تماس تصویری رمزنگاری شده مرورگر Brave

تماس تصویری رمزنگاری شده با مرورگر Brave

مرورگر Brave ویژگی تماس تصویری درون مرورگری با رمزنگاری end-to-end را راه اندازی کرد. Brave ، مرورگر وب مبتنی بر ارز دیجیتال با محوریت حریم خصوصی ، تماسهای ویدیویی درون مرورگر را با رمزگذاری end-to-end راه اندازی کرده است.

سرویس ویدیویی رمزگذاری شده ، با عنوان “Brave Together” را می توان برای برقراری تماس های ویدیویی رمزگذاری شده نامحدود با دو شرکت کننده استفاده کرد. همه کاربران Brave بدون نیاز به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری می توانند به این ویژگی دسترسی پیدا کنند.

Brave اعلام کرد که کنفرانس ویدیویی که از بیش از دو شرکت کننده پشتیبانی می کند ، در حال حاضر در نسخه Brave Nightly – نسخه توسعه مرورگر – مورد آزمایش قرار گرفته است.

Brave Together براساس نرم افزار ویدئویی رمزگذاری شده متن باز Jitsi ساخته شده است – که توسط افشاگر NSA ادوارد اسنودن در سال 2017 مورد تایید قرار گرفت.

تقاضا برای نرم افزار کنفرانس ویدئویی افزایش یافته است

این حرکت پس از افزایش تقاضا در استفاده از نرم افزار کنفرانس ویدئویی در میان همه گیری های COVID-19 و قرنطینه به دلیل استفاده زیاد از نرم افزار Zoom انجام شد.

اگرچه، Zoom نسبت به حریم خصوصی و امنیت انتقاداتی را دریافت کرده است، با این که «بمباران Zoom» به عنوان یک پدیده شایع در دوران قرنطینه تبدیل شده است. در ماه آوریل ، یک یادداشت داخلی فاش کرد که شرکت SpaceX، ایلان ماسک به دلیل “نگرانی های مهم در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیتی” ، کارمندان خود را از استفاده از نرم افزار ویدئو کنفرانس ممنوع کرده است.

Zoom همچنین برای محافظت از ۳۰۰ میلیون کاربر روزانه خود در این هفته ، رمزگذاری end-to-end را معرفی خواهد کرد.

Brave توسط مدیر JavaScript creator و مدیرعامل سابق موزیلا ، Bravean Eich ، تأسیس شد و برای مشاهده تبلیغات به کاربران خود توکن بت (BAT) می پردازد. این مرورگر در طی ماههای اخیر نرخ پذیرش ثابتی را به دست آورده است. دس مارتین ، رئیس بازاریابی این شرکت توییت کرد که این سیستم عامل تنها در ماه مارس از مرز یک میلیون کاربر جدید گذشته است. با وجود جذب شدید ، مدیر عامل شرکت Brave اخیرا اظهار داشت که تنها درصد کمی از کاربران آن از ویژگیهای حریم خصوصی مرورگر استفاده می کنند. در نتیجه این متن، بیش از 662،000 سازنده محتوا در برنامه ناشر Brave ثبت نام کرده اند. 53٪ ناشران Brave در یوتیوب فعالیت می کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments