تبدیل آلت کوین به بیت کوین

اسپنسر بوگارت : آلت کوین های خود را بفروشید و بیت کوین بخرید

اسپنسر بوگارت، سرمایه گذار ریسک پذیر بلاکچین، دو روز پیش به سی ان بی سی گفت که جدای از افت قیمت های اخیر، بیت کوین همچنان پر فروش باقی می ماند. او همچنین گفت که این ارز رمزپایه تا پایان امسال به حجم معامله “حداقل” بالای 10,000 دلار می رسد.

آقای بوگارت شریک کمپانی سرمایه گذاری Blockchain Capital است و گفته می شود اولین تحلیلگر وال استریت است که بیت کوین و زنجیره بلاک را با نوشتن گزارش هایی مورد پوشش قرار داده است.

بیت کوین سه هفته است که به خود افت دیده است و سی ان بی سی در مصاحبه خود می گوید این “طولانی ترین خط افت از سپتامبر سال 2017 است”. جدای از این موضوع، آقای بوگارت پیش بینی خوشبینانه ای برای طولانی مدت کرد و در این باره گفت :

تئوری های بلند مدت بسیار شفاف است… نهادینه شدن بیت کوین قطعا اتفاق میافتد… هر بانک بزرگی در تلاش است تا در این فضا دستی داشته باشد. می خواهد ارائه بیت کوین به مشتریانشان باشد یا یک پلتفرم محدود به خود یا حتی ایجاد یک محیط معاملاتی.

بوگارت به این نکته اشاره کرد که بسیاری از آلت کوین ها “قیمت غیر واقعی دارند” و “وضعیت آن ها مشخص نیست”. او افزایش تعداد ICO ها در اواخر سال 2017 و اوایل سال 2018 را با رواج استفاده از اینترنت در اوایل دهه 2000 را یکی دانست و هشدار داد که بسیاری از توکن های ارز رمزپایه “زیادی وعده می دهند و کمتر تحقق می یابد”.

بوگارت گفت اگر به او باشد، آلت کوین هایی مانند کاردانو، ترون، آیوتا و نئو را می فروشد اما اتریوم، ریپل، بیت کوین کش و ای او اس را نگه می دارد.

او گفت، “نگاه من به اتریوم در بلندمدت مثبت است”. با این وجود او اشاره کرد که اتریوم در حال حاضر “پتانسیل کاهش قیمت” را دارد چرا که توکن هایی “با قیمت غیر واقعی” در این پلتفرم ساخته شده اند و این احتمال را داد که آینده اتریوم همبستگی نزدیکی با آینده گسترش فضای ICO دارد.

بوگارت همچنین اشاره کرد که این اولین بازی است که بازار به شکلی بدبینانه تثبیت پیدا می کند ولی هیچکس آن را “پایان بیت کوین” نمی داند.

او همچنین به این نکته اشاره کرد که آشفتگی در حال وقوع در بخش مالی سنتی، مانند بحران ارز بین المللی اخیر، باعث می شود تا کاربرد بیت کوین افزایش پیدا کند.

آیا ممکن است معاملات بیت کوین کاهش پیدا کند؟ احتمالا. ولی آیا فکر می کنم که از الان تا سال آینده بیشتر می شود؟ قطعا… من می توانم شرط ببندم که قیمت بیت کوین امسال حداقل بالای 10,000 دلار خواهد بود.

به نظر می رسد روند منفی در بازار ارز های رمزپایه فعلا ادامه داشته باشد، در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین با قیمت زیر 7,400 دلار معامله می شود که 2.5 درصد در طی 24 ساعت گذشته افت داشته است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments