تحلیل قیمت بیت کوین

سبقت دوباره بیت کوین با ارزشی برابر 3750 دلار

شنبه 19 ژانویه، تمام بیست ارز برتر به رشد نسبتا خوبی دست یافته اند، این در حالی است که کوین 360، قیمت بیت کوین را 3750 دلار اعلام کرده است.

قیمت ارز در کوین 360
قیمت ارز دیجیتال در coin360

در زمان نوشتن این مطلب، قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته حدود دو درصد افزایش داشته است (این رشد در کوین 360 قابل مشاهده است). بیت کوین هم اکنون حدود 7340 دلار معامله می شود. بیت کوین که در ابتدای هفته 3661 دلار ارزش داشت حالا به این قیمت رسیده است. مسلما کسانی که اقدام به خرید بیت کوین در آغاز هفته کرده بودند، سود زیادی به جیب زده اند.

تحلیل قیمت بیت کوین
تحلیل قیمت بیت کوین در هفت روز گذشته

هرچند پیش بینی های بیت کوین رشدش را حدس زده بودند اما رمز ارز ریپل نیز در 24 ساعت گذشته 1.9 درصد رشد داشته است و حدود 0.333 دلار خرید و فروش می شده است. قیمت ریپل که نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است اما بالاترین قیمت خود را در 7 روز گذشته با رسیدن به مرز 0.35 دلار اواسط هفته گذشته رقم زده است.

تحلیل قیمت ریپل
تحلیل قیمت ریپل در هفت روز گذشته

اتریوم نیز در میان این افزایش رشد، سهمی برای خود داشته است. اتریوم نسبت به 24 ساعت گذشته 2.35 درصد افزایش داشته است و قیمت آن در بازار معاملات ارز دیجیتال 124 دلار است. با تمام این افزایش درصد، در 7 روز گذشته تغییر مشخص و بارزی نداشته است.

تحلیل قیمت اتریوم
تحلیل قیمت اتریوم در هفت روز گذشته

همانطور که در تحلیل 29 دی ارز دیجیتال بررسی شد، نئو 5 درصد رشد و لایت کوین نزدیک به 4 درصد رشد داشته است. حجم کل بازار چیزی حدود 124.3 میلیارد دلار بوده است که رشد 2 میلیاردی را یادآور می شود.

طبق گزارش اخیر کوین‌ تلگراف، سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) هفته گذشته اعلام کرد که قانون‌ گذاران جهان برای تسهیل امر قانون‌گذاری ICO‌ ها باید با یکدیگر همکاری کنند.

همچنین برایان کلی، کارآفرین و تحلیلگر قانونی سی‌ ان‌ بی‌ سی نیز مدعی شد که ETF بیت کوین هیچ شانسی برای پذیرش در سال ۲۰۱۹ ندارد. کلی اظهاراتش را در مصاحبه‌ای با کوین‌ تلگراف در کنفرانس مالی ارزهای دیجیتال طی روزهای گذشته عنوان کرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments