خرید ارز دیجیتال با مرورگر اپرا

خرید ارز دیجیتال از طریق مرورگر اپرا (opera)

وقتی صحبت مرورگر های بزرگ اینترنت به می شود، در بین 5 مرورگر برتر، نام اپرا وجود دارد. حدود سه ماه پیش خبر کیف پول اتریوم مرورگر اپرا در صدر خبر ها مطرح شد. اکنون در یک اقدام متفاوت، اپرا امکان خرید ارز دیجیتال را برای کاربران گوشی موبایل خود فراهم کرده است.

اپرا یک مرورگر وب رایگان و متن‌ بسته وب و نرم‌افزاری اینترنتی با دارا بودن حدود دو درصد کاربران اینترنت است که شرکت نرم‌ افزاری اپرا آن را توسعه داده‌ است.

این مرورگر برای کاربری‌ های عمومی اینترنتی نظیر نمایش وبسایت‌ ها، دریافت و ارسال نامه‌ های الکترونیکی، مدیریت ارتباطات و خواندن فید های وب مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اپرا برای کاربرد بر روی رایانه‌ های شخصی، تلفن‌ های همراه و تبلت‌ ها به طور رایگان عرضه می‌ گردد.

شرکت نروژی اپرا که حدود 320 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد، پس از کسب عنوان اولین مرورگر مجهز به کیف پول دیجیتال، اکنون امکان خرید ارز رمز پایه را نیز دارد. این خدمت جدید با همکاری صرافی سیفلو (Safello) در این اپلیکیشن قرار گرفته است. سیفلو یک صرافی سوئدی است که از سال ۲۰۱۳ در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت دارد.

ما بر این باوریم که گام مهم بعدی برای ارزهای دیجیتال با استفاده از آن و گسترش دامنه مشتریان اجرایی می‌شود. به همین دلیل، خرید و فروش ارزهای دیجیتال و نیز استفاده از آنها باید ساده شود.

چارلز همل
مدیر ارز های دیجیتال مرورگر اپرا

شهروندان نروژی، سوئدی و دانمارکی می توانند با ارائه شناسه ملی خود، فرآیند احراز هویت را به انجام رسانند. نکته برجسته در همکاری صرافی سفلو با مرورگر اپرا، تمرکز بر سرعت انجام خرید است. هدف این شرکت این است که خرید ارز دیجیتال مورد نظر مشتری طی کمتر از ۱ دقیقه به انجام رسد. که البته اپرا به این هدف دست یافته است. همچنین کاربران می‌ توانند پرداخت خود را با کارت‌ های نقدی، کارت‌ های اعتباری و نیز واریز وجه به انجام رسانند.

برای دسترسی به این مرورگر کافیست به گوگل پلی استور مراجعه کنید و نسخه اندرویدی آنرا نصب نمایید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments