روند صعودی قیمت لایت کوین

قیمت لایت کوین (LTC) به بیشترین میزان خود در یک ماه اخیر رسیده است

قیمت خرید و فروش لایت کوین روز دوشنبه 3 سپتامبر 2018 به بالاترین میزان خود در یک ماه اخیر دست یافت و این در حالیست که همچنان نوسانات گسترده ای در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد.

بر اساس شاخص قیمت ها در وب سایت CoinDesk، در حال حاضر هفتمین ارز رمزپایه جهان به لحاظ ارزش کل بازار با قیمت 67.91 دلار مبادله می شود که حاکی از رشد 2.11 درصدی آن طی 24 ساعت گذشته است.

نمودار قیمت لایت کوین (LTC) در یک ماه گذشته
نمودار قیمت لایت کوین (LTC) در یک ماه گذشته

وضعیت صعودی اخیر در بازار ارزهای دیجیتال می تواند مرتبط با افزایش 20 درصدی قیمت بیت کوین نسبت به ماه آگوست باشد. طی چند ماه گذشته میزان سرمایه گذاری های بلند مدت در حوزه ارزهای رمزپایه افزایش چشمگیری داشته است و این امر می تواند ارزش کل بازار را با رشد قابل ملاحضه ای همراه نماید. در حال حاضر ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به رقم 239 میلیارد دلار رسیده است که نسبت به اواسط ماه آگوست حدوداً 24.7 درصد رشد را تجربه نموده است.

در بلند مدت نیز به نظر می رسد روند صعودی حاکم بر ارزهای دیجیتال ادامه یابد. اندیکاتور همگرایی / واگرایی میانگین حرکتی (MACD) در تایم فریم هفتگی نشان از وجود برخی سیگنال های صعودی پر قدرت در بازار ارزهای رمزپایه است. در نتیجه لایت کوین (Litecoin) به زودی می تواند مقاومت پیش روی خود در سطح 69.00 دلار (MA پنجاه روزه) را رد نماید. هم اکنون ارزش کل بازار لایت کوین در سطح 3.95 میلیارد دلار، بالاترین میزان از اوایل ماه آگوست، قرار گرفته است.

سایر ارزهای دیجیتال نیز در روزهای اخیر روند صعودی جدیدی در پیش گرفته اند. ارزهای دیجیتال برتر همانند بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH) و ای او اس (EOS) همه در مدت 24 ساعت گذشته رشد قیمت داشته اند. در همین حال، مونرو (XMR) پر سودترین آلت کوین در میان ده ارز رمزپایه برتر بوده و طی دو روز گذشته بیش از 10 درصد افزایش قیمت داشته است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments