یونیک فاینانس

راهنمای افتتاح حساب در یونیک فاینانس

یونیک فاینانس یکی از شرکت های سرمایه گذاری است که گاهی نام آن در کنار پلتفرم های سرمایه گذاری مانند نزدک مطرح می شود. این شرکت در بین ایرانیان بسیار طرفدار دارد و عده ای زیادی در پی سرمایه گذاری در این کارگزاری هستند. اگر چه پی 98 امنیت یونیک فاینانس را تایید نمی کند و توصیه می کند اطلاعات خود را در خصوص کلاهبرداری یونیک فاینانس بالا ببرید، اما با توجه به درخواست کاربران، نحوه افتتاح حساب در این کارگزاری برای شما به صورت مرحله به مرحله شرح داده شده است.

کمی بیشتر در مورد یونیک فاینانس بدانید

یونیک فاینانس در سال 2001 در زوریخ سوئیس به ثبت رسیده است و فعالیت آزمایشی خود را در سال 2016 و فعالیت رسمی خود را از سال 2017 آغاز کرده است. بر خلاف اینکه برخی از افراد سرمایه گذاری در یونیک فایننس را با بورس نزدک یکی می دانند، باید بگوییم بورس نزدک بزرگ ترین بازار مالی دنیاست که به صورت آنلاین فعالیت می کند؛ افتتاح حساب در یونیک فاینانس از ثبت نام در بورس نزدک متفاوت است اما علتی که برخی می گویند با ثبت نام در Unique Finance سهام نزدک می خرند چیست؟

خرید و فروش در دنیای بورس و سهام به روش های مختلفی ممکن است. برای مثال شما می توانید؛ به صورت بلند مدت سرمایه گذاری کنید. بیت کوین بخرید و برای چندین سال آن را نگهداری کنید چرا که می دانید با کاهش پاداش استخراج بیت کوین، ارزش این ارز بالا می رود و می توانید سود کنید. برخی دیگر که اغلب با نام تریدر شناخته می شوند، با خرید و فروش ارز در بازه های زمانی کوتاه از افزایش و کاهش قیمت استفاده می کنند. تریدر ها با تحلیل نمودار ها نقاط اوج و کف را شناسایی کرده و می توانند از نوسانات سود بدست آورند.

دانش تحلیل نمودار ها با تمرین و دریافت آموزش مقدور است و کار بسیار دشواری محسوب نمی شود. در این میان عده ای حرفه ای ربات هایی را طراحی کرده اند که به طور اتوماتیک می تواند نمودار ها را تحلیل کرده و به خرید و فروش سهام بپردازد. این ربات ها که بیشتر به ATS معروف هستند، در یونیک فاینانس استفاده می شوند. این شرکت ادعا می کند میلیارد ها دلار هزینه کرده است و رباتی برای انجام معاملات خودکار طراحی کرده است. این ربات به خرید و فروش سهام اپل، مایکروسافت و … می پردازد و به همین علت است که عده ای فکر می کنند سرمایه گذاری در یونیک فاینانس با نزدک یکی است.

هرچند شما می توانید سرمایه خود را به unique finance بسپارید تا به جای شما ترید کند اما سود بالای این شرکت که بسیاری از آن صحبت می کنند، از عضو گیری و تشکیل تیم بدست می آید.

این شرکت ماتریس های مختلفی در مورد نحوه ایجاد تیم، معرفی کرده است که شما می توانید با انتخاب یکی از آنها عضو گیری کنید و از به ازای سرمایه گذاری هر کدام از زیر مجموعه خود، شما نیز سود ببرید.

ریسک پذیری

قوانین سود و برداشت وجه در یونیک فاینانس

حداقل سرمایه ای که شما می توانید در یونیک فاینانس بگذارید، 1000 دلار است و به ازای این مبلغ هر ماه بین 60-80 دلار سود دریافت می کنید. (کمتر کسی ماهی 80 دلار سود دریافت کرده است. اغلب در حدود 65 دلار سود می گیرند.) سود کسانی که به عنوان زیر مجموعه خود تعریف می کنید، از این مبلغ جداست. ضمنا کارگزاری اغلب خیلی بیشتر از 60 یا 80 دلار از خرید و فروش سرمایه شما سود می کند اما فقط بخش کوچکی از سود به شما پرداخت می شود.

در خصوص ماتریس های مختلف عضو گیری کسانی که شما را به این مجموعه دعوت می کنند توضیحات کاملی ارائه می دهند که می توانید بهتر متوجه ساختار این شرکت شوید.

البته این نکته را فراموش نکنید که طی قرار دادی که شما در ابتدا با یونیک فایننس امضا می کنید، تا دو سال نمی توانید سرمایه خود را برداشت کنید. البته در این مدت نیز سود دریافت می کنید. اگر بین 6 تا 2 سال قصد برداشت سرمایه خود را داشته باشید، سودی که به شما پرداخت شده است، از سرمایه شما کسر می شود. پس زودترین زمانی که شما می توانید سرمایه خود را برداشت کنید، 6 ماه است.

برداشت وجه به روش های مختلفی مانند وب مانی، ویزا کارت، مستر کارت، وسترن یونیون و … مقدور است اما پرداخت وجه به صورت نقدی/ریالی در بانک های ایران مستلزم هزینه است. برای مثال اگر شما بخواهید سرمایه خود را در حساب بانکی در ایران دریافت کنید، 20 درصد از سرمایه شما از دست خواهد رفت که این مبلغ بسیار بالایی است. تئوری این سازمان این است که اگر شما خارج شدن از این سیستم را دارید باید یک نفر به سیستم وارد کنید و سرمایه این فرد را به جای پول خود دریافت کنید. البته می توانید با فراموش کردن 20 درصد از سرمایه تان، از سیستم خارج شوید.

اما نحوه افتتاح حساب در یونیک فاینانس چگونه است؟

چگونه در یونیک فاینانس حساب باز کنیم؟

شرکت یونیک فاینانس 51 درصد از سهام هلدینگ آمریکایی به نام gpm.ltd را خریده است و این دو شرکت با یکدیگر همکاری می کنند. برای ثبت نام نیز باید به سایت این شرکت مراجعه کرد.

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه.

