بالاترین سطح بیت کوین های دست نخورده

عدم خرید و فروش بیت کوین بیشتر از گذشته

طبق گزارش منتشر شده در کوین متریکس تعداد بیت کوین هایی که هیچ جا به جایی ندارند به بیشترین مقدار خود در 5 سال اخیر رسیده است. در تاریخ اول مرداد تعداد بیت کوین هایی که در سال های گذشته از کیف پول خود منتقل نشده اند دقیقا برابر 3847859 واحد بوده است.

این عدد برابر است با 21.6 درصد از کل بیت کوین های 5 سال اخیر. اینکه مردم علاقه ای به خرید و فروش بیت کوین های خود ندارند و ترجیح می دهند آن را در کیف پول خود نگهداری کنند، نشان می دهند که دید افراد به بیت کوین به عنوان یک ابزار نگهداری و ذخیره سرمایه است.

در این گزارش آمده است که رمز ارز های دست‌ نخورده به انعکاس قیمت علاقه مند هستند. در این گزارش آمده است که «عرضه دست نخورده در زمان رسیدن قیمت به کف خود، علاقه به افزایش یافتن دارد و بالعکس»

آلتکوین ها بیشتر ضرر کردند

طبق گزارش منتشر شده، با وجود اینکه بیت کوین پیش از اینکه دو دوره اصلاح قیمت را تجربه کند در نمودار ارزشی خود دو قیمت بسیار بالا را از خود به جای گذاشته (138000 دلار و 13000 دلار) اما آلت کوین ها روند های صعودی کمتر و ضرر های بیشتری را تجربه کرده اند. گزارشات حاکی از این هستند که بیت کوین 2 درصد از ارزش خود را از دست داده و این در حالیست که اتریوم 38 درصد، لایت کوین 32 درصد، ریپل 31 درصد، بیتکوین کش38 درصدو ایاس 44 درصد از ارزش خود را از دست داده اند.

به گفته وبسایت Coinmetrics جا به جایی سرمایه بازار ارزدیجیتال از آلتکوین ها به سمت بیت کوین تا حدی به خاطر آشفتگی قوانین مربوط به این زمینه در ایالات متحده است. تحلیل ها نشان می دهد که کمیسیون معاملات قراردادهای آتی کالایی آمریکا در حال تحقیق و بررسی مواردی در ارتباط با ارز دیجیتال BitMex بوده و کمیسیون ارز و اوراق بهادار آمریکا نیز یک طرح دعوی را بر علیه موسسه کین (Kin) به خاطر توکن کین به دادگاه ارائه کرده است.

به ادعای وبسایت Coinmetrics تمام این موارد سبب می شود تا سرمایه گذاران بازار ارز دیجیتال سرمایه خود را به سمت بیت کوین سوق دهند، چون بیتک وین از نظر قانونی با شفافیت بیشتری همراه است. علاوه بر این، کشمکش های ژئوپولیتیکی و عوامل مربوط به اقتصاد کلان به همراه افزایش مقبولیت بیت کوین سبب ثبات طولانی مدت قیمت بیت کوین می شود.

تحلیل ها نشان دهنده ی این موضوع اند که جنگ تجاری چین و آمریکا، تهدید های مرتبط با اخلال تامین نفت جهان در خاورمیانه، احتمال جدا شدن کشورها از اتحادیه ی اروپا (احتمال جدایی ایتالیا از اتحادیه اروپا) و درگیری های هنگ کنگ را می توان از جمله عوامل ژئوپولتیمی مهم دانست. از سوی دیگر عوامل مرتبط با اقتصاد کلان که پیش از این بیان کردیم شامل مواردی چون نرخ بهره های پایین تر ارزهای اصلی و آزادسازی چرخه پولی توسط بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا، بانک مرکزی اتحادیه اروپا، بانک ژاپن و بانک مردمی چین می باشند.

طبق گزارش دیروز Cointelegraph، بنا به گفته مدیر عامل شرکت TD Ameritrade که یک غول کارگزاری به حساب می آید، ارزهای دیجیتال از تاجران و سرمایه گذاران سود روز افزونی به دست می آورند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments