر خطر های مالی مرتبط با خدمات مرتبط با ICO ها شامل استخدام غیر قانونی و دلالی محافظت کند. با یادآوری تصمیم People’s Bank of China (PBoC) یا بانک مردم چین که در 10 شهریور 96 اقدام به بن کردن ICO ها کرد، تائو بائو به کاربرانش یادآوری کرد که هیچ موسسه ای نمی تواند محصولات دیجیتال مشابه یا ارز های دیجیتال را مورد معامله، تبدیل و قیمت گذاری قرار دهد و خدمات آن را ارائه کند.

تائو بائو گفت که فروشگاه هایی که از این قوانین جدید تخطی کنند و همچنان به ارائه خدمات مرتبط با ICO مانند خدمات نوشتن وایت پیپر ادامه دهند، از قوانین تنبیهی رنج خواهند برد!

هفته گذشته، فروشگاه علی بابا از ICO Alibabacoin که یک بنیان اهل دبی است به خاطر نقض کپی رایت که شامل اعمال “آشکار، تکراری و گمراه کننده” با نام این کمپانی می شود، شکایت کرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments