پیش بینی بیت کوین در سیمپسون ها

قیمت بی نهایت بیت کوین در قسمت جدید سیمپسون ها

سیمپسون ها (The Simpsons) که یکی از محبوب ترین سریال های کمدی انیمیشن می باشد، در قسمت جدید خود، یک سیر صعودی برای بیت کوین (BTC) را پیش بینی کرده است.

در قسمتی که در روز شنبه با عنوان “Burger Kings” پخش شد، یکی از شخصیت های این سریال، به دنبال خرید سهام یک برگر چین (burger chain) که توسط میلیاردر آن شهر یعنی Montgomery Burns راه اندازی شده است، وارد بازار می شود.

در قسمت “Crazy Cash” به معنی پول دیوانه وار، وقتی که شخصیت Marge در حال بررسی سود های بدست آورده خود می باشد، در بخش زیر نویس ها به وضوح می توان دید که قیمت بیت کوین در کنار علامت سبز رنگ بی نهایت، نمایش داده می شود.

دیگر پیش بینی هایی که در این قسمت به چشم می خورد، افت یک چهارم درصدی ارزش کل ایالات متحده، افزایش سهام GameStop تا یک تریلیون دلار، و البته تسلا می باشد که در مورد آن اینگونه بیان شده است که: اگر قصد خرید داری، توانایی پرداخت آن را نداری!

قیمت بینهایت بیت کوین

این اولین باری نیست که ارز های دیجیتال در سریال سیمپسون ها ( The Simpsons ) نمایش داده می شود. در سال 2020، بازیگر سریال تئوری بیگ بنگ، Jim Parsons، در یکی از قسمت ها به عنوان بازیگر مهمان برای توضیح در مورد ارز های دیجیتال و دفاتر توزیع آن ها، ظاهر شد. او از ارز های دیجیتال و دنیای کریپتو، به عنوان پول آینده یاد کرد و پس از آن هم به حالت طنز آمیز، متنی ظاهر شد که در آن نوشته شده بود: این پول می تواند توسط ارزهای فیات سنتی تولید شود یا به طور تصادفی به اطراف پخش شود یا همه به Lebron (بسکتبالیست معروف) داده شود.

برخی افراد معتقدند نمایش بیت کوین در این قسمت، خبر از یک افزایش قیمت می دهد. با در نظر گرفتن عبور مجدد از 60,000 دلار، تنها یک افزایش بینهایت درصدی لازم است تا پیش بینی سیمپسون ها به حقیقت بپیوندد.

تا کنون با توجه به اینکه این نمایش تلویزیونی با سابقه، موضوعات زیادی را برای نمایش تحت پوشش قرار داده است، خیلی از پیش بینی های آن، رنگ و روی واقعیت به خود گرفتند. نمونه آن ظهور امکان برقراری مکالمات تصویری از راه دور، پیش بینی مسابقات قهرمانی راگبی (Super Bowl)، ساعت های هوشمند و …. می باشد.

ناگفته نماند که همین چند سال پیش، خبر انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور، و یا سقوط هلیکوپتر کوبی برایانت که در آن سانحه کشته شد، قبل از رخ دادن آن ها در این سریال پیش بینی شد که جنجال های زیادی را بر پا کرد.

همزمان با پیش بینی این سریال کمدی مبنی بر افزایش قیمت بیت کوین، در هفته های اخیر، سایر افراد فعال در این صنعت هم پیش بینی های مشابه خود را ارائه دادند. ماه پیش، مدیرعامل صرافی کراکن (Kraken) گفت که بیت کوین بالاخره به بینهایت خواهد رسید و انتظار دارد که ارزش این دارایی به یک میلیون دلار در دهه بعدی برسد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments