دیلیت اکانت تلگرام یا موبوگرام

دیلیت اکانت تلگرام یا موبوگرام در گوشی های اندروید و آیفون چگونه است؟

پیام رسان محبوب تلگرام، قابلیت های بسیار زیادی نسبت به پیام رسان های مطرح دیگر دارد که هر کسی را جذب خودش می کند و زمانی هم که این را نصب کنید، معمولا هیچ گاه به فکر دیلیت اکانت تلگرام یا همان حذف حساب کاربری خود در پیام رسان تلگرام نخواهید افتاد. البته این به این معنا نیست که هیچ گاه ممکن نخواهد بود که به سراغ حذف اکانت تلگرام خود بروید. دیلیت اکانت تلگرام یا موبوگرام مزایای بسیاری دارد که از جمله آن پاک کردن تمامی اطلاعات و داده های اکانت تلگرام یک شماره سیم کارت خاص است که می تواند در مواقعی، کاری به شدت ضروری به نظر برسد. در ادامه اما قصد داریم تا روش رسمی و اصولی دیلیت اکانت تلگرام از طریق وبسایت آن و همچنین استفاده از برنامه کاربردی دستیار تلگرام را آموزش دهیم که به شما کمک می کند تا در چند مرحله ساده اکانت تلگرام خود را حذف کنید. این آموزش برای گوشی های موبایل و تبلت های اندروید و iOS یکسان است و همچنین شامل پیام رسان موبوگرام که مشابه ایرانی این پیام رسان است نیز می شود.

دیلیت اکانت تلگرام یا موبوگرام چه کاربردی دارد؟

پس از این که به جمع کاربران پیام رسان تلگرام پیوستید، به دلایل مختلفی ممکن است که به فکر دیلیت اکانت تلگرام یا موبوگرام خود بیافتید. برخی از مزایای استفاده از قابلیت دیلیت اکانت تلگرام و موبوگرام به شرح زیر است.

  • حذف تمامی اطلاعات شامل پیام ها، مخاطبین و… اکانت تلگرام و موبوگرام
  • از بین رفتن حساب کاربری شما در کانال های تلگرام و گفتگویی های اخیر
  • از بین رفتن مشخصات حساب کاربری پس از دیلیت اکانت تلگرام یا موبوگرام
  • شروعی دوباره بدون هر گونه سابقه و تاریخچه فعالیت

توجه داشته باشید که پس از دیلیت اکانت تلگرام یا موبوگرام هیچ راه برگشتی یا بازیابی اکانت تلگرام وجود ندارد. تمامی پیام ها و اطلاعات تلگرام شما برای همیشه حذف می شوند.

برنامه دیلیت اکانت تلگرام یا موبوگرام (دستیار تلگرام)

دستیار تلگرام نام برنامه ای کاربردی برای گوشی و تبلت های اندرویدی است که با دانلود و نصب آن می توانید از خدمات متنوع کار با تلگرام از جمله آن دیلیت اکانت تلگرام استفاده کنید.

پس از نصب این برنامه، طی مراحلی از شما درخواست می شود تا در ابتدا شماره تلفنی که قصد دیلیت اکانت آن را دارید وارد کنید، سپس حساب تلگرام شماره وارد شده، یک کد تایید درخواست فرستاده می شود.

محیط برنامه دستیار تلگرام
محیط برنامه دستیار تلگرام

می بایست این کد را در برنامه دستیار تلگرام وارد کنید و گزینه “تایید” را بزنید. سپس منتظر بمانید تا پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن دیلیت اکانت تلگرام یا موبوگرام دریافت کنید.

حالا اکانت تلگرام یا موبوگرام شما در سریع ترین زمان ممکن حذف شده است.

برنامه دستیار تلگرام همچنین آخرین ایموجی ها و استیکر ها را برای شما می فرستد.

دیلیت اکانت تلگرام یا موبوگرام از طریق وبسایت رسمی تلگرام

اما روش اصلی حدف اکانت تلگرام یا موبوگرام، استفاده از وبسایت رسمی تلگرام است. برنامه دستیار تلگرام از روش مشابهی با وبسایت رسمی تلگرام استفاده می کند و فقط با توجه به این که مراحل دیلیت اکانت تلگرام یا موبوگرام در سایت رسمی به زبان پارسی نیست، بسیار می توانند به شکلی راحت تر از برنامه به جای وبسایت رسمی استفاده کنند.

به این منظور کافی است تا وارد صفحه رسمی تلگرام برای دیلیت اکانت شوید. روی دکمه زیر کلیک کنید.

Telegram Account Deletion

پس از وارد شدن به صفحه رسمی تلگرام همانند تصویر و مشابه برنامه دستیار تلگرام از شما خواسته می شود تا شماره تلفنی که قصد دیلیت اکانت آن را دارید، را وارد کنید.

ورود برای حذف اکانت تلگرام
ورود برای حذف اکانت تلگرام

سپس می بایست روی گزینه Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید. در این مرحله تلگرام یک پیام برای شما می فرستد که نمونه آن در تصویر نیز وجود دارد. در این پیامی کدی برای شما فرستاده شده که می بایست آن را در صفحه رسمی تلگرام وارد و سپس Sign in را انتخاب کنید.

مرحله آخر حذف اکانت
مرحله آخر حذف اکانت

در محله آخر از شما خواسته می شود تا علت دیلیت اکانت را به تلگرام بگویید که البته می توانید بدون وارد کردن دلیلی بر روی گزینه Done کلیک کنید. در نهایت با کلیک بر روی گزینه Delete my account تایید کنید که قصد حذف اکانت تلگرام خود را دارید.

پیشنهاد می کنیم با پاسپورت تلگرام که روشی جدید در TON برای احراز هویت کاربران است، آشنا شوید!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments