پروژه FB coin

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری فیس بوک در پروژه FB Coin

وال استریت ژورنال در سوم می گزارش داد که فیس بوک به دنبال سرمایه گذاری هایی با ارزش یک میلیارد دلار برای ارز دیجیتال استیبل کوین است.

استیبل کوین چیست؟

استیبل کوین یک ارز دیجیتال با قیمت ثابت است. قیمت اکثر ارزهای دیجیتال توسط بازار تعیین می‌شود که در آن خریداران و فروشندگان کوین‌ها را مبادله می‌کنند و قیمت بر حسب عرضه و تقاضا مشخص می‌شود. در مقابل، استیبل کوین ها به دنبال دستیابی به قیمت ثابت می‌باشند.

در گزارش این ژورنال آمده است که فیس بوک در حال حاضر با سیستم های پرداخت بین المللی نظیر مستر کارت و ویزا کارت و پردازنده پرداخت First Data Corp در حال مذاکره است.

در حدود یک سال است که از طریق پروژه ارز دیجیتال فیس بوک که FB Coin نامیده می شود، شایعاتی در مورد در اختیار گذاشتن اطلاعات پرداخت کاربران منتشر می شود. با درز بیشتر اطلاعات، متوجه می شویم که فیس بوک می خواهد برای کاربران پرداخت های داخلی ایجاد کند. به نظر می رسد گزینه های زیادی مانند پرداخت با پروفایل فیس بوک کاربر وجود دارد.

فیس بوک با شرکت های تجاری و اپلیکیشن های مختلف در خصوص پذیرش این ارز مذاکره می کند و به دنبال این امر است تا شرکت ها در این کار سرمایه گذاری کنند.

طبق گزارش کوین گراف، علاقه به FB Coin در بین ارزهای دیجیتال دیده می شود. در ماه گذشته، خبرهایی اعلام شد که طبق آنها Tim Drapper، سرمایه دار بیت کوین و پشتیابن تزوس الت کوین، با فیس بوک ملاقات کرده است تا گزینه های سرمایه گذاری را بررسی کند.

طبق منابع WSJ، سیستم بانکی مخصوص فیس بوک طراحی شده است تا شبهات مربوط به تقابل فیس بوک و بیت کوین و سایر ارزها از بین برود. طبق گفته اعضای ارشد ناپایداری باید از ین برود تا سرمایه جذب شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments