ابلان ماسک و افزایش دوباره قیمت دوج کوین

تاثیر مثبت ایلان ماسک، بار دیگر بر افزایش قیمت دوج کوین

پس از اعلام حضور مدیر عامل تسلا در برنامه تلویزیونی Saturday Night Live، دوج کوین (DOGE) که بار ها مورد توجه و خطاب ایلان ماسک واقع شده، به نظر شاهد صفحه جدیدی در تاریخ  قیمت خود می باشد.

در یک توییت منتشر شده در چند ساعت پیش، ایلان ماسک خود را با نام “The Dogefather” توصیف کرد و در ادامه به حضور در برنامه محبوب تلویزیونی آمریکایی Saturday Night Live در 8 ماه مه (18 اردیبهشت) اشاره کرد.

توییت ایلان ماسک

ایلان ماسک به صدور بیانیه های مرتبط با دوج کوین در فضای مجازی و تاثیر گذاری بر قیمت آن شهرت دارد. موضوعی که شامل حال بیت کوین (BTC) هم می شود.

همین توییت ایلان ماسک، یک سناریو آشنا را به وجود آورد و آن هم افزایش قیمت دوج کوین درست پس از انتشار توییت او بود که تا 20 درصد قیمت DOGE را بالا برد.

قبل تر هم با یک توییت دیگر، این میلیاردر شناخته شده، گفته بود که قصد دارد یک دوج کوین حقیقی را از طریق کمپانی خود یعنی spaceX، به ماه بفرستد، که باز هم منجر به یک افزایش قیمت برای این رمز ارز شد.

در هفته گذشته شاهد یک روز خاص به طور فی البداهه با نام Dogday بودیم که در این روز طرفداران دوج کوین سعی داشتند قیمت این ارز دیجیتال را به بالای 1 دلار برسانند اما سرانجام کار، طور دیگری رقم خورد.

کندل چارت 1 روزه دوج کوین
کندل چارت 1 روزه قیمت دوج کوین. منبع: TradingView

با این وجود، این توییت، قیمت دوج کوین را با 20 درصد افزایش تا 0.32 دلار بالا برد و DOGE را به جمع 3 ارز دیجیتال امروز که سرعت رشد بسیار بالایی داشتند، هدایت کرد.

در همین حین، بیت کوین همچنان به حرکت محدود خود ادامه داد و نتوانست حمایت 55,000 دلار را برای کسانی که انتظار نکات مثبت بیشتری در فصل دوم آلتکوین ها را دارند، تقویت کند.

به گفته حساب توییتر  Rekt Capital، این ریکاوری جدید که در مارکت کپ شاهد آن بودیم، بسیار شدید تر از ریکاوری رخ داده قبلی در ماه فوریه (بهمن) می باشد.

نمودار حرکت آلتکوین  در مارکت کپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments