شغل های پر درآمد ارز دیجیتال

میلیونر شدن با شش شغل پر درآمد ارز دیجیتال

رشد گسترده صنعت ارز دیجیتال در چند سال اخیر منجر به تغییرات شدیدی نه تنها در اقتصاد بلکه در بازار کار نیز شده است. بسیاری از شغل ها و مسیر های شغلی وجود دارد که تا چند سال پیش وجود نداشته اند، اما اکنون وجود دارند. این روز ها با توجه به محبوبیت ارز دیجیتال چرا یک شغل پر درآمد در این صنعت انتخاب نکنیم. در این پست قصد داریم 6 شغل پر درآمد وابسته به ارز دیجیتال را معرفی کنیم.

1- محقق در حوزه داده (Data Scientist)

کسانی که در زمینه داده های اطلاعاتی فعالیت می کنند، حقوق های بلایی از صنعت رمز نگاری بدست می آورند. به طور دقیق تر این کار شامل تجزیه و تحلیل تمامی داده های حوزه ارز دیجیتال است. هدف این گروه از پژوهشگران، فراهم آوردن یک تجربه خوب در خرید و فروش ارز رمزپایه برای کاربران فراهم کند. اغلب تحلیلگران حوزه داده باید سطح پیشرفته ای از اطلاعات کامپیوتری داشته باشند تا بتوانند به رهبران اطلاعات درست در مورد کسب و کار ارز دیجیتال بدهند.

2- معمار امنیتی (Security Architect)

اگر اندکی در مورد ارز دیجیتال و بلاک چین اطلاعات داشته باشید، می دانید که مترادف با امنیت است. امنیت به صورت اتفاقی پدید نمی آید. شرکت هایی که از رمز نگاری استفاده می کنند؛ برای در امان ماندن از حمله هکر ها از متخصصان امنیت استفاده می کنند. اگر شما هر نوع مدرک مربوط به کامپیوتر را با مهارت ها و تجربه های مناسب ترکیب کنید می توانید این شغل پر درآمد را از آن خود کنید.

3- توسعه دهنده وب (Web Developer)

با توجه به محبوبیت ارز های دیجیتال، نیاز زیادی به توسعه دهندگان وب حس می شود که به زبان ارز های دیجیتال نیز تسلط داشته باشند. بدیهی است که شما باید به مفاهیم بلاک چین نیز آشنا باشید و توانایی نوشتن قرار داد های هوشمندی را داشته باشید که به کاربران اجازه انجام معاملات را می دهد. کسانی که مدرک دانشگاهی در زمینه فناوری اطلاعات و یا علوم رایانه دارند، مطمئنا برگ برنده ای در دست دارند. زمانی که شما می توانید به زبان جاوا اسکریپت، پایتون و سایر زبان های برنامه نویسی تسلط داشته باشید، می توان بسیار امیدوار بود که به عنوان توسعه دهنده وب مشغول به کار شوید.

4- مدیر بازار یابی (Marketing Manager)

مدیر بازار یابی یک شغل در عرصه خرید و فروش ارز رمزپایه است که در آن نیاز به دانش فنی عمیق از بلاک چین و ارز دیجیتال بسیار ضروری نیست. پر واضح است که اگر شما به اطلاعات مربوط به بلاک چین و ارز تسلط داشته باشید موفقیت شما بیشتر خواهد بود. با این حال این یک تجربه در خصوص فروش، تبلیغات و بازاریابی است. هدف این افراد تشخیص و شناسایی ارز هایی که فرصت رشد بیشتری دارند و حرکت کردن به سمت آنهاست.

5- آنالیزگر تحقیق (Research Analyst)

هر صنعتی تحلیلگران تحقیق را استخدام می کند تا شرکت ها بتوانند در صنعت و رقابت خود، به روز باشند.اما برای یک زمینه در حال ظهور مانند ارز های دیجیتال، شغل تحلیل پژوهش مهم تر است و از شغل های پردرآمد محسوب می شود. واقعیت این است که اکثر مردم هنوز درک کمی از این رشته دارند. آنالیزگر تحقیق وظیفه دارد اطلاعات را بدست آورده و این دانش را با مردم به اشتراک بگذارد.

6- روزنامه نگار (Journalist)

آخرین و به طور قطع لزومی ترین حرفه ای که در دنیای ارز دیجیتال مورد نیاز است، وجود روزنامه نگار است. روزنامه نگار ها متخصص در پوشش اخبار مربوط به تکنولوژی رمزنگاری و بلاک چین هستند. اگر شما با فعالیت های ارز دیجیتال همسو هستید، همین امروز شروع کنید و وبلاگ خود را داشته باشید. فراموش نکنید مهارت نوشتن برای این کار ضروری است. اگر اطلاعات شما در مورد ارز دیجیتال خوب است و توانایی ویرایش متن را در حد خوبی برخوردار هستید، می توانید با روزنامه نگاری یک شغل پر درآمد را تجربه کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضا
رضا
5 سال قبل

وقتی توی عنوان عبارت “ارز دیجیتال” رو دیدم انتظار ارتباط بیشتری رو با “کسب و کارهای اینترنتی” داشتم.