  1. ورود به سایت یونیک فاینانس

    در مرحله اول به سایت gpm وارد شوید و در قسمت گوشه بالای صفحه بر روی “Sign Up” کلیک کنید.سایت یونیک فاینانس

  2. ورود مشخصات

    در کادر اول باید از میان گزینه های موجود، ‘Unique Finance‘ را انتخاب کنید و سپس در قسمت دوم (‘introducer ID‘) نام معرف خود را وارد کنید. بدون داشتن آیدی معرف امکان افتتاح حساب در یونیک فاینانس وجود ندارد. سپس گزینه “Next step” را بزنید.اقتتاح حساب در یونیک فاینانس

  3. درج مشخصات

    در قسمت ‘First name’ و ‘Last Name’ به ترتیب نام و نام خانوادگی و در قسمت بعدی باید مشخصات ارتباطی خود را درج کنید. ایمیل خود، تلفن و کشور خود را وارد کنید. سپس با زدن “Next Step” به مرحله بعدی بروید.ثبت نام در یونیک فاینانس

  4. پرداخت وجه

    شما باید به میزان 1000 دلار بیت کوین خریده باشید و در این مرحله به آدرس کیف پولی که برای شما مشخص شده است ، واریز کنید. البته همیشه تعداد زیادی سرگروه وجود دارند که به شما پیشنهاد می دهند که پول خودتان را به این افراد دهید و به عنوان زیر مجموعه این افراد فعالیت کنید. این افراد می توانند برای شما حساب ایجاد کنند. برای پرداخت وجه به حساب یونیک فاینانس، یک ساعت زمان در اختیار دارید پس از آن اگر واریز انجام ندهید باید مراحل را از ابتدا انجام دهید.سرمایه گذاری در یونیک فاینانس

ثبت نام در یونیک بسیار راحت است و شما می توانید در کمتر از 5 دقیقه در این سیستم عضو شوید. اگر قصد وریفای حساب یونیک فاینانس خود را دارید، می توانید به آموزش وریفای حساب یونیک فاینانس مراجعه کنید تا به صورت گام به گام و تصویری با مراحل وریفای اکانت یونیک فایننس آشنا شوید. مجددا تاکید می کنیم پی 98 در هیچ بازه زمانی عملکرد هیچ سیستمی را در طولانی مدت تایید نکرده و صحت فعالیت های یونیک فایننس و پرداخت های آن به عهده شما عزیزان است. اگر شما در یونیک فاینانس عضو هستید، تجربه خود را از این کارگزاری با بقیه در قسمت دیدگاه ها به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز بتوانند با دید باز تری تصمیم گیری کنند.

موفق باشید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.4 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
738 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهسا
مهسا
1 سال قبل

سلام وقت بخیر.
قراردادم تاریخش تموم شده.
مایل ب تمدید نبودم و اکانت رو طبق دستورالعمل هایی گفت بودند بستم.
ولی هنوز خبری نیست!
یعنی نوشته شما تو اولویت نیستین!!!
الان ۶ماه شده ولی خبری نیست.
از سال ۹۸ تا به الان فقط یکبار موفق به نقد کردن شدم.
مابقی رو متاسفانه به علت تغییرات مکرر شرکت نتونستم نقد کنم و زدم رو سرمایه اولیه.
یعنی ۱۰۰۰ تا سرمایه اولیع م شد ۱۵۰۰ تا. اما بهم نمیدش!.
اصلا راه ارتباطی هم وجود نداره !
لیدر هم خودش بلد نیست و سر لیدرش جمع کرده رفته.
🥲

زهرا
زهرا
2 سال قبل

سلام خدمت همه… 320دلار آرسی دارم زیر قیمت بازار میفروشم خریدار به این آیدی تلگرام پیام ارسال کند… ————

زهرا
زهرا
پاسخ به  زهرا
2 سال قبل

اکانت تلگرام…——————–

علی
علی
پاسخ به  زهرا
1 سال قبل

سلام آر سی رو بفروش به عمت به درد هیچکسی نمیخوره.

سرور
سرور
2 سال قبل

سلام وقت شما بخیر
شما تقریبا خوب توضیح دادید و من یک عضو ار ابن شرکت هستم

ارزو
ارزو
2 سال قبل

سلام من ی اکانت یونیک دارم الان چند ماهه نتونستم برداشت کنم و سرگروهمون هم راهنمایی نمی کنه و کیف پول کارمزد بالایی برای انتقال میخواد
خیلی ب این پول نیاز دارم تو رو خدا هر کس میتونه راهنماییم کنه بتونم سودمو برداشت کنم تا اخر عمر دعاگوشم

مینا
مینا
2 سال قبل

سلام دوستان به دلیل نیاز مالی اکانتامو میفروشم نوزده هزار دلار سرمایه هست، من نه هزار دلار میفروشم اگه خریدار هستی پیام بده: صفر نهصدو سی و شش پونصدو بیستو چهار بیستو چهار صفر هفت ، واتساپ لطفا
بسیار فوری

Arezoo
Arezoo
2 سال قبل

شرکت یونیک فایناس

اسماعیل
اسماعیل
2 سال قبل

آیا ۵۰۰ دلار سود دارد

جوانشیر
جوانشیر
2 سال قبل

سلام 265دلار ارسی دارم کسی خریدار هستش به این آیدی تلگرام پیام بده

Reza
Reza
2 سال قبل

سلام
من 260 آرسی دارم برای فروش اگر کسی خواست ایمیل بزنه

بین
بین
2 سال قبل

باسلام
دوستان گرامی توکن unqt شما رو به صورت توافقی خریدارم
ادرس اینستاگرام دایرکت پیام بدید

A
A
پاسخ به  بین
2 سال قبل

سلام .من چند تا اکانت ۱۰هزار دلاری و ۱۵هزار دلاری زدم و spنیومد.الان برای اکانتام زده not found.کسی میدونه اکانتم ثبت میشع یا نه؟

Sadegh
Sadegh
2 سال قبل

سلام یک حساب ۱۰۰۰ دلاری ورفای شده دارم با ۷۵۰ دلار در گین ولت. به دلیل نیاز مالی تمایل دارم کل حساب رو با قیمت زیر ارزشش به فروش بذارم. در صورت تمایل برام تو تلگرام یا واتساپ پیام بذارین

صدف
صدف
2 سال قبل

سلام تقریبا دو ماه میشه که پس ورد حسابم و فرامو کردم و وقتی فورگت میزنم چیزی برای اکانت تلگرامم نمیاد کسی میدونه باید چیکار کنم؟

Milad
Milad
پاسخ به  صدف
2 سال قبل

تا اونجایی که من میدونم و شنیدم برای فراموشی رمز باید مبلغ ۴۰ دلار پرداخت کرد البته بازم بگم من شنیدم

شهلا
شهلا
پاسخ به  صدف
2 سال قبل

باید بری از طریق بات الن تلگرام اقدام کنی، تا دوباره برات رمز جدید بفرسته

احمد
احمد
پاسخ به  صدف
2 سال قبل

بله حتما ثبت میشه
باید اکانتتون رو به اون کیف پول متاماسکی که باهاش ثبت زدید وصل کنید و هش اون رو از متاماسک بیارید و در اکانت در قسمتی وارد کنید و سپس پیگیری میشه اگه اس می نداده احتمالا به کیف پول unqt تون توو داشبوردتون واریز میکنه و دوباره ثبت کنید این بار sp رو بهتون سریع نیده

اشکان
اشکان
پاسخ به  صدف
2 سال قبل

به من تو تلگرام پیام بده
که راهنماییت کنم فک کنم شرکت یه هزینه ای برای برگشت پسوردت بگیره
آیدی تلگراممه

مونا
مونا
پاسخ به  صدف
2 سال قبل

اگر به ربات تلگرام تو نمیاد به ربات بالاسری وصل هست بهشون بگید براتون کد روبفرسته

DAVID
DAVID
2 سال قبل

سلام وقت بخیر
اکانتهای من به حالت تعلیق دراومده علت چیست
لطفا راهنمایی میکنید

محمد
محمد
2 سال قبل

سلام لطفا واتس اپ پیام بده خریدارم.

زهره زنده
زهره زنده
2 سال قبل

سلام مامان من چن ماهه حساب داره و نمیتونه برداشت کنه لطفا راهنمایی کنید و یا یه شماره تماس بدید به من ممنون میشم

Karim khodadadi
Karim khodadadi
پاسخ به  زهره زنده
2 سال قبل

چی خریداری؟

علی
علی
پاسخ به  Karim khodadadi
2 سال قبل

سلام. تماس بگیرید که راهنمایتون کنم.

سمیرا کاویانی
سمیرا کاویانی
پاسخ به  علی
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر
ببخشید کسی میتونه در رابطه با کنسلی راهنماییم کنه ممنون میشم
الان 6 ماه میگذره که وارد یونیک فاینانس شدم راضی نیستم ازش

آیهان
آیهان
پاسخ به  سمیرا کاویانی
2 سال قبل

هیچ کس راضی نیست .‌منم راضی نیستم . شما رو کی ثبت نام کرده

مریم
مریم
پاسخ به  علی
2 سال قبل

سلام منم راهنمایی میخام تشکر

مسی
مسی
پاسخ به  زهره زنده
2 سال قبل

سلام من راضی هستم سوالی دارید درخدمتمم ایدی اینستا

غزل
غزل
پاسخ به  مسی
4 ماه قبل

راضی هستی بگو من حساب را بستم چطوری به پول برسم

Xman
Xman
2 سال قبل

میدونید دارید واسه یه شرکت کلاهبردار تبلیغ می کنید ؟ میخواید پلیس فتا رو در جریان قرار بدیم ؟

پرستو کاشانی
پاسخ به  Xman
2 سال قبل

با سلام و احترام. سایت ما نه تنها این شرکت بلکه هیچ شرکت دیگری را تبلیغ نمیکند. در این مقاله و سایر مقالات مرتبط بار ها به کلاهبرداری یونیک فایننس و فعالیت های آن اشاره شده است. مقالات آموزشی در جهت افزایش آگاهی کاربران ارائه می شود و تاییدی بر اعتبار یک پروژه و شرکت نیست. با تشکر از توجه شما.

Karim khodadadi
Karim khodadadi
پاسخ به  Xman
2 سال قبل

چی خریداری؟

علی
علی
پاسخ به  Xman
2 سال قبل

——تو دهنت تا نگی

آرتی
آرتی
پاسخ به  Xman
1 سال قبل

بله دروغ میگن پول مردم رو بالا میکشن خدا لعنتشون کنه

محمد
محمد
2 سال قبل

واقعا

بابک
بابک
2 سال قبل

سلام.یک حساب 1000 دلاری دارم با 580 دلار در گین ولت.حساب ویریفای شده.بلد نیستم برداشت کنم به همین خاطر میخوام بفروشم کسی هست پیام بده.

محمد باقر
محمد باقر
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر.
من سه ماه هست که تو سایت یونیک فایننس ثبت نام کردم و هرماه سود پولمو از طریق سرگروه دریافت کردم اما حالا میخوام خودم نقدکنم و مستقیم به حساب خودم بیاد ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

الناز
الناز
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر.
من سه ماه هست که تو سایت یونیک فایننس ثبت نام کردم و هرماه سود پولمو از طریق سرگروه دریافت کردم اما حالا میخوام خودم نقدکنم و مستقیم به حساب خودم بیاد ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

الناز
الناز
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر.
من سه ماه هست که تو سایت یونیک فایننس ثبت نام کردم و هرماه سود پولمو از طریق سرگروه دریافت کردم اما حالا میخوام خودم نقدکنم و مستقیم به حساب خودم بیاد ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

مسی
مسی
پاسخ به  الناز
2 سال قبل

سلام مگه متاماسک نداری ویدرا کن ادرس متاماسک بده میاد حسابتون

محمد
محمد
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر.
من سه ماه میشه تو سایت یونیک فایننس ثبت نام کردم و ماهانه سودنو از طریق سرکروه دریافت کردم اما حالا میخوام خودم نقد کنم و مستقیم پول به حساب خودم بیاد.ممنون میشم راهنماییم کنید

رامین
رامین
2 سال قبل

سلام من 500دلار دارم میخوام بفروشم کسی میخواد بهم پیام بده

محمد باقر
محمد باقر
پاسخ به  رامین
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر.
من سه ماه هست که تو سایت یونیک فایننس ثبت نام کردم و هرماه سود پولمو از طریق سرگروه دریافت کردم اما حالا میخوام خودم نقدکنم و مستقیم به حساب خودم بیاد ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

بابک
بابک
2 سال قبل

من یه اکانت 4000 دلاری وریفای هم نشده کسی میخواد پیام بده چون پول لازمم دارم این کار رو انجام میدم

مهسا_الف
مهسا_الف
پاسخ به  بابک
2 سال قبل

سلام وقت بخیر. ممنون از توضیحات خوب شما.
در خصوص تسویه و عدم تمدید حساب بعداز ۲سال چه مدارکی لازم هست و چطور باید اقدام کنیم؟ حساب احراز هویت هم شده.(( اگر پاسخ رو ایمیل هم بدید ممنون میشم))_ لیدرها برای ورود خوب توضیح میدن اما برای خروج غیبشون میزنه!

سینا
سینا
2 سال قبل

سلام ایا قبل از شش ماه اگه پولت رو برداشت منی سود رو از اصل پول کمک.میکنه؟

مجید
مجید
پاسخ به  سینا
2 سال قبل

ما دو ساله وارد شدیم راضی نیستیم .بزرگترین کلاهبرداری پانزی ایران یونیک فایننس .شرکتی که یک ساله پرداخت نداره و فقط از طریق ورودی سود سهامدارشو میده .نه از زوریخ خبری هست و نه حتی یک شماره تلفن و ایمیلی داره .فقط تاپ لیدرت جوابگو هست که الانم بیشترشون فرارین .از سایت محترم میخاهیم تبلیغ این شیادان رو نکنن .پرونده یونیک در همه جا از از اطلاعات ،اطلاعات سپاه و قوه قضاییه در جریان هست شاید به دردسر بیفتید .نیما طبری کوروش گران فرزین فردین فرد هما نور محمدی محسن درخشان ،نزدک زوریخ اتو ترید همش این چندتا شیادن ..فریب نخورید

محمد
محمد
2 سال قبل

سلام ،من توسط یکی از دوستان عضو یونیک شدم منتها چون اون موقع پول نداشتم گفت پونصدتا برات میزنم تو پول همون پونصدتارو بده …الان تو هیچکدوم از ولتام هیچ مبلغی نیست ولی یجا که اصطلاحن موجودیه قابل دسترسه زده پونصد …میخام بدونم اصلا اینکه پول تو ولت نباشه درسته یا چی؟ ممنون میشم راهنماییم کنین اینا ک فقط چرت تحویلم میدن

شراره
شراره
2 سال قبل

سلام.من پنج ماهه عضو شدم و تا الان هیچ سودی دریافت نکردم.از سر گروه هم سوال میپرسم چرت و پرت جواب میده .صبر کن ارز جدید بیاد و ….
در صورتی که کسایی و میشناسم که سر گروه شون بدون کم کردن یک هزار تومن هر ماه RC شونو نقد میکنن.
کسی هسن منو راهنمایی کنه؟
اصلا میشه سر گروه و عوض کرد ؟
لطفا اگر کسی میدونه جواب بده

KiarashMK
KiarashMK
پاسخ به  شراره
2 سال قبل

امکان تغییر لیدر وجود نداره اما امید به خدا تا حداکثر 2 ماه آینده مشکل نقد شوندگی کاملا بر طرف خواهد شد و مانند گذشته-که از بیت کوین برای برداشت ها استفاده میشد- در آینده برداشت با استفاده از توکن شرکت میسر خواهد شد. فردا 1 june عرضه اولیه توکن انجام میشه و بعد از آپدیت داشبورد و اضافه شدن توکن به صرافی ها برداشت ها مقدور میشوند.

مهسا_الف
مهسا_الف
پاسخ به  KiarashMK
2 سال قبل

سلام وقت بخیر. ممنون از توضیحات خوب شما.
در خصوص تسویه و عدم تمدید حساب بعداز ۲سال چه مدارکی لازم هست و چطور باید اقدام کنیم؟ حساب احراز هویت هم شده.(( اگر پاسخ رو ایمیل هم بدید ممنون میشم))_ لیدرها برای ورود خوب توضیح میدن اما برای خروج غیبشون میزنه!

فری
فری
پاسخ به  شراره
2 سال قبل

سر گروهت لاشیه، از ماه بعد توکن خود شرکت رو خودت میتونی برداشت کنی و تبدیل به اتریوم کنی

مهدی
مهدی
پاسخ به  شراره
2 سال قبل

بله
من

آیهان
آیهان
پاسخ به  شراره
2 سال قبل

یک ماه صبر کن .‌تازه میخوان ارز دیجیتالی کنند و میشه برداشت کرد

سید
سید
2 سال قبل

من میخوام حساب باز کنم ولی خودم میخوام سر گروه باشم آیا امکانش هست ، ؟ نمیخوام زیرشاخه کسی باشم

رضا
رضا
پاسخ به  سید
2 سال قبل

سلام ، فقط نگرشت رو عوض کن همه چیز درست می شه زیر مجموعه یعنی چه ؟
شما باید به واسطه شخصی وارد هر جایی بشی پس در هر کاری این روال هست،
اینجا مراحل مختلفی برای کار وجود داره .
اگه اطلاعتت بالا بره راهکارها رو یاد می گیری و درآمدت افزایش پیدا می کنه .
خوشحال می شم به شما وهمه عزیزانی که در پی زندگی ایده آلشون هستن کمک فکری کنم

آرزو
آرزو
پاسخ به  رضا
2 سال قبل

سلام من یه سوالی داشتم درمورد شرکت میشه منو راهنمایی کنید چطوری باشما ارتباط بگیرم ممنون میشم کمکم کنید

الناز
الناز
پاسخ به  آرزو
2 سال قبل

سلام دوست عزیزم منم چندتا سوال درمورد سایت یونیک فایننس دارم ممنون میشم راهنماییم کنید.

Karim khodadadi
Karim khodadadi
پاسخ به  آرزو
2 سال قبل

چی خریداری؟

سامینshar
سامینshar
پاسخ به  رضا
2 سال قبل

درود راهنمایی میخوام کسی هست به سوالاتم جواب بده ممنون…

علی
علی
پاسخ به  سید
2 سال قبل

باشماره . تماس بگیرید راهنمایی بگیرید
عصرها از 17 تا 23

مهدی
مهدی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید
یک اکانت دارم با 3175 دلار سرمایه بخوام بفروشم یا ببندم چجوری به پولم میتونم برسم؟

نیاز
نیاز
پاسخ به  مهدی
2 سال قبل

صبر کنید. توکن اومده. دیگه نهایتا یکی دو ماه دیگه راحت نقد می کنی

علی
علی
پاسخ به  مهدی
2 سال قبل

باشماره . تماس بگیرید راهنمایی بگیرید
عصرها از 17 تا 23

منیژه سعیدی
منیژه سعیدی
3 سال قبل

سلام شما تاکنون سود دریافت میکنید؟ چندماهه نتوستیم سودمون رو دریافت کنیم جریان رمز ارز اترنیوم و این چیزهاست لطفا راهنماییم کنید متشکرم

پورثانی
پورثانی
پاسخ به  منیژه سعیدی
2 سال قبل

سلام من تو یونیک هستم….بله توکن داره میاد صبر کنید

Zanko
Zanko
3 سال قبل

سلام خدمت دوستان
یونیک فاینانس، یه شرکت کاملا کلاهبرداری هستش،متاسفانه کلا کشور های جهان سومی گول این جور شرکت ها رو می خورند،خواهشا یه کم با دید باز تر و روشن تر به قضیه نگاه کنید.همش کلاه برداریه.این یه شرکت منحل شده در کشور سوئیس هست وحتی تمام سر دسته های این مجموعه دستگیر شدند.و الآن به روش های مختلف دارن سر مردم کلاه میگذارند. خودتون سواد دارین یه سرچی تو اینترنت انجام بدید کاملا متوجه خواهید شد.

سوران
سوران
پاسخ به  Zanko
2 سال قبل

بخوا که ری

مری
مری
پاسخ به  Zanko
2 سال قبل

پول دار شدن جیگر میخواد . هر کاری ریسک خوشو داره جیگر داری بیا پول ببر . یونیک به همه که پول نمیده الکی باید جیگر دار باشی کار کنی

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  مری
2 سال قبل

خب راست میگه اسکل چرت و پرت چیه میگی جیگر چی کشک چی کلاهبرداری تمام بیاره ما واردش شدیم دیگه نمی تونیم بیاییم بیرون هر روز یه بازی در میارن پس چرت نگو لطفا جیگر میخاد جیگر میخاد

شاکری
شاکری
3 سال قبل

سلام وقت بخیر من 10هزار دلار دارم می‌خوام بفروشم

محمد باقر
محمد باقر
پاسخ به  شاکری
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر.
من سه ماه هست که تو سایت یونیک فایننس ثبت نام کردم و هرماه سود پولمو از طریق سرگروه دریافت کردم اما حالا میخوام خودم نقدکنم و مستقیم به حساب خودم بیاد ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

آیسان
آیسان
3 سال قبل

من دارم میفروشم دلار هرچقدر باشه ۱۰۰۰تومنم ارزونتر میفروشم

Karim khodadadi
Karim khodadadi
پاسخ به  آیسان
2 سال قبل

چی خریداری؟

Ramin
Ramin
3 سال قبل

سلام من برای افتتاح حساب ۱۰۰۰ دلار میخوام کسی هست زیر قیمت بده خریدارم

محمد
محمد
پاسخ به  Ramin
3 سال قبل

سلام من یه اکانت ۱۰۰۰دلاری دارم برای فروش که ۱۵۰تا RCداره و۱۰۰دلارکه توکیف پولمه که به RCتبدیل نشد
قیمت برای فروش۲۵میلیون خریداری بسم الله

نظرپور
نظرپور
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

سلام وقتتون چطوری الان میشه برداشت کرد آخه درحال حاضر که همش میگن ارز دیجیتالی جدید‌……

محمود
محمود
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

سلام خریدارم

اوا
اوا
پاسخ به  Ramin
3 سال قبل

سلام من پسورد یونیک فایننسم فراموش کردم ریست میکنم میگه اطلاعات براتون فرستاده میشه ولی چیزی به ایمیلم نمیاد لطفا راهنمایی کنید

Kiarash.MK
Kiarash.MK
پاسخ به  اوا
2 سال قبل

تلگرامی که حسابتان را با آن لینک کردید چک شود.

مجی
مجی
پاسخ به  Ramin
3 سال قبل

در خدمتم چند میخای ؟

سارا
سارا
پاسخ به  Ramin
3 سال قبل

من با ۲۰ درصد تخفیف میدم‌ بهتون

علی مهاجری
علی مهاجری
پاسخ به  Ramin
3 سال قبل

سلام من RC دارم و دونه 25 میدم

رها
رها
پاسخ به  Ramin
3 سال قبل

من دارم

محمد
محمد
پاسخ به  Ramin
3 سال قبل

سلام وقت بخیر
بنده میتونم با ۱۰ میلیون ۱۰۰۰ دلار بهت بدم

حامد
حامد
پاسخ به  Ramin
2 سال قبل

سلام آره من ۱۰۰۰دلار دارم میخام بفروشمش،۵ماهه اومدم و ۳۰۰دلار هم سود توشه که درش نیاوردم کلن با سودش ۳۲ میلیون میفروشمش،

ارزو انصاری
ارزو انصاری
پاسخ به  Ramin
2 سال قبل

سلام بله من اکانت ۱۰۰۰ دارم میخای میفروشم

مهران
مهران
پاسخ به  Ramin
2 سال قبل

سلام من دارم اره زيرقيمت ميدم پول لازمم

علی البوغبیش
علی البوغبیش
پاسخ به  Ramin
2 سال قبل

من بهت زیر قیمت الان میدم

علی
علی
3 سال قبل

سلام ، خوشبینانه ، یه وت تو کانال یونیک گزاشتن مبنی بر حذف وریفای که بیش از ۱۳ هزار نفر تا حالا موافق بود . امیدوارم که وریفای رو بردارن تا مشکلات کمتر بشه.

محمد
محمد
3 سال قبل

سلام عالیه خداییش عالیه

ملیحه
ملیحه
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

غلط کرد هر کس گفت خوبه سر گروه ما دزد کثافت پول همه رو بالا کشید خدا لعنتش کنه سرطان بشه تو گلوش گیر کنه

Hadi
Hadi
پاسخ به  ملیحه
3 سال قبل

سلام برای شما حساب باز نکرد یعنی بارکد و شماره اسپیتون رو نداد این ایمیلم هست میتونم راهنماییتون کنم

sobhan
sobhan
پاسخ به  Hadi
3 سال قبل

آقا من سرمایه گذاری کردم وری فای هم شده اگه میشه من رو برای نقد کردن راهنمایی کنید.ممنون

کوثر
کوثر
پاسخ به  Hadi
3 سال قبل

سلام وقت بخیر من می‌خوام کنسلی بزنم چند وقت پولام برمیگرده به حساب
بعد اگه بخوام بانکی دولار خورد کنم از چ برنامه استفاده کنم

داریوش قنواتی
داریوش قنواتی
پاسخ به  کوثر
2 سال قبل

مشکل از سرگروهتونه

هادی
هادی
پاسخ به  ملیحه
3 سال قبل

بالا سریت دزدی کرده چه ربطی به شرکت داره… ماکه داره بهمون سود میده… توی دوماه من 32 ملیون سود کردم

