پیش بینی تیم دراپر در رابطه با رشد ارزش کل ارزهای دیجیتال

تیم دراپر : ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در پانزده سال آینده به 80 تریلیون دلار خواهد رسید

تیم دراپر، سرمایه گذار معروف آمریکایی، پیش بینی کرده است که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در پانزده سال آینده 400 برابر خواهد شد و به رقم 80 تریلیون دلار دست خواهد یافت. با این حال دراپر با مقایسه وضعیت فعلی بازار ارزهای رمزپایه با روزهای ابتدایی پیدایش اینترنت، هشدار داد که قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال پیش از رشد باید در چندین مرحله کاهش یابد. دراپر میگوید:

اینترنت به همین شیوه شروع شد، حوادث بزرگی را رقم زد و پس از آن به نوعی از بین رفت و سپس موج بعدی آن متمرکز و بسیار بزرگتر شد. من معتقد هستم که همین اتفاق در اکوسیستم ارزهای دیجیتال نیز ادامه خواهد یافت.

براساس گزارش کمپانی Deal Street Asia، دراپر همچنین علت کاهش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از زمان رکورد شکنی اخیر در سال گذشته را عدم آگاهی افکار عمومی دانست. وی معتقد است به هر میزان که مردم بیشتر از ارزهای رمزپایه استفاده کنند، صنایع با ارزش بالاتری نیز به این بازار وارد خواهند شد. با این حال دراپر می گوید تفاوت آشکاری میان مشکلات ناشی از اینترنت و مشکلات بوجود آمده با استفاده از تکنولوژی بلاک چین و ارزهای رمزپایه وجود دارد.

این نخستین بار است که دراپر ادعا می کند تکنولوژی بلاک چین و ارزهای رمزپایه پتانسیل بیشتری نسبت به اینترنت دارند. سال گذشته این سرمایه گذار مطرح اظهار داشت که این پتانسیل بزرگتر از انقلاب صنعتی، رنسانس و عصر آهن خواهد بود. همچنین در ماه مارس دراپر بیان کرد که ارزهای فیات طی مدت پنج سال از بین خواهند رفت و تنها ارزهای دیجیتال باقی خواهند ماند.

علاوه بر این، این اولین بار نیست که تیم دراپر اعلامیه های جسورانه ای در رابطه با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال منتشر می کند. پنج ماه پیش او پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین تا سال 2022 میلادی به 250,000 دلار خواهد رسید. در اقدامی مشابه در سال 2015 وی پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین تا پایان سال 2017 میلادی به سطح 10,000 دلار برسد که این امر محقق شد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments