جزئیات هک صرافی بایننس

جزئیات بیشتر درباره هک صرافی بایننس منتشر شد

نشریه Block دیروز در خبری منتشر کرد که تمامی چیزی که از هک صرافی رمزارز بایننس بدست هکر ها رسیده است به 7 آدرس منتقل شده است.

در نتیجه این نفوذ حدود 7,074 بیت کوین که ارزشی نزدیک به 42.8 میلیون دلار داشته است از کیف پول آنلاین این صرافی به سرقت رفته است.

این تراکنش 44 خروجی داشته است که 21 مورد از آن آدرس های بومی SegWit بوده اند و این آدرس ها 99.97 درصد از مبلغ به سرقت رفته را دریافت کرده اند.

بنابر گفته Block، اعتبار به سرقت رفته از 44 آدرس سپس به 7 آدرس منتقل شده است که 6 مورد از این آدرس ها 1,060.6 بیت کوین از این سرقت را در خود نگهداری می کنند، در حالی که یکی از دیگر 707.1 بیت کوین در خود دارد.

مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو کنفرانس زنده دیروز خود را صرف بررسی نگرانی های جامعه درباره این هک کرد و درباره ایده بازسازماندهی بلاک چین بیت کوین صحبت کرد.

دو روز پیش هم 8 نفر در اسپانیا به جرم انجام پولشویی در قالب استفاده از رمزارز دستگیر شدند.

اوایل هفته هم اقتصاد دان و برنده جایزه نوبل آمریکایی، ژوزف استیگلیتز موضع منفی خود در برابر رمزارز ها را تکرار کرد و گفت که فکر می کند باید رمزارز ها را متوقف کنیم.

مدیر عامل بایننس اخیرا حرف هایی درباره بازیابی بیت کوین به سرقت رفته گفته است از جمله بازسازماندهی بلاک چین بیت کوین که کمی بعد حرف خود را پس گرفت.

در این صورت به نظر نمی رسد فعلا راهکاری عملی برای بازگردانی این مبالغ به بایننس وجود داشته باشد.

دیدگاه شما درباره این اتفاق چیست و فکر می کنید بایننس قرار است با این موضوع چگونه برخورد کند و چه راهکار هایی برای پیگیری این هک دارد؟

نظرات خود در این باره را ما از طریق فرم ارسال دیدگاه پایین همین صفحه در میان بگذارید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
جورج
جورج
4 سال قبل

دروغ محضه…هک کردن یه موسسه یا بهتر یه بانک که این مقدار بیت کویین در خودش داره به ارزش تقریبی ۵۰میلیون دلار سرمایه می‌تونه یه حقه ی کثیف باشه…حالا هر کی بیت کویین داره بیاد بفروشه و بازار دوار کمبود بیت کویین شه،حالا یخ ساز و کار دیگه راه میندازن و علاقه کندان دوباره باید برن بیت کویین و از همین آقایون بخرن.جالبه نه،،،،،وخیلییی پیش بینی های دیگه

پیر مرد
پیر مرد
4 سال قبل

سلام . من فکر میکنم خودشون پول رو دزدیدن و میگن هک شده . خیلی سخت نیست که با یه دروغ بتونن 7000 بیت به جیب بزنن