کارت های uphold

دبیت کارتی با قابلیت پشتیبانی از تمام دارایی ها

پلتفرم پرداخت دیجیتال Uphold دبیت کارت جدیدی منتشر کرده است که به کاربران این امکان را می دهد که با تبدیل ارز های دیجیتال هزینه های کالاها را پرداخت کنند. دبیت کارت های جدید که قابلیت استفاده از چند نوع دارایی را دارند به کاربران ایالات متحده اجازه می دهند که موجودی خود را به مستر کارت های مرتبط با آن منتقل کنند. یکی از نمایندگان Uphold در مصاحبه ای با کوین تلگراف گفت که هرکجای دنیا که مسترکارت پذیرفته شود، آنها می توانند از این کارت های دبیت استفاده کنند.

کاربران ایالات متحده می توانند هم اکنون این کارت ها را از پیش سفارش دهند. این کارت از 24 رمز ارز، 27 ارز فیات و چهار فلز پشتیبانی می کند.

Upholod یک پلتفرم دارایی دیجیتال است که کاربران آن می توانند دارایی دیجیتال، ارز های فیات و کالاها را خریداری، فروش و یا خرج و نگهداری کنند. Uphold اولین شرکتی است که که اجازه می دهد یک کارت چندین نوع دارایی را پوشش دهد و امکان تبدیل دارایی های دیجیتالی و فیات به منظور نقد کردن و استفاده در فروشگاه را فراهم نموده است.

اگر کارت دبیت خود را به هر برنامه ای متصل کنید می توانید دارایی خود را بلافاصله به طلا، نقره، دلار و یا هر چیز دیگری خرج کنید. این واقعا باعث صرفه جویی در زمان می شود.

Uphold همچنین هیچ هزینه ارزی در این روند دریافت نمی کند. نماینده این شرکت اعلام کرده است که:

ما حقیقتا به دنبال انعکاس و تکمیل ویژگی های کیف پول خود هستیم و می‌خواهیم کاربران در هر لحظه به هرچیزی در این کیف پول دسترسی داشته باشند. فعالیت های ما محدود به مرزها و ارزهای خارجی نخواهد بود.

اگرچه استفاده از دارایی های دیجیتال در چنین سیستمی منطقی به نظر می رسد اما ممکن است تعجب کنید که در چنین کیف پولی بتوان سرمایه خود را حتی به طلا نگهداری کرد. نماینده این شرکت اعلام کرده است که ما کسانی را داریم که حتی اگر کاربران تصمیم بگیرند موجودی طلای خود را در خانه نگهداری کنند، طلای مورد نظر آنها درب منزل تحویل داده می شود. کیف پول uphold به کاربران اجازه می دهد که خود تصمیم بگیرند کدام دارایی خود را دوست دارند خرج کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments