کاهش قیمت بیت کوین

سقوط قیمت بیت کوین و پیش بینی وضعیت آن در هفته آینده

با شروع ورود نهنگ ها به صرافی ها بیت کوین به 17000 دلار رسید و ضرر کرد. قیمت بیت کوین در 27 نوامبر در صرافی های برتر از جمله کوین بایننس به زیر 16900 دلار کاهش یافت. عقب نشینی اخیر (پولبک) در حالیست که ذخایر ارز دیجیتال نهنگ ها شروع به افزایش کرده است.

Ki Young Ju مدیرعامل cryptoQuant گزارش داد که شاخص Exchange Inflows Mean یا همان میانگین جریان ورودی به معاملات ، به منطقه خطر رسیده است. از نظر تاریخی، این باعث شده است که بیت کوین دچار اصلاحات کوتاه مدت شود.

پس از آنکه قیمت بیت کوین در تاریخ 27 نوامبر به 16200 دلار کاهش یافت، برخی از نشانه های ریکاوری و بازیابی قیمت را نشان داد و بالاتر از 17000 دلار باقی ماند.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار روزانه قیمت بیت کوین – منبع : تریدینگ ویو

به دنبال افت شدید بیت کوین، انتظار می رود دامنه قیمت، نوسانات کمی داشته باشد. افت قبلی در تاریخ 26 نوامبر سفارشات order book به ویژه در بازارهای آتی را به شدت کاهش داد. همانطور که کوین تلگراف گزارش کرد، طی چند ساعت قراردادهای آتی به ارزش صدها میلیون دار منحل شد.

All Exchanges Inflow Mean
شاخص Exchange Inflows Mean

اما به محض اینکه نهنگ ها سپرده گذاری بیت کوین به صرافی ها را آغاز کردند؛ قیمت شروع به کاهش کرد. این نشان میدهد که بسیاری از تریدر ها در بازار مشتقات افت قیمت داشته اند که ممکن است تحت فشار قرار گیرند. ki در 27 نوامبر می گوید :

نهنگ های بیت کوین در صرافی ها سپرده گذاری می کنند. من انتظار دارم کاهش قیمت در کوتاه مدت رخ دهد. میانگین جریان ورودی در مبادلات (میانگین متحرک 144 بلوک) به دو بلوک رسید. فکر می کنم ما در یک منطقه خطرناک ایستاده ایم. هنگامی که نهنگ ها در صرافی ها فعالیت می کنند، قیمت احتمالا کاهش می یابد.

برخی از تریدرها، مانند سرمایه گذار بیت کوین که با نام مستعار “Bitcoin Jack” این سناریو را پیش بینی کرد. وی گفت که احتمالا سرمایه گذاران برای خرید زودهنگام بیت کوین عجله می کنند و این منجر به افت مجدد می شود. در 26 نوامبر، تریدر بعد از پیش بینی سقوط در نزدیکی ATH گفت :

واقعیت اثبات شده دیگر : وقتی قیمت بیت کوین اصلاح را تجربه می کند، 90 درصد خیلی زود شروع به خرید می کنند و وقتی قیمت پایین تر می آید، ارزهایشان را می فروشند.

با پیگیری پیش بینی های اولیه، این تریدر همچنین گفت که بیت کوین قبل از شروع به افزایش قیمت، احتمالا برای یک هفته کاهش پیدا می کند یا ادغام می شود.

انتظارات از وضعیت کوتاه مدت بیت کوین متفاوت است. برخی از تریدرها انتظار دارند سطح 16000 دلار حفظ شود. در حالی که برخی دیگر 15000 و حتی 14000 دلار پیش بینی می کنند.

یک تریدر با نام مستعار “Beatlorian” گفت احتمال افت زیر 15000 دلار وجود دارد. اگرچه ممکن است بیت کوین به این میزان نزول پیدا نکند، اما احساس کمبود اعتماد به نفس بیشتر از اشتیاق در محیط وجود دارد.

در همین حال، معامله گر محبوب بیت کوین Tone Vays در تاریخ 25 نوامبر گفت که انتظار دارد بیت کوین در نهایت حتی بیشتر از سطح پشتیبانی 14000 دلاری سقوط کند. همانطور که بازار های کوین تلگراف گزارش داده اند، منطقه 14000 دلاری به عنوان یک پشتیبانی حیاتی ایفای نقش می کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments