مایک نووگراتز

مایک نووگراتز : بیت کوین هایم را روی قیمت 14 هزار دلار نمی فروشم

بنیان گذار Galaxy Digital و طرفدار رمزارز، مایک نووگراتز پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین هنوز خیلی بیشتر می شود و “صعود جذابی” خواهد داشت.

با توجه به این که قیمت بیت کوین در زمان نوشتن این مقاله دور و بر 11 هزار دلار می چرخد، نووگراتز دیروز به تلویزیون بلومبرگ گفته است که افزایش قیمت این کوین تا 14 هزار دلار و سپس اصلاح نزولی قیمت می بایست به عنوان بخشی از تغییرات تاریخی مورد انتظار می بود. او پیش بینی کرده است که بازار ثباتی در حدود قیمت 10 تا 14 هزار دلار خواهد دید و پس از آن شاهد افزایش دوباره قیمت آن خواهیم بود.

من فکر نمی کنم که اگر قیمت دوباره به 14 هزار دلار برسد بفروشم؛ من فکر می کنم دفعه بعدی که به این قیمت برسیم، به قیمت 20 هزار دلار نزدیک تر می شویم […] انتظار ندارم این اتفاق تا چند هفته آینده بیافتد، انتظار ندارم تا اواسط یا پایان سه ماهه آخر سال هم رخ دهد.

مایک نووگراتز

یک بانک فعال در زمینه رمزارز گفته که تغییر قیمت هذلولی بیت کوین با دلایل واقعی اتفاق افتاده است و به اتفاقاتی مانند ورود فیسبوک به این دنیا با پروژه لیبرا اشاره کرد و این که کمپانی های فعال در زمینه پرداخت مانند ویزا و مسترکارت به کنسرسیوم لیبرا پیوسته اند.

بزرگترین کمپانی ها در جهان [وارد این فضا شده اند] — همچنین شاهد سرمایه گذاری هایی از سوی Yale Harvard و کمک هایی از سوی Stanford بوده ایم.

مایک نووگراتز

در طولانی مدت، استدلال نووگراتز این است که بیت کوین مسیر خود را به عنوان طلای دیجیتال می سازد و می توانیم انتظار داشته باشیم که به 40 هزار دلار و احتمالا خیلی بیشتر به مرور زمان برسد.

با توجه به این که طلای فیزیکی حجم بازاری معادل با 8.5 تریلیون دلار دارد، بیت کوین هنوز کمی کار دارد تا به این جایگاه برسد. ولی لازم به ذکر است که این کوین به عنوان یک فناوری، سریع، با میزان عرضه ثابت و واقعی مورد پذیرش عموم قرار گرفته است.

نووگراتز بیت کوین را با سایر کوین ها مانند اتریوم و ریپل مقایسه کرد و بر این باور است که این رمزارز های ثانویه با رقبای بیشتری روبرو هستند.

این حقیقت که آلت کوین ها در بازار خوشبینانه فعلی افزایش قیمت کمتری داشته داشته اند نشان از این می دهد که بازار منطقی تر شده است.

چنین پروژه هایی هنوز زمان نیاز دارند تا فناوری بسازند که آرزوهایشان را برآورده می کند – در مورد اتریوم، برای پیروزی در تبدیل شدن به “یک سوپر کامپیوتر نامتمرکز وب 3.0” که مقیاس پذیر و برای پذیرش گسترده به اندازه کافی موثر است. بنابراین او پیش بینی کرده است که ما 2 تا 3 سال هنوز تا دیدن رشد واقعی در فضای آلت کوین ها فاصله داریم.

او درباره قانون گذاری در حوزه رمزارز همچنین تاکید می کند که ایالات متحده نمی تواند در این زمینه واکنش سریعی نشان دهد ولی ورود فیسبوک، ویزا و مسترکارت به عنوان یک هشدار عمل می کند که اگر شاید پیامشان این است که قانون گذاری زیادی مورد نیاز نیست اما قانون مندی باید وجود داشته باشد.

دیدگاه های جدید آقای نووگراتز در جریان تحلیل اخیری که درباره BTC داشته است، می باشد که حاکی از این است که بیت کوین در حدود قیمت 10 تا 14 باقی می ماند؛ اگر چه روز به روز نوسان هایی دارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments