تحلیل ارز دیجیتال 7 فروردین 98

تحلیل قیمت ۷ فروردین 98 بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار

بازار ارزهای دیجیتال بی صبرانه منتظر راه اندازی پلت فورم Bakkt است. انتظار می رود Bakkt سرمایه زیادی را جذب کند و سطح جدید از ارزهای دیجیتال را به نمایش بگذارید. به هرحال برخی از سرمایه گذاران در این مورد شک دارند و بیان می کنند که Bakkt نمیتواند انتظارات را برآورده کند. با رشد بازار ارزهای دیجیتال، گزاراشات ضد و نقیض و شایعات زیادی به گوش می رسد. مثلا در مورد مورد ارز دیجیتالی کره (کومید) بیان شده است که دو تن از رهبران آن در زندان به سر می برند. اگر بازار دیجیتال بهبود یابد حجم سرمایه گذاری افزایش می یابد. در ادامه تحلیلی از ارزهای برتر را ارائه می دهیم.

تحلیل قیمت بیت کوین

در چند روز گذشته قیمت بیت کوین افزایش یافته است اما هنوز تا قیمت 4255 دلار فاصله زیادی دارد. در روند نزولی، ممکن است قیمت به EMA بیست روزه برسد. متغیرهای میانگین روند صعودی دارند و RSI در منطقه مثبت است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اگر قیمت در چند روز آینده به 4255 نرسد تاجران سود می کنند و قیمت ها کم می شود. کاهش قیمت از EMA بیست روزه اولین نشانه ای است که افراد خوشبین کنترل را از دست می دهند و اگر قیمت به زیر SMA پنجاه روزه برسد نشان می دهد افراد بدبین اوضاع را در دست دارند. قیمت های حیاتی در روند نزولی عبارتند از 3355 و 3236 دلار. اگر افراد بدبین قیمت را به زیر 3236 دلار برسانند احمال رسیدن قیمت به کمتر از این حد وجود دارد. اگر قیمت به 4255 دلار برسد احتمال افزایش قیمت وجود دارد زیرا ممکن است الگویی تشکیل شود و قیمت به 5273 دلار برسد. تاجران می توانند در 3550 تصمیمات خود را بگیرند.

تحلیل قیمت بیت کوین
تحلیل قیمت بیت کوین 7 فروردین 98

تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم قیمت نزولی داشته است و احتمال رسیدن قیمت به 144 دلار وجود دارد. قیمتی که انتظار می رسد این ارز به آن دست یابد تا از روند نزولی خارج شود 163 دلار است اما انتظار داریم قیمت به 167 دلار برسد. در بیش از 167 دلار احتمال رسیدن قیمت به 251 دلار وجود دارد. اما کاهش قیمت به زیر SMA پنجاه روزه احتمال کاهش بیشتر قیمت را بوجود می آرود. کاهش بیشتر از این حد ممکن است قیمت را به 102 دلار برساند. EMA بیست روزه ثابت است و RSI نزدیک به منطقه میانی است که ثبات را نشان می دهد. تاجران می توانند در 125 دلار تصمیم گیری کنند.

تحلیل قیمت اتریوم
تحلیل قیمت اتریوم 7 فروردین 98

تحلیل قیمت ریپل

تغیر قیمتی در ریپل دیده نمی شود و قیمت آن در نزدیکی میانگین های متغیر است. اگر این خط پشتیبان از بین برود ممکن است قیمت به 0.277 دلار برسد. در این سطح انتظار پشتیبانی بالا داریم اما اگر این پشتیبانی به از بین برود پشتیبانی بعدی 0.245 دلار است. میانگین های متغیر ثابت و RSI نزدیک به 50 ثبات را در چند روز دیگر نشان می دهد. اما اگر قیمت افزایش یابد ممکن است به 0.331 دلار برسد و افزایش بیش از این هم وجود دارد و ممکن است قیمت به 0.40 دلار برسد. تاجران می توانند در 0.277 دلار تصمیم گیری کنند.

تحلیل قیمت ریپل
تحلیل قیمت ریپل 7 فروردین 98

تحلیل قیمت لایت کوین

قیمت لایت کوین بین 56.910 دلار و خط مقاومت قرار دارد. افراد خوشبین پشتیبانی را حفظ کرده اند اما نتوانستند قیمت را افزایش دهند. متغیرهای میانگین روند صعودی دارند و RSI در منطقه مثبت است که کمترین میزان مقاومت را برای افزایش قیمت نشان می دهد. البته شکست در افزایش قیمت نگران کننده است. کاهش قیمت از EMA بیست روزه می تواند قیمت را به SMA پنجاه روزه برساند. پس تاجران می توانند در 52 دلار تصمیم گیری کنند. اگر قیمت به 622 دلار برسد احتمال دارد تا 69 دلار هم پیش بروند.

تحلیل قیمت لایت کوین
تحلیل قیمت لایت کوین 7 فروردین 98

تحلیل قیمت ایاس

ایاس باز هم نتوانست از قیمت 3.87 دلار بالاتر برود که علامت منفی است و افراد بدبین سعی می کنند قیمت را به زیر SMA پنجاه روزه برسانند. اگر قیمت به زیر SMA پنجاه روزه برسد احتمال دارد تا 2.17 دلار هم پیش برود. پس تاجران می توانند در 3.10 دلار تصمیم گیری کنند. اگر قیمت به 3.87دلار برسد می تواند تا 4.49 هم پیش برود. اما EMA بیست روزه ثابت است و RSI در منطقه میانی قرار دارد که نشانه تشکیل محدوده قیمت در آینده نزدیک است.

تحلیل قیمت ایاس
تحلیل قیمت ایاس 7 فروردین 98

تحلیل قیمت بیت کوین کش

قیمت بیت کوین کش از 163 دلار کاهش یافته است. نکته مثبت این است که قیمت از EMA بیست روزه کمتر نشد. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI در منطقه مثبت است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. اگر قیمت به 163 دلار برسد احتمال دارد تا 175 دلار و حتی 220 دلار پیش برود. اما اگر قیمت به زیر EMA بیست روزه برسد تا زیر SMA پنجاه روزه پیش می رود. پس تاجران می توانند در 140 دلار تصمیم گیری کنند.

تحلیل قیمت بیت کوین کش
تحلیل قیمت بیت کوین کش 7 فروردین 98

تحلیل قیمت بایننس کوین

قیمت بایننس کوین چند روزی کاهش داشت اما افراد خوشبین قیمت را در EMA بیست روزه حفظ کردند. EMA بیست روزه در حال ثبات است و SMA پنجاه روزه در حال تقویت است که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را از دست می دهند. کاهش قیمت به زیر EMA بیست روزه باعث می شود قیمت به کمتر از SMA پنجاه روزه برسد. اما اگر قیمت به بالای 16.6 دلار برسد می تواند تا 18 دلار پیش برود. فعلا تاجران می توانند در 14 دلار تصمیم گیری کنند.

تحلیل قیمت بایننس کوین
تحلیل قیمت بایننس کوین 7 فرودین 98

تحلیل قیمت ترون

در 22 مارس قیمت ترون از EMA بیست روزه کمتر شد. میانگین های متغیر رو به کاهش هستند و RSI در منطقه منفی قرار دارد  که نشان می دهد افراد بدبین کنترل را در دست دارند. افراد بد بین سعی می کنند قیمت را به 0.018 دلار برسانند اما افراد خوشبین سعی می کنند قیمت را به بالای متغیرهای میانگین برسانند. اگر موفق شوند قیمت به 0.28 دلار می رسد.

تحلیل قیمت ترون
تحلیل قیمت ترون 7 فروردین 98

تحلیل قیمت استلار

قیمت استلار در EMA بیست روزه ثابت است. میانگین های متغیر ثابت هستند که ثبات را در چند روز آتی نشان می دهد. اگر قیمت به زیر EMA بیست روزه برسد احتمال رسیدن به زیر SMA پنجاه روزه وجود دارد. انتظار داریم افراد خوشبین قیمت را بین SMA پنجاه روزه و روند صعودی حفظ کنند. اما اگر قیمت به زیر EMA بیست روزه برسد می تواند تا خط مقاومت هم پیش برود. خروج از این سطح می تواند قیمت را به 0.14 دلار برساند و تاجران می توانند در 0.08 دلار تصمیم گیری کنند.

تحلیل قیمت استلار
تحلیل قیمت استلار 7 فروردین 98

تحلیل قیمت کاردانو

پس از ثبات 3 ماهه، قیمت کاردانو به بالای 0.056 دلار رسیده است و اکنون هدف آن 0.066 و سپس 0.080 است. میانگین های متغیر روند صعودی دارند و RSI در منطقه خرید بالا قرار دارد که نشان می دهد افراد خوشبین کنترل را در دست دارند. این ارز باید در 0.051 دلار و کمتر از آن در EMA بیست روزه پشتیبانی پیدا کند. اگر این دو پشتیبان شکسته شوند این ارز ممکن است روند نزولی پیدا کند.

تحلیل قیمت کاردانو
تحلیل قیمت کاردانو 7 فرودین 98

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments