ثبت نام در صرافی Bitfinex

چگونه در صرافی Bitfinex ثبت نام کنیم؟

بیتفینکس یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال دنیاست که حجم معاملات بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. کارمزد پایین تراکنش در بیتفینکس، این صرافی را منحصر به فرد کرده است. هرچند حاشیه های این صرافی کم نیست اما همچنان ثبت نام در Bitfinex برای کاربرانی که در دنیای ارز های دیجیتال فعالیت می کنند، به عنوان یکی از نیازمندی های اولیه در نظر گرفته می شود.

صرافی Bitfinex قدمت نسبت طولانی دارد. این صرافی از سال 2012 فعالیت خود را شروع کرده و هر سال توانسته مشتریان بیشتری را جذب کند. این صرافی ویژگی های منحصر به فردی دارد که از دیگر صرافی ها متمایز می شود.

  • کارمزد پایین
  • پشتیبانی از Tor
  • محیط چند زبانه
  • کارمزد پایین
  • پشتیبانی از صدها ارز دیجیتال و فیات
  • رابط کاربری با قابلیت تنظیم
  • مراحل احراز هویت آسان

از ویژگی های برجسته Bitfinex است. در کنار تمام این ویژگی های مثبت، این صرافی حاشیه های منفی نیز داشته است. پشتیبانی بیش از حد بیتفینکس از تتر، سبب شده است که عده زیادی بر این باور باشند که سرمایه گذاران و مدیران صرافی بیت فینکس و تتر مشترک هستند. این در حالی است که برخی مقامات قضایی، تتر و بیتفینکس را به دستکاری قیمت بیت کوین محکوم کرده اند. این اتهامات از عدم شفافیت در اطلاعات مالی صرافی حاصل شده است.

با تمام این موارد هنوز بیتفینکس یکی از بهترین گزینه ها برای کاربران محسوب می شود و نحوه ثبت نام در Bitfinex برای بسیاری سوال برانگیز بوده است. ما در این پست قصد داریم با جزییات به شما آموزش دهیم که چگونه در این صرافی ثبت نام کنید.

چگونه در صرافی Bitfinex ثبت نام کنیم؟

  1. ورود به سایت

    به سایت بیتفینکس به آدرس Bitfinex.com مراجعه کنید. سپس بر روی گزینه “Sign Up” کلیک کنید.ثبت نام در Bitfinex

  2. ثبت مشخصات

    یک یوزرنیم برای خود انتخاب کنید. آدرس ایمیل خود را وارد کنید. تنظیم منطقه زمانی (Time Zone) را بر روی ایران انجام دهید. کپچا را وارد کرده و بر روی “Open account” کلیک کنید.درج مشخصات در بیتفینکس

  3. وریفای کردن حساب

    پس از اتمام مرحله فوق، شما می توانید بلافاصله از بیتفینکس استفاده کنید. برای شروع فعالیت در بیتفینکس نیاز به تاییدات بیشتر هویت نیست. شما با درج همین میزان از اطلاعات می توانید به حساب خود ارز دیجیتال واریز کرده و بالافاصله معاملات خود را انجام دهید.
    با این حال اگر بخواهید ارز های فیات به حساب خود واریز کنید، باید تایید KYC را که شامل ارسال اسکن مدرک هویتی عکس دار که دولت صادر کرده است را انجام دهید. برای استفاده از تتر و دیگر استیبل کوین ها نیز تایید KYC ضروری است. برای تکمیل KYC باید شرایط زیر را داشته باشید:
    – حداقل 18 سال داشته باشید.
    – شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس محل سکونت معتبر داشته باشید.
    – مدرک شناسایی معتبر عکس دار مانند کارت شناسایی ملی، گواهینامه رانندگی، کارت اقامت، کار و … ارسال کنید. شما باید دو مدرک شناسایی عکس دار ارائه کنید. اگر دو مورد مدرک شناسایی معتبر ندارید می توانید فقط یک مدرک شناسایی ارسال کنید. سپس با تیم پشتیبانی بیتفینکس تماس بگیرید و درخواست احراز هویت از طریق تماس تصویری اسکایپ نمایید.
    – یک اظهارنامه بانکی که نام شما در آن به عنوان دارنده حساب قید شده است،ارسال کنید. اولین واریز شما به Bitfinex باید از این حساب بانکی باشد.
    – یک مدرک برای اثبات آدرس ارسال نمایید.

روش های واریز وجه به صرافی Bitfinex

اگر مراحل KYC را تکمیل کرده باشید می توانید با واریز ارزهای فیات و یا رمز ارز ها، ترید خود را در بیتفینکس انجام دهید. اگر KYC را فعال نکردید، می توانید فقط واریز وجه را با ارز های دیجیتال انجام دهید.

ارز های قابل پذیرش در Bitfinex عبارتند از :

واریز وجه به بیتفینکس هیچ کارمزدی ندارد مگر اینکه از طریق انتقال بانکی (Bank wire transfer) پولی را واریز کنید. در این مورد شما باید 0.1 درصد از کل مبلغ واریزی را به عنوان کارمزد واریز نمایید. البته حداکثر کارمزد 20 دلار برای هر wire transfer خواهد بود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
3 سال قبل

سلام وقت بخییر
الان بیتفینکس کاربران ایرانی رو ممنوع کرده
چجوری میتونیم این ممنوعیت رو دور بزنیم و بیتفینکس استفاده کنیم؟؟

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

با سلام و احترام خدمت شما.
تنها باید با اطلاعات و هویت خارجی ثبت نام کنید.

مجتبی
مجتبی
3 سال قبل

سلام و عرض ادب هر کاری میکنم گذر واژه قبول نمیکنه

حسین منفرد
حسین منفرد
4 سال قبل

سلام من نرم افزار Bitfinex رو‌ثبت نام کردم ولی نمیتونم فاکتور دوم رو‌فعال کنم میشه راهنمایی کنید ممنون