سیمین
سیمین
پاسخ به  هادی
3 سال قبل

میشه بفرمایید چطور توی دوماه 32میلیون سود کردید با چقدر سرمایه

منیژه یعیدی
منیژه یعیدی
پاسخ به  هادی
3 سال قبل

سلام شما تاکنون سود دریافت میکنید؟ چندماهه نتوستیم سودمون رو دریافت کنیم جریان رمز ارز اترنیوم و این چیزهاست لطفا راهنماییم کنید متشکرم

Nahid
Nahid
پاسخ به  ملیحه
2 سال قبل

میتونم بپرسم سر گروهتون کیه و چه استانی ؟

محمد
محمد
پاسخ به  ملیحه
2 سال قبل

واقعا

Alireza alizadeh
Alireza alizadeh
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

آره خداوکیلی حرف نداره من خودم 20 هزار دلار سرمایه گذاری کردم تا اوایل تابستون هم ارز دیجیتال میزنه و میترکونه

آرتی
آرتی
پاسخ به  محمد
1 سال قبل

چی عالیه حروم لقمه از یونیک تعریف میکنی چرا از کاره کلاهبرداری تعریف میکنی

احمد کاویان مهر
احمد کاویان مهر
3 سال قبل

سلام من ۲ سال از سرمایه گذاریم گذشته و انصراف میخوام بدم و تمدید نکن اصل پولمو چطوری بگیرم کسی هست کمک کنه

ایران
ایران
پاسخ به  احمد کاویان مهر
3 سال قبل

چطوری سرمایه گذاری کردی ، سود کردی ، پولشو برداشت کردی، پولو اولیه رو واریز کردی ولی نمیدونی چطوری لغو قرار داد کنی

محمد
محمد
پاسخ به  ایران
3 سال قبل

لایک. چطور2سال یادداشتی سودبگیری حالا کنسلی بلد نیستی الانم به نظرمن کنسل نکن باش وادامه بده الان شرایط عالیه

توانا
توانا
پاسخ به  احمد کاویان مهر
3 سال قبل

تمدید نکنی پولی نمی دن .سه ماهه اکانتمو کلوز کردم مدارک: کامل فرستادم اما خبری نشد.
بعدشم الان همه اکانت ها وریفای کردن ولی دیگه نمیشه بیت برداشت کرد دارن از خودشون ی ارز الکی به اسم ایتریوم میسازن مثل ورد واید انرژی…….
فقط می تونی ارسی برداشت کنی و اینکه چون پایینس ها پولی به بالایی ها نمی دادن ترتیبی اتخاذ کردن ک مین ولت بالایی ها که خیلی سنگین شده با این طرح نقد شه .چون بالاتری ها فقط می تونن در صورت نیازتون به اکسپرت بهتون بدن
خیلی حیله گرن….فقط می خوان پول تو چرخه سیستمشون بممونه

محمد
محمد
پاسخ به  احمد کاویان مهر
3 سال قبل

سلام وقت بخیر تونستی سرمایه گذاری کنی دوست عزیز؟اگ نکردی ک میتونم کمکت کنم شمارم

At
At
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

سلام میشه بگی چطور بعد وریفای میشه برداشت کرد

سید مصطفی حسینی
سید مصطفی حسینی
پاسخ به  احمد کاویان مهر
3 سال قبل

بیا من بهت کمک میکونم چجوری پولتو پس بگیریواموزشت بدم کلوز اکانت بزنی بااین شماره تماس بگیرید

علی جوون
علی جوون
پاسخ به  سید مصطفی حسینی
3 سال قبل

شمارتونو بدید دوست عزیز

صفا
صفا
پاسخ به  سید مصطفی حسینی
3 سال قبل

سلام دوست عزیز شما راضی هستین ازاین شرکت …راستش مک فقط حدودا ده تومن تاپانزده تکمن دارم اگرمطمئن هست حساب بازکنم ؟ ممنون اگرراهنمایی کنیدویکساله میخوام

ف م
ف م
پاسخ به  سید مصطفی حسینی
3 سال قبل

سلام چطور؟

حسین
حسین
پاسخ به  سید مصطفی حسینی
3 سال قبل

درخواست برداشت کردم
۱ ساله هیچ خبری نیس

meysam
meysam
3 سال قبل

سلام. قصد دارم تو یونیک فاینانس سرمایه گذاری کنم اگر دوستی پیدا شه کمکم کنه خیلی خوشحال میشم
ای دی تلگرام اگه کسی مایل بود خوش حال میشم

آریا
آریا
پاسخ به  meysam
3 سال قبل

آیدی تلگرام و راه ارتباطی تو کامنت ها ثبت نمیشه عزیز
یعنی تو کامنت ها با هیچکی نمیتونید ارتباط برقرار کنید

امیره حدادی
امیره حدادی
پاسخ به  meysam
3 سال قبل

سلام دوست عزیز من عضو مجموعه یونیک فایناس هستم چه کمکی میتونم به شما بکنم

Amir
Amir
پاسخ به  امیره حدادی
3 سال قبل

سلام من ۴روزه ثبت نام کردم چطوری میتونیم پولمو بردارم وریفای هم شده

الناز
الناز
پاسخ به  امیره حدادی
2 سال قبل

سلام دوست عزیزم منم چندتا سوال درمورد سایت یونیک فایننس دارم ممنون میشم راهنماییم کنید.

زهره زنده
زهره زنده
پاسخ به  امیره حدادی
2 سال قبل

سلام مامان من چن ماهه حساب داره و نمیتونه برداشت کنه لطفا راهنمایی کنید و یا یه شماره تماس بدید به من ممنون میشم

سروه
سروه
پاسخ به  امیره حدادی
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیرمن میخوام سرمایه گذاری کنم تواین شرکت میشه راهنمایی کنیدخوبه یان؟

آرتی
آرتی
پاسخ به  meysam
1 سال قبل

کلاهبرداریه

گلی
گلی
3 سال قبل

سلام
من تازه عضو شدم با 500 دلار ولی میخام خارج بشم
کسی میتونه کمکم کنه؟

بهرام
بهرام
پاسخ به  گلی
2 سال قبل

تو رو خدا یه کم دانشتون رو تو زمینه ای که می‌خواهید فعالیت کنید بیشتر کنید،فقط به خاطر طمع و حرف دیگران وارد هیچ عرصه جدیدی نشین،چه بورس باشه،چه رمز ارز باشو هر فیلد دیگه ای

مجید
مجید
3 سال قبل

من یه اکانت 1000دلاری دارم وریفای هم شده میفروشم درضمن یونیک فایناس یه شرکت معتبره من آمارشو تو خود آمریکا درآوردم کلاهبرداری نیسن خودم دوتا دیگه اکانت دارم

فاطمه
فاطمه
پاسخ به  مجید
3 سال قبل

سلام من مبخوام کنسلی بزنم چطور پول پس میدن…و اینکه من هیچ ارتباطی با اپلاینم ندارم ..و میکن فقط ب صورت ارسی میدن خب‌ارسی رو‌چطور میشه نقد‌کرد. یه هفته دیکه هم قراردادم تمام میشع

امیر افشار
امیر افشار
پاسخ به  فاطمه
3 سال قبل

سلام من اکانتمو میفروشم ١٠٠٠ دلاری با ٦٠٠ دلار سودنن

محمود
محمود
پاسخ به  امیر افشار
3 سال قبل

سلام خریدارم

مینایی
مینایی
پاسخ به  مجید
2 سال قبل

با سلام
من هم می‌خوام خرید کنم و تو این سیستم سرمایه‌گذاری کنم لطفاً با بنده تماس بگیرید.

Ali
Ali
3 سال قبل

سلام ۱۰۰۰ دلار یک اکانت دارم میخوام بفروشم ؟

زرتشت
زرتشت
3 سال قبل

درود وقت همتون بخیر
من حدود ۱۴۰۰ دلار توی مین ولت دارم با قیمت ۲۴ هزار میفروشم هرکسی خواست من در خدمتم

رضوی
رضوی
پاسخ به  زرتشت
2 سال قبل

باسلام دوست عزیز من خریدارم

مسعود
مسعود
3 سال قبل

در هیچ بازار بورسی چه ایران چه امریکا نمیشه سود ثابت داد اونم ماهی شش درصد تا هشت درصد . احتمالا این پول بچه های پایینه که داره به بالایی ها میرسه داستان همیشگی هرمی . من خرید و فروش ها رو دیدم فاصله ش یک ساعت بود بعد میگه دوسال نمیتونی پول رو برداری خب معلومه کلا ه برداریه هر چند همه بگن سود گرفتیم چون پول ورودی های جدیده …

Ali
Ali
3 سال قبل

سلام ببخشید که شما با هر گروهی کراس هستین فقط باید از گروه خودتان نقد شود والسلام

کمالی
کمالی
3 سال قبل

سلام
اگر دلار مین ولت خرید دارین
منم دارم
این شماره تماسم

محمدعلی
محمدعلی
پاسخ به  کمالی
3 سال قبل

من عضو یونیک فاینانس هستم و اکیدا میگویم سرمایه‌گذاری نکنید که کلاه برداری است ابتدا که میخوان شمارا عضو کنن هزار وعده وعید میدن بعد میزنن زیرش برا نمونه اول میگن اگه نخوای زیر مجموعه بیاری ما دلارتونو به ریال نقد کرده بیست درصد کم میکنیم و ریال میدیم بعد چند وقت میگن نه حتما زیر مجموعه بیار ریال اونو بگیر دلار کیف پول خودتو براش سرمایه گذاری کن و این جوری به پولت برس یعنی حتی عدد های داخل ولت یونیک فاینانس براستی فقط عدد هستند نه دلار چون قابل دسترسی نیست چون سیستم به گونه ای هرمی است و گفته مثلاً ۱۵ نفر که عضو بیاری ۱۰۰۰دلار میگیری طرف هم برا رسیدن به ۱۰۰۰ دلار و جوایز دیگر که مدعی هستند ۵۰ هزار دلار هم داره،با این دروغ ها به منافع خودش فکر میکنه و دروغ و وعده های توخالی میده

stare
stare
پاسخ به  محمدعلی
3 سال قبل

خب شما خودت بزن تو ویدرو نقدش کن نقد کردن بلد نیستی ملت چیکار کنن والا

بهرام
بهرام
پاسخ به  stare
3 سال قبل

دقیقا

آرش
آرش
پاسخ به  stare
3 سال قبل

چجوری میشه ؟ به ما هم یاد بدین خب

سحر
سحر
پاسخ به  محمدعلی
3 سال قبل

من 14ماهه خرید سهام انجام دادم و هیییییچ مشکلی برای برداشت سودم از طریق بیت‌کوین نداشتم، این دفع آخرم با RC نقد کردم

الیاس
الیاس
پاسخ به  سحر
3 سال قبل

سلام من 100 دلار در RC نیاز دارم برای تمدید حساب م چون 2 سال م تموم شده و باید تمدید قرار داد کنم
کسی هست راهنمایی کنه؟

مهدی
مهدی
پاسخ به  الیاس
3 سال قبل

زنگ بزن بهت اموزش بدم دلار هم دارم زیر قیمت

Sheela
Sheela
پاسخ به  کمالی
3 سال قبل

لطفاً، لطفاً اگه کسی میدونه لیدر وقتی میخواد پول برات چنج کنه چرا 20% کم میکنه تورو خدا هر کس وارده توضیح بده

شهرام
شهرام
پاسخ به  Sheela
3 سال قبل

چون لیدرتون دکان باز کرده و چون میدونه شما راهی ندارید داره ۲۰ درصد از سود شما رو به جیب میزنه

کیمیا
کیمیا
پاسخ به  Sheela
3 سال قبل

هزینه صرافیه هر صرافی چنج رو بیست درصد کم میکن

محسن
محسن
پاسخ به  کیمیا
3 سال قبل

با کدام صرافی ها قرارداد داره که بشه گین ولت رو مستقیم نقد کرد اگر بگی ممنون

مینا
مینا
پاسخ به  Sheela
2 سال قبل

۱۰ درصد کارمزد صرافیه لیدر شما ۱۰ درصدم واسه خودش برمیداره فک کنم

نیاز
نیاز
پاسخ به  Sheela
2 سال قبل

در واقع این لیدر نیست که 20 درصد کم می کنه. این 20 درصد مالیات انجام این چنج هست که از حساب لیدر به خاطر شما کسر میشه. شما باید اونو به لیدر پرداخت کنی چون مالیات کار شماست

حامد
حامد
پاسخ به  کمالی
2 سال قبل

سلام آره من ۱۰۰۰دلار دارم میخام بفروشمش،۵ماهه اومدم و ۳۰۰دلار هم سود توشه که درش نیاوردم کلن با سودش ۳۲ میلیون میفروشمش

علی
علی
3 سال قبل

سلام،بعداز دوسال میشه قطع کرد؟ یا حتما باید تمدید کرد؟

Hamid
Hamid
پاسخ به  علی
3 سال قبل

اگر دنبال جایی برای سرمایه گذاری مطمعن و با بازده خوب میگردید به ادرس اینیستا من مراجعه کنین حتما چنتا سایت خوب معرفی میکنم نه مثل اینجا کلاهبرداری باشه میتونید برداشت روزانه داشته باشید بدون سقف برداشت یا واریز.

Saber
Saber
پاسخ به  Hamid
3 سال قبل

سلام ممکنه آدرس اینستا بدید

قبادی
قبادی
پاسخ به  Hamid
3 سال قبل

سلام آدرس اینستای خود را بدهید

قبادی
قبادی
پاسخ به  Hamid
3 سال قبل

این شرکت کلاهبردار است من پنج هزار گذاشتم و فقط یک و نیم تومن گرفتم و دیگر هیچ.حتی نمی توانم وارد حسابم بشم حتی نمی توانم سودی رو که می گن ببینم پنج هزار دلارم را که تمام دارایم بود با این وضعیت بی حد خراب زندگی و سلامت را خوردن۰

حامد
حامد
پاسخ به  Hamid
3 سال قبل

سلام بی زحمت آدرس اینستا تونو برام بفرستید

علی
علی
پاسخ به  Hamid
3 سال قبل

سلام وقت بخیر- آدرس اینستگرام رو میدین

Unique Finance
Unique Finance
3 سال قبل

فروش جایگاه 9000 دلاری
به قیمت 5000 دلار تقریبا نصف قیمت
با ویداری صفر یعنی اصلا ویدرا زده نشده
و توتال اینکام بسیار پایین یک برابر هم نرسیده
اکانت مشابه اکانت صفر چون هم توتال اینکام پایینه
هم ویدرا زده نشده

Hossien
Hossien
پاسخ به  Unique Finance
3 سال قبل

سلام خریدارم

Unique Finance
Unique Finance
پاسخ به  Hossien
3 سال قبل

اینجا آیدی تلگرام شماره تماس هر چی میذاری پاک میکنن
نمیشه ارتباط گرفت
یه اکانت 8000 دلاری هم دارم با توتال زیر یه برابر و ویدرای صفر
اونم میدم 100 تومن یعنی میفته 3800 دلار یا کمتر اگه اشتباه نکنم یه راه ارتباطی پیدا کنید

سارا
سارا
پاسخ به  Hossien
3 سال قبل

من دو اکانت برای فروش دارم ایمیل بزنین به
دو اکانت وریفای شده و سود در گین ولت هست .

مجتبی هاشمی
مجتبی هاشمی
3 سال قبل

با سلام خدمت دوستان عزیز یونیک کلاه برداری نیست و کاملا قانونیه و سود هم میده ولی در مورد لیدرها باید بگم متاسفانه خیلی غالطاقن و همش آدم رو می پیچونند که البته این مختص یونیک نیست در تمامی کارهای شبکه ای این موضوع صادقه و تک و توک لیدر خوب و صادق و دلسوز میشه پیدا کرد بنده هم ۱۸۰۰ دلار تو مین ولت دارم هرکی خواست زیر قیمت می فروشم در خدمتم.

ماهان،
ماهان،
پاسخ به  مجتبی هاشمی
3 سال قبل

سلام
من خریدارم .
لطفا شماره تلفن .

محمد
محمد
پاسخ به  ماهان،
3 سال قبل

سلام،منم ۵۰۰ دلاری در مین ولت دارم،اگر خریدارین پیام بدین،

حامی
حامی
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

خب شما که میگید پاداش گرفتن ومعرفی کردن غیر قانونی هست …یه سوال دارم ازتون اگه بگید توی فلان فروشگاه اگه ۵تا روغن بخری یکی بهت مجانی میده خدا شاهدی به همه ی فامیلت نمیگی؟!!!!!

وحید
وحید
پاسخ به  مجتبی هاشمی
3 سال قبل

داداش اگه تو هم کلاهبردار نبودی به نصف قیمت فروشنده نبودی

نیاز
نیاز
پاسخ به  وحید
2 سال قبل

توعم اگه پول لازم بودی، به یک چهارم قیمت هم راضی میشدی، داناااااا

قدیربهلولیان
قدیربهلولیان
پاسخ به  مجتبی هاشمی
3 سال قبل

سلام.من اکانتم روبعددوسال کنسل کردم ومیخوام پولموبرداشت کنم.میگه بایدمدارک ارسال کنی تاپولت نقدبشه.هیچ آدرسی هم نذاشته.به کجابایدبفرستم.حسابمم بسته ست ونود روزهم بیشترمهلت ندارم.چکارکنم.لطفاراهنمایی کنیدیااگرکسی رومیشناسیدشماره بدین ازش راهنمایی بگیرم‌.من مشهدهستم

سجاد
سجاد
پاسخ به  مجتبی هاشمی
3 سال قبل

ادرست کجاست

آرتی
آرتی
پاسخ به  مجتبی هاشمی
1 سال قبل

کلاهربدرایه محض

محمد
محمد
3 سال قبل

من خودم الان دقیق ۱۳ ماه و چهار روز است که با حرف ی بظاهر دوست سرمایه گذاری کردم هنوز وری فای نشدم هر دفعه به ی دلیل . توصیه میکنم پولتونو اینجور جاها نیارن . درسته ماهی نزدیک ۶۰ دلار سود می ریزه ولی چه فایده فقط میتونی تماشا کنی و نمی تونی برداری

محمود
محمود
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

عزیزم نمیشه یاطمع کردی؟باید بفرستی برای کسی با کسر کارمزد برات ریال ارسال میکنه

امیر
امیر
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

بزن به من برات نقدش کنم

فاطمه داوری
فاطمه داوری
پاسخ به  امیر
3 سال قبل

سلام خوبی.من ۷۰۰ دلار دارم .میخای

محمدعادل سلطانی
محمدعادل سلطانی
پاسخ به  امیر
3 سال قبل

من دوهزارتا دارم طالبی خبر بده

sajad
sajad
پاسخ به  امیر
3 سال قبل

من ۱۰۰۰ دلار دارم کسی میتونه نقدش کنه

خسرو
خسرو
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

من هم چهارماهه وریفای نشدم براشون پیام دادم تهدیدکردن اگرتکراربشه جریمه حساب میشوی .

مسعود
مسعود
3 سال قبل

اکانت وریفای نشده دارم و قصد فروش دارم اگه کسی خواست تماس بگیره به قیمت خوبی میفروشم .