رشد قیمت بیت کوین

بیت کوین مرز 15000 دلار را شکست : بالاترین قیمت در 9 ماه اخیر

بیت کوین در 5 نوامبر (15 آبان) به 15000 دلار رسید. شور و هیجان انتخابات آمریکا، به بازار های اقتصادی کلان نیز سرایت کرد.

اطلاعات بدست آمده از کوین تلگراف و تریدینگ ویو نشان میدهد که قیمت بیت کوین بارها در روز 15 نوامبر با مانع 15000 دلار رو به رو شده است و سرانجام با شکست آن به بالاترین سطح یعنی 15200دلار رسیده است.

این حرکت یک روز پر نوسان برای بیت کوین ایجاد کرده است. بیت کوینی که در 24 ساعت گذشته در زیر سطح 14000 هزار دلار خرید و فروش می شده است. آخرین باری که قیمت بیت کوین به 15000دلار رسیده بود، اوایل ژانویه 2018 بوده است.

نمودار هفتگی قیمت بیت کوین
نمودار قیمت هفتگی بیت کوین (منبع : تریدینگ ویو)

در پی این حرکت بیت کوین، بسیاری از چهره های معروف حوزه ارزهای دیجیتال خاطر نشان کردند که زمان آن رسیده است که بزرگترین ارز دیجیتال یک حرکت قاطع انجام دهد.

بیت کوین در سال 2020 بسیار پر سر و صدا عمل کرده است. ارزش این ارز درطی سال گذشته بیش از 2 برابر شده است. افزایش بی سابقه قیمت بیت کوین در پی بالا رفتن بی سابقه انگیزه دولت های جهانی و بانک های مرکزی در روز های شیوع ویروس کرونا بوده است. طبق نظر برخی تحلیلگران، جذابیت ارز های دیجیتال نسبت به ارز های فیات مانند دلار، نظر صاحبان صنایع و سرمایه گذاران را به خود جذب کرده است.

قیمت ارز های دیجیتال
درحال حاضر بیت کوین در قیمت 14989دلار خرید و فروش میشود.

قطار بیت کوین از ایستگاه خارج شده است

فقط در سال 2020، بیت کوین از پایین نرخ 3800 دلار در پنجشنبه سیاه، در طی 9 ماه به بالاترین سطح فعلی یعنی حدود 15000 دلار رسیده است. با این حال با توجه به صحبت های Charles Edwards ، متخصص در زمینه بیت کوین، این اولین توقف این ارز است.

اگرچه ده هزار دلار مقاومت بسیار مهمی برای بیت کوین بوده است اما 14000 دلار ضربه نهایی بوده است. مقاومتی که بیت کوین در حال حاضر از آن عبور کرده است، از سال 2017 آغاز شده است.

بیت کوین دیروز سطح 14000 دلار را شکست و خیلی سریع به 15000 دلار نیز رسید و سطح دیگری از مقاومت را پیش روی خود دید اما طبق صحبت های Edwards، قطار بیت کوین از ایستگاه خارج شده و این یعنی یک بازار گاوی جدید در پیش است.

Charles Edwards یکی از افراد تاثیر گذار این حوزه است به طوریکه بسیاری از پارامتر های مهم در سایت تریدینگ ویو مانند شاخص هزینه تولید، Energy Value بیت کوین را او ایجاد کرده است.

البته او تنها کسی نیست که حرکت صعودی بیت کوین را نوید می دهد. در پی این حرکت بیت کوین، بسیاری از چهره های معروف حوزه ارزهای دیجیتال خاطر نشان کردند که زمان آن رسیده است که بزرگترین ارز دیجیتال یک حرکت قاطع انجام ده

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments