سرمایه گذاری کلان کارل ایکان

سرمایه گذاری 1.5 میلیاردی کارل ایکان در ارز دیجیتال

میلیاردر معروف کارل ایکان ممکن است تا 1.5 میلیارد دلار در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کند.

کارل ایکان ، بنیانگذار Icahn Enterprises و منتقد سابق ارز دیجیتال، به نشریه بلومبرگ گفت که قصد دارد با مقدار زیادی سرمایه وارد بازار رمز ارزها شود که این سرمایه گذاری حدود 1.5 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

ایکان یک سرمایه گذار و مشاور سابق دولت ترامپ است که دارایی خالص وی طبق اعلام مجله فوربز 15.6میلیارد دلار است. در سال 2018 ایکان در مصاحبه ای با CNBC کریپتو را “مضحک” خواند و اضافه کرد:

“من برای ورود به این عرصه خیلی پیر هستم” 

اما ایکان دیروز 26 مه توضیح داد که اکنون در حال بررسی سرمایه گذاری کلان و ورود به بازار است.

سپس گفت:

“از سرمایه گذاری کلان منظور من رقمی نزدیک به یک میلیارد دلار یا یک میلیارد و نیم خواهد بود، اما دقیقاً نمی خواهم بگویم چه مقدار.”

ایکان به لیست بلند بالای میلیاردرهای دیگری می پیوندد که در 12 ماه گذشته جناح خود را نسبت به کریپتو تغییر داده اند. وقتی از او پرسیده شد که چشمش به کدام ارزهای دیجیتالی است، جزئیات این مسئله را بازگو نکرد اما تأکید کرد:

“برای اینکه روشن شود می گویم، من هرگز ارز دیجیتال خریداری نکرده ام ، اما در حال بررسی آن هستم. “

رایان آدامز ، از طرفداران اتر و بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری Mythos Capital و Bankless ، در توییتر خود بیان کرد که اظهارات اخیر ایکان در رسانه ها ، ممکن است نشان دهنده ی این باشد که او قبلاً وارد بازار شده است.

وی افزود:

“اگر کارل ایکان قبلاً یک میلیارد دلار اتریوم (ETH) و بیت کوین (BTC) نخریده است، پس به چه دلیلی اعلام می کند که قصد خرید ETH و BTC به ارزش یک میلیارد دلار را دارد.”

این میلیاردر نظرات خود را در مورد ارز دیجیتال به بلومبرگ بیشتر شرح داد و گفت که او اکنون فکر می کند که شک و تردید در مورد ارزش کریپتو”کمی اشتباه” است، زیرا می تواند ذخیره ای ارزشمند و مدیریتی مالی در برابر تورم باشد. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments