سرمایه گذاری در کوین بیس

سرمایه گذاری تنیسور معروف دنیا در کوین بیس

تنیس باز معروف جهانی سرینا جمیکا ویلیامز (Serena Jameka Williams) در پستی در اینستاگرام خود منتشر کرده بود، بیان کرد که در سال 2014 که بر روی پروژه Serena Ventures سرمایه گذاری کرده است. هم چنین این تنیس باز مشهور در سکوت و به دور از خبر ها در سی کمپانی دیگر نیز سرمایه گذاری کرده که مهم ترین آنها صرافی ارز دیجیتال کوین بیس (Coinbase) بوده است.

بر اساس وب سایت رسمی Serena Ventures ارزش بازار این مجموعه بیشتر از 12 میلیارد دلار است و تنوع موسساتی که سرمایه گذاری کرده اند، 60 درصد است. صندوق سرمایه گذاری این تنیس باز مشهور، بر روی شرکت های نوپا تمرکز دارد.

اما ….

سرینا جیمکا ویلیامز کیست؟

سرینا جیمکا متولد 1981 در میشیگان، آمریکاست. او نفر اول رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس است.سرنا ویلیامز در سال ۲۰۱۶ با آلکسیس اوهانیان که یک کارآفرین ارمنی‌تبار و بنیان‌گذاران شبکه اجتماعی «رد آیت» است ازدواج کرد . همسر وی، شخصیت معروف دنیای ارز دیجیتال است. اوهانیان پیش از این و در ماه جولای ۲۰۱۸ پیش بینی کرد که بیت کوین و اتریوم در سال ۲۰۱۸ به ترتیب ۲۰،۰۰۰ دلار و ۱۵۰۰ دلار خواهند بود. با این حال، طبق گفته کوین‌ مارکت‌ کپ، از جولای ۲۰۱۸، بالاترین قیمت این دو رمز ارز حداکثر ۷۲۰۰ دلار و ۴۰۰ دلار بوده‌ است.
اوهانیان همچنین طی مصاحبه‌‌ ای با یاهو فایننس (Yahoo Finance) ادعا‌ کرد که جنون ارز دیجیتال از بین رفته‌ است و فضا برای کسانی که واقعاً کریپتو را باور دارند، باز شده‌است.

بر اساس آنچه خبرگذاری کوین تلگراف منتشر کرده است سرمایه‌ گذاری‌ های خطر پذیر در حوزه‌ ارزهای دیجیتال و استارتاپ های بلاک چین، در سال ۲۰۱۹ احتمالا به بالاترین میزان خود خواهد رسید.

هم چنین بر طبق گزارش IDC انتظار می رود که دولت فدرال ایات متحده آمریکا تا سال 2022، مخارج بلاک چین خود را تا 123.5 میلیون دلار افزایش خواهد داد بدین معنا که نسبت به سال ۲۰۱۷، بیش از ۱۰۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments