توصیه های امنیتی در رابطه با استفاده از خدمات Pay98 – آگهی شماره یک

متاسفانه اخیرا افرادی سودجو اقدام به سو استفاده از برخی از حساب های کاربری کاربران در وبسایت Pay98 کرده اند و با نام پی98 اقدام به کلاهبرداری کرده اند که در این صورت لازم دانستیم تا توصیه های امنیتی در رابطه با استفاده از خدمات وبسایت Pay98 را ارائه کنیم. از تمامی کاربران وبسایت Pay98 خواهشمندیم تا به توضیحاتی که در ادامه این نوشته ارائه کرده ایم، توجه داشته باشند.

توصیه های مهم امنیتی درباره استفاده از پی 98

نمونه ای از کلاهبرداری به نام وبسایت پی 98
نمونه ای از کلاهبرداری به نام وبسایت پی 98
  1. اطلاعات حساب کاربری خود را به هیچ عنوان در اختیار افراد دیگر قرار ندهید. اخیرا افرادی با دریافت اطلاعات حساب کاربری تایید هویت شده کاربران وبسایت پی 98، اقدام به خرید از این وبسایت با کارت های بانکی سرقتی کرده اند. در چنین شرایطی مسئولیت سو استفاده این افراد بر عهده صاحبان حساب کاربری خواهد بود.
  2. خرید های خود را از طریق کارت های بانکی به نام خودتان انجام دهید و از کارت بانکی افراد دیگر برای ثبت نام در تکمیل پروفایل خود در وبسایت پی 98 استفاده نکنید.
  3. برای اطلاع از تخفیف های پی 98 و جوایزی که این وبسایت در اختیار کاربران خود قرار می دهد فقط از طریق کانال تلگرام و وبسایت رسمی آن اقدام کنید و به افراد ناشناس در این رابطه اعتماد نکنید.
  4. پی 98 هیچگاه به رمز دوم کارت بانکی شما و دیگر اطلاعات حساس نیاز نخواهد داشت بنابراین از ارائه این اطلاعات به افرادی که اعلام می دارند از سوی وبسایت پی 98 این درخواست را دارند، جدا خودداری کنید.
  5. از وبسایت های ناشناس و با اعتبار پایین خرید نکنید و اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار آن ها قرار ندهید.

نشانی رسمی وبسایت پی 98

در حال حاضر نشانی وبسایت پی 98 برای ورود از طریق مرورگر وب https://pay98.app است که البته در صورت تغییر این آدرس در کانال تلگرام این وبسایت، آدرس جدید به کاربران اعلام می شود.

سایت pay98

توجه داشته باشید این وبسایت تنها از طریق همین آدرس در دسترس است و وبسایت هایی که با ظاهر مشابه وبسایت پی 98 اما با آدرس های متفاوت در دسترس قرار می گیرند، جعلی هستند.

کانال رسمی تلگرام پی 98

کانال تلگرام پی 98
کانال تلگرام پی 98

تنها فعالیت وبسایت پی 98 از طریق کانال تلگرامی آن با شناسه pay98_net@ است و این وبسایت هیچ کانال یا حساب کاربری دیگری در این شبکه پیام رسان ندارